Robocoop Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det her irriterer grenseløst. http://www.aftenposten.no/video/article3414542.ece Særlig han som blir intervjua der..........(ikke bonden) Ja, jeg kjenner han. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det her irriterer grenseløst. http://www.aftenposten.no/video/article3414542.ece Særlig han som blir intervjua der..........(ikke bonden) Ja, jeg kjenner han. Hvordan er det relevant? Uansett, better safe than sorry sier jeg bare. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ting som irriterer meg?tja det er vel en av kjente tingene: folk som skal betale i kassa med kronestykker Det pleier jeg å gjøre når jeg vet det er kaos, på pur faenskap jeg sitter ikke i kassa er bare en vanlig kunde. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ting som irriterer meg?tja det er vel en av kjente tingene: folk som skal betale i kassa med kronestykker Det pleier jeg å gjøre når jeg vet det er kaos, på pur faenskap jeg sitter ikke i kassa er bare en vanlig kunde. Ja? og? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva skal man gjøre med kronestykkene da? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva skal man gjøre med kronestykkene da? man gir de til posten og setter de på konton Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Eventuelt bare bruke litt kronestykker hele tiden fremfor å vente til glidelåsen på lommeboken sprekker. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Faen kjenner jeg dør litt inni meg nå... Kabelen til harddisken er gjenglemt på skolen, og harddisken min inneholder filmen vi skal redigere og være ferdig til fredagen. Satan satan SATAN! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Fykk dykkyr. Endret 9. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Folk som skriver "de" istedenfor "di" irriterer meg meget!!!!! Endret 9. desember 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Folk som skriver "de" istedenfor "di" irriterer meg meget!!!!! I hvilken sammenheng? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 At det ennå er 30 sek til How I met your mother er ferdig : ( Skru av TV-en hvis du ikke liker det du ser. Joda, jeg er ikke dum. Mente 30 sek til det var ferdig lastet ned. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 "How I met your mother" suger balle. Skal jeg være on-topic, så irriterer det meg. Hørte så mye preik om det, men når jeg så det var det bare en standard sit-com. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Seriøst, går det ann å kjøpe kabler til LACIE harddisker separat? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 O shit o shit o shit o shit o shit. Har en innlevering til imorgen. Glemte den...O shit o shit o shit. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Mat og helse-læreren min. Ekstremt sur og pirkete. På tirsdagen var det ei jente som slo meg i ansiktet med en bløt klut på spøk. Jeg tok kluten og slo henne tilbake. Lærer:EMIL, HVA GJØR DU? SLÅR DU JENTA? SÅNN OPPFØRER EN SEG IKKE. Emil: Bare spøkte jo, hun slo jo m.... Lærer: IKKE NOE MEN! EN SLÅR IKKE FOLK. SYNS DU DET ER NOE TRIVELIG Å BLI SLÅTT? Emil: Men... Lærer: SLUTT MED DET FJASET!!!! DU KAN BARE GLEMME DEN FEMMEREN I MAT OG HELSE!!!!!! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Mat og helse-læreren min. Ekstremt sur og pirkete. På tirsdagen var det ei jente som slo meg i ansiktet med en bløt klut på spøk. Jeg tok kluten og slo henne tilbake. Lærer:EMIL, HVA GJØR DU? SLÅR DU JENTA? SÅNN OPPFØRER EN SEG IKKE. Emil: Bare spøkte jo, hun slo jo m.... Lærer: IKKE NOE MEN! EN SLÅR IKKE FOLK. SYNS DU DET ER NOE TRIVELIG Å BLI SLÅTT? Emil: Men... Lærer: SLUTT MED DET FJASET!!!! DU KAN BARE GLEMME DEN FEMMEREN I MAT OG HELSE!!!!!! Mat og helse-læraren vår er best Vi gutane på gruppa vår kan stappe vatn i zalo-flaska, riste, og fare rundt å sprute på folk utan at ho kommenterar Ikkje det at vi berre gjer faenskap då. Vi er som oftast snilde gutar Endret 9. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kjipt..Kondolerer! Kan jeg spørre hva som skjedde ? ;S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg