Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg føler meg så jævlig emo -_-

1+

Irriterande å vere i tenåra. Faen meg slike humørsvingingar til tider at eg vurderer å sovne og ikkje vakne før eg er 20.

Bare husk at sovepiller ikke nødvendigsvis gjør at du sover lengre desto flere du tar. Det kan fort bli litt mer permanent enn kun å sove til du blir 20 :wee:

Lenke til kommentar
1+

Irriterande å vere i tenåra. Faen meg slike humørsvingingar til tider at eg vurderer å sovne og ikkje vakne før eg er 20.

Kjenner meg igjen der, ja. :whistle: Nokre dagar er eg skikkeleg sosial og glad, medan andre dagar taklar eg nesten ikkje å vere nær andre menneske. :p

Irriterer meg at det skal vere så jævlig vanskeleg å stå opp om morgonen.

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
At jeg føler meg så jævlig emo -_-

1+

Jeg er nå 23 og vet med meg selv at de ikke har forsvunnet :p

Akkurat nå hadde det vært jævlig digg å legge seg og ikke våkne igjen.

Da hadde jeg sluppet å gjøre noe med alle problemene jeg har fått fordi jeg er verdensmester i å utsette og å glemme -_-

Lenke til kommentar

Hva lærte vi da? Alltid få igjen mobilen når du låner dne bort :!: .

Jeg har lært at jeg ikke skal være så godtroende, selv i fylla. Men jeg har vært i kontakt med dama i dag, og hun har angivelig funnet igjen mobilen min. Hun dro til Oslo for helgen, men jeg får den igjen på mandag. Den er sperret, så ingen får brukt den nå, men jeg håper ikke at hun får for seg at hun skal låne den bort til noen andre i mellomtiden. Jeg har på følelsen at jeg ike vil se anropslista når jeg får den igjen. Min bror hadde en merkelig samtale med "meg" i går kveld, og da må noen ha gått grundig gjennom kontaktene mine for å treffe akkurat ham.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...