Datasmurf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 At jeg føler meg så jævlig emo -_- Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) At jeg føler meg så jævlig emo -_- 1+ Irriterande å vere i tenåra. Faen meg slike humørsvingingar til tider at eg vurderer å sovne og ikkje vakne før eg er 20. Endret 12. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sider som åpner popups når jeg klikker et sted på siden. Spesielt irriterende på sider man skal søke og altså beveger hånda vekk fra musa for å skrive akkurat samtidig som en popup dukker opp. Makes me rage... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 At jeg føler meg så jævlig emo -_- 1+ Irriterande å vere i tenåra. Faen meg slike humørsvingingar til tider at eg vurderer å sovne og ikkje vakne før eg er 20. Bare husk at sovepiller ikke nødvendigsvis gjør at du sover lengre desto flere du tar. Det kan fort bli litt mer permanent enn kun å sove til du blir 20 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 At jeg føler meg så jævlig emo -_- 1+ Irriterande å vere i tenåra. Faen meg slike humørsvingingar til tider at eg vurderer å sovne og ikkje vakne før eg er 20. Heh, som om det er garantert at de går over da... Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) 1+Irriterande å vere i tenåra. Faen meg slike humørsvingingar til tider at eg vurderer å sovne og ikkje vakne før eg er 20. Kjenner meg igjen der, ja. Nokre dagar er eg skikkeleg sosial og glad, medan andre dagar taklar eg nesten ikkje å vere nær andre menneske. Irriterer meg at det skal vere så jævlig vanskeleg å stå opp om morgonen. Endret 12. desember 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Irriterer meg at det skal vere så jævlig vanskeleg å stå opp om morgonen. What he/she said. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Irriterer meg at det skal vere så jævlig vanskeleg å stå opp om morgonen. What he/she said. Rimelig sikker på at det er en she edit: Vel, det er jo internet, så alt er vel mulig Endret 12. desember 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At jeg føler meg så jævlig emo -_- 1+ Irriterande å vere i tenåra. Faen meg slike humørsvingingar til tider at eg vurderer å sovne og ikkje vakne før eg er 20. Jeg er nå 23 og vet med meg selv at de ikke har forsvunnet Akkurat nå hadde det vært jævlig digg å legge seg og ikke våkne igjen. Da hadde jeg sluppet å gjøre noe med alle problemene jeg har fått fordi jeg er verdensmester i å utsette og å glemme -_- Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Enkelt og greit: Jul. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fukkings skjermkortvifte som, ved idle, justerer seg frem og tilbake litt opp og litt ned hele tida. Dermed må jeg ha den på Fixed speed, upraktisk! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har du ATI kort så kan du jo justere på speeden da. Når den skal gå opp i fart osv. F.eks ved 60c Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Irriterer meg at det skal vere så jævlig vanskeleg å stå opp om morgonen. What he/she said. Rimelig sikker på at det er en she edit: Vel, det er jo internet, så alt er vel mulig It's a she. Endret 13. desember 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Enkelt og greit: Jul. Tror du har feilpostet Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har du ATI kort så kan du jo justere på speeden da. Når den skal gå opp i fart osv. F.eks ved 60c Nei er nok Nvidia...kanskje på tide å kjøpe et nytt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Irriterer meg at jeg har søvnproblemer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva lærte vi da? Alltid få igjen mobilen når du låner dne bort :!: . Jeg har lært at jeg ikke skal være så godtroende, selv i fylla. Men jeg har vært i kontakt med dama i dag, og hun har angivelig funnet igjen mobilen min. Hun dro til Oslo for helgen, men jeg får den igjen på mandag. Den er sperret, så ingen får brukt den nå, men jeg håper ikke at hun får for seg at hun skal låne den bort til noen andre i mellomtiden. Jeg har på følelsen at jeg ike vil se anropslista når jeg får den igjen. Min bror hadde en merkelig samtale med "meg" i går kveld, og da må noen ha gått grundig gjennom kontaktene mine for å treffe akkurat ham. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Irriterer meg at jeg har søvnproblemer. Samme her... Argh. Det er på denne tiden av døgnet jeg alltid er lys våken. Endret 13. desember 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Same here... Irriterer meg at vi skal ha prøve-eksamen og har en og en halv dag på å forbrede en 20 min fremførelse per elev. Suger. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Irriterende at dette er tidspunktet jeg må stå opp på på en søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg