Dragen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nei, jeg prøvde å gi morra mi et kvitteringsnummer. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kjente meg bare kraftig igjen. Prøver å lese opp nummer. "Ja, nummeret er 74 25....", "hæ? 4 4 7 5?", "nei, 7 4 2 5", "44?" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 "Hva er brukernavnet?" "xxx-xxx" "Er det bindestrek eller understrek?" "Bindestrek" *prøver* "Brukernavnet eksisterer ikke." *Prøver med understrek* "Velkommen xxx_xxx" -.- Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg føler meg så jævlig ignorert på dette forumet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 -_- Hæ? Var det noen som sa noe? Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Irriterende at jeg fikk parkeringsbot i dag, 15 min over tiden, pga jobbintervju som tok lenger tid enn ventet. 700kr! Hvor skal en fattig student få de kronene fra.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er det ikke derfor man legger på 10,- ekstra og får en halvtime/tre kvarter med buffer? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 faen ass...skulle hente pakke i DAG men neeeeeeeeeeeeeida..posten klarer ikke å ha nok ansatte til å sortere posten i dag. faen ta de idiotene Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er det ikke derfor man legger på 10,- ekstra og får en halvtime/tre kvarter med buffer? Hvis man hadde hatt det så. Har 0,- i lommeboka og 1,38,- på kontoen.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Drittdag! Alt går galt... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Når folk avviser film/musikk bare fordi det ikke er helt nytt. Veldig plagsomt. Var det bare dårlige filmer og musikk før i tiden? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Lite nytt som er bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Lite nytt som er bra. Er mer den veien, ja. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 faen ass...skulle hente pakke i DAG men neeeeeeeeeeeeeida..posten klarer ikke å ha nok ansatte til å sortere posten i dag. faen ta de idiotene Ro deg neeed! Hvordan ville livet ditt vært uten den iherdige innsatsen disse menneskene viser daglig? Tenk på det og si meg hva du tror. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 faen ass...skulle hente pakke i DAG men neeeeeeeeeeeeeida..posten klarer ikke å ha nok ansatte til å sortere posten i dag. faen ta de idiotene Ro deg neeed! Hvordan ville livet ditt vært uten den iherdige innsatsen disse menneskene viser daglig? Tenk på det og si meg hva du tror. moral preken kan du holde uten for " Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*" DETTE IRRITERER MEG!nei jeg roer ikke meg ned. det er jævlig irriterende at de ikke klarer å ha nok folk på jobb til å faktisk gjøre det de skal. skal de ha post i butikk bør de kalre å sortere pakker på under 3 timer livet mitt hadde fungert bra uten posten. men når jeg en skjelden gang benytter meg av de burde de gjøre jobben sin. de hadde ikke fått inn så mye pakker i dag. klarer jeg å kjære ribbe når jeg egentlig hadde stengt butikken , klarer de å sortere pakker også Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 faen ass...skulle hente pakke i DAG men neeeeeeeeeeeeeida..posten klarer ikke å ha nok ansatte til å sortere posten i dag. faen ta de idiotene Ro deg neeed! Hvordan ville livet ditt vært uten den iherdige innsatsen disse menneskene viser daglig? Tenk på det og si meg hva du tror. moral preken kan du holde uten for " Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*" DETTE IRRITERER MEG!nei jeg roer ikke meg ned. det er jævlig irriterende at de ikke klarer å ha nok folk på jobb til å faktisk gjøre det de skal. skal de ha post i butikk bør de kalre å sortere pakker på under 3 timer livet mitt hadde fungert bra uten posten. men når jeg en skjelden gang benytter meg av de burde de gjøre jobben sin. de hadde ikke fått inn så mye pakker i dag. klarer jeg å kjære ribbe når jeg egentlig hadde stengt butikken , klarer de å sortere pakker også Jeg skulle likt å sett deg uten posten. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 bruker ikke posten så mye jeg lansi.pleier så og si bare handle i butikker som sakt... for de som ikke forstår at dette er irritasjons tråden bør kanskje ta en titt på overskriften en gang til... det har vært 100 før meg aom har klaget på posten, men utrolig nok må det alltid være meg som gjennomgår folk som må kommentere ting...*irritert* aaaaaaarg kan ikke typen min snart lære seg å hjelpe til å rydde. har prøvd i 5 dager men alltid en unnskyldning Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Folk som provoserer på facebook >< (jada jeg er tragisk, jeg bruker facebook) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 faen ass...skulle hente pakke i DAG men neeeeeeeeeeeeeida..posten klarer ikke å ha nok ansatte til å sortere posten i dag. faen ta de idiotene Ro deg neeed! Hvordan ville livet ditt vært uten den iherdige innsatsen disse menneskene viser daglig? Tenk på det og si meg hva du tror. moral preken kan du holde uten for " Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*" DETTE IRRITERER MEG!nei jeg roer ikke meg ned. det er jævlig irriterende at de ikke klarer å ha nok folk på jobb til å faktisk gjøre det de skal. skal de ha post i butikk bør de kalre å sortere pakker på under 3 timer livet mitt hadde fungert bra uten posten. men når jeg en skjelden gang benytter meg av de burde de gjøre jobben sin. de hadde ikke fått inn så mye pakker i dag. klarer jeg å kjære ribbe når jeg egentlig hadde stengt butikken , klarer de å sortere pakker også Jeg skulle likt å sett deg uten posten. Da kommer noen mye å tar over markedet. Alltid noen som er keen på å ta deres plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg