djgudleif Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) BLUNKER du manuelt?!?!? lolol Hvor lang kan en liten tiss? Endret 8. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg spurte: "Puster du manuelt? Hva er det høyeste du kan telle til?" Noen som har flere idiotiske spørsmål? 'Er du klar over din egen albue?' 'Beveger du tungen nå?' Ååh, kan ikke folk være stille når de trener? Er noen grusomt irriterende personer der. Ene er mann & kone hvor mannen skal påpeke hvor mye han tar i alt (han er vel 45-55 år) og brøler som et beist når han gjør noe. En annen er en mann som okkuperer 2-3-4 apparater samtidig og gjør mye ut av seg uten å gjøre det . Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Alle som brøler på treningsstudio gjennomgår roid rage. Endret 8. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 folk som kjører 60 i 70 sona. Hater det så vanvittig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 30 i 50-sona irriterer vettet av meg. Eller faktisk 30 i 30-sona. Hvem faen kjører i 30 i boligområdet mitt? Det er jo ei latterlig lav grense som ikke passer til veien her. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 "Æ skal nu være 100% ærlig i 24 tima. Du kan spørre mæ kordan som helst spørsmål (kun i inboksen), og æ love å svare sannheta uansett ka du måtte finne på å spørre om. Æ kommer til å svare uansett, men æ utfordre dæ til å sette denna teksten som din egen statustekst. Vente i spenning på ka æ får som spørsmål" -Facebook. Nå fikk faen meg jeg også den. Trodde faktisk mine venner var bedre enn som så. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Pentumsmart: Jeg likte historien din helt det siste du skrev. Han fyren var klart en idiot som liker å lage trøbbel, men du burde heller le av han enn å ønske at han skal henges. Det blir for dumt. PS: Jeg er ikke den mannen. Var litt drøy, ja, men skjønner ikke hvordan folk kan oppføre seg sånn. Hvilket syn på livet har de liksom? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 "Æ skal nu være 100% ærlig i 24 tima. Du kan spørre mæ kordan som helst spørsmål (kun i inboksen), og æ love å svare sannheta uansett ka du måtte finne på å spørre om. Æ kommer til å svare uansett, men æ utfordre dæ til å sette denna teksten som din egen statustekst. Vente i spenning på ka æ får som spørsmål" -Facebook. Nå fikk faen meg jeg også den. Trodde faktisk mine venner var bedre enn som så. Det trodde jeg også, men neida. Kanskje jeg skal spørre om de kan slikke sin egen albue. De kan hjerne filme mens de prøver -.-. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kommenterte og spurte om hvorfor ialle dager de poster det, siden de ikke er ærlige UANSETT. Da sletta hun innlegget og la det ut på nytt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Kommenterte og spurte om hvorfor ialle dager de poster det, siden de ikke er ærlige UANSETT. Da sletta hun innlegget og la det ut på nytt. Spør igjen, spam ha ned med det Så kan vi se hvor lang tid det tar før folk her plutselig starter å klage over spam på facebook under den spørsmåls delen. Endret 8. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 En av vennene mine puster visst manuelt. Irriterer meg over at hodepinen min er på vei tilbake. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg irriterer meg over at jeg får migrene hvis jeg spiser Bonbon søppeldynga. Det må være noe unikt i det. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg kom på en ting som irriterer meg, og det er at alle skal klage på at jeg er høy. "Perrern, gidder du å bøye deg i stolen så jeg kan se tava?" "Perrern, gidder du å flytte deg så jeg kan se filmen" Fuck heller, hvis det er et så jævlig stort problem at folk sitter forran dere så burde dere faen meg vært smarte nok til å sette dere forran. Også synes jeg det blir jævlig feil at dere klager på at dere ikke ser noe, og derfor må jeg fløtte meg, men når de bak dere ikke ser noe, så er det de som må flytte seg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skulle egentlig kjøpe mac med venninna mi på fredag, men hun er opptatt med jobb, så kom hun nettopp: Jente: btw ska vent med å kjøp mac til i januar må ha penga til å kjøp julegava og t festing i jula ork ikke å lev så fattig i tillegg får æ masse stipend-penga i januar Simen: kult Jente: så du kan dra på cafè med x Simen sier: det va no planen allerede siden du sa du likevel ikke rakk å gjøre noe på fredag pga julebord? Jente: hade Ka faen? Sa jeg noe galt? :S Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Bare jeg som har et fucka forum-skin? Bruker vel det vanlige diskusjon.no-skinet. Endret 8. desember 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bare jeg som har et fucka forum-skin? Bruker vel det vanlige diskusjon.no-skinet. Nei, hadde det jeg også. Bytta bare over til Hardware.no Skinnet, det funker og er prikk likt diskusjon.no skinnet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alt er fucka her og :/ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, HW-skinnet funker greit, men jeg er alt for konservativ til å bytte vekk fra diskusjon.no-skinnet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 De har problemer med image-serverene. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bare jeg som har et fucka forum-skin? Bruker vel det vanlige diskusjon.no-skinet. Nei, hadde det jeg også. Bytta bare over til Hardware.no Skinnet, det funker og er prikk likt diskusjon.no skinnet. Gjorde akkurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg