Estella! Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 irriterer meg over suttrefolka på facebook som klager på Obama greia. Hallo? hvor offte kommer en av verdens mektikste menn til oslo?? Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 irriterer meg over suttrefolka på facebook som klager på Obama greia. Hallo? hvor ofte kommer verdens mektigste mann til oslo?? Selv om han sjelden/aldri kommer hit burde han ihvertfall vise et lite snev av respekt å bli her og følge programmet som alle andre fredprisvinnere har gjennomgått. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I dag må man bare forvente Obama-hysteri. Liker man ikke det, slå av TVen, ikke les aviser/nettaviser og vent til i morgen. Det takler man. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 irriterer meg over suttrefolka på facebook som klager på Obama greia. Hallo? hvor ofte kommer verdens mektigste mann til oslo?? Selv om han sjelden/aldri kommer hit burde han ihvertfall vise et lite snev av respekt å bli her og følge programmet som alle andre fredprisvinnere har gjennomgått. nå har vell obama lit mere sikkerhet å tenkepå enn mange andre fredsprisvinnere. man må tilpasse seg. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Liker slike kaotiske livesendinger jeg Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det irriterer meg at det i dag enda er tre månder til jeg kan kjøre opp til billappen Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Gaaaah! Forbanna markedsanalyse som ringer meg på telefonen hele dagen. Jeg legger på, og så presterer idioten å uvitende legge igjen en melding. Hører han snakker med noen om at "Det er på tide å skaffe seg en annen jobb, blablabla." Idioter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) At folk er helt rare i dag. Bare et eksempel: http://www.dagbladet.no/2009/12/10/nyheter...npeace/9444785/ Er så mange idioter som mener Obama må fokusere mer på deres sak. Ikke bare han Greenpeace-fyren der da men. Tenker på demonstranter og egentlig alle som tror de har noe å komme med. "Se på meg! Jeg er en idiotisk demonstrant som tror at mine meninger er de rette for verden! HEHEHE! HEHEHE! HEHEHE! Mer ditt! Mindre datt! Se på oss! Vi er en jævla saueflokk som tror det hjelper å stå med plakater og rope slagord! Dette gjør vi fremfor å bli noe selv slik at vi faktisk kan være med å forme verden slik vi vil ha den. HEHEHEHEHE" Hvordan i helvete skal man klare å gjøre alt på en gang? Hvorfor tror alle at de har rett? Det må da være nok at saken deres blir lagt vekt på i det hele tatt. Og en annen ting som irriterer vettet av meg... De fleste jeg kjenner MÅ alltid se mainstream filmer. Skulle på kino med noen for et par uker siden, og da lurte vi på hva vi skulle se. Så sendte de sms tilbake og sa at det som gikk var Twilight eller 2012. DET VAR DET FOR FAEN IKKE. De VURDERTE ikke en gang å se A Serious Man. Altså, ikke at den nødvendigvis skulle være noe bedre, eller at den ikke er mainstream. Men siden den ikke var maks mainstream kan man jo ikke se den. Endret 10. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 At man liksom må være hippie for å demonstrere mot noe. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 hippiene som er innom jobben hverdag og klager at man ikke har alt i økologisk versjon. personene går kledd som hippier også Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du får be de dyrke sin egen mat Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 At man liksom må være hippie for å demonstrere mot noe. I mine øyne er alle demonstranter en form for hippier. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 hippiene som er innom jobben hverdag og klager at man ikke har alt i økologisk versjon. personene går kledd som hippier også Jeg forstår ikke at folk vil ha økologisk mat. Genmodifisert mat er ikke farlig, den er bare billigere å produsere, for vi slipper å vente på at evolusjonen skal utvikle forsvarmetoder på egen hånd. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I mine øyne er alle demonstranter en form for hippier. Der sa du det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Økologisk jordbruk driver ikke rovdrift på matjorda slik at den fortsatt kan dyrkes om noen år. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 I mine øyne er alle demonstranter en form for hippier. Der sa du det. Og alle innen rettsvesenet er fascister? Tåpelig generalisering. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det irriterer meg en smule at jeg har omtrent null grep i venstrehånda fordi jeg klarte å mose tommelen på venstre hånd med hammer med full kraft. Tommelen har skifta farge og hovna helt opp jo. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kjøl den ned. Kanskje noe sent, men men. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det irriterer meg en smule at jeg har omtrent null grep i venstrehånda fordi jeg klarte å mose tommelen på venstre hånd med hammer med full kraft. Tommelen har skifta farge og hovna helt opp jo. Vær glad det ikke var en øks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg