Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg først begynner å spare til Line Prophet 100.

Og nå, når jeg nesten er i mål, er skien utsolgt (Skishopen.com, var latterlig billig) Så veldig irritert finner jeg meg en ny ski, Volkl Gotama. MEN, gjett hvilken ski som nå er utsolgt? :)

Weeee... byebye, going to hang my self.

Lenke til kommentar

Folk som skriver "du?" hele tida på msn.

Så venter de til jeg sier "ja?".

Hvorfor i helvete kan de ikke bare skrive det de tenkte å skrive? Sløsing av min dyrebare tid.

Og folk som ikke klarer noe selv og alltid må hjem til meg og få hjelp.

Det lønner seg ikke å ha venner som er et par år yngre tydeligvis...

Verste er når folk ikke prøver en gang. Hvordan i helvete kan man lære seg noe hvis man ikke prøver og feiler? Hvis jeg skal lære meg et nytt program spør jeg ikke om hjelp fra andre. Sitter der time etter time for å forstå det. Så sitter det for alltid.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Verste er når folk ikke prøver en gang. Hvordan i helvete kan man lære seg noe hvis man ikke prøver og feiler? Hvis jeg skal lære meg et nytt program spør jeg ikke om hjelp fra andre. Sitter der time etter time for å forstå det. Så sitter det for alltid.

Jau, irriterer meg over det selv, det er sjelden sånn at hvis du trykker feil på en knapp så sprenger pc'en din. Det er bare å prøve seg frem, sånne programmer som virkelig kan fucke opp pc'en din pleier man jo ikke å bruke ved mindre man kan det uansett.

Lenke til kommentar

"Æ skal nu være 100% ærlig i 24 tima. Du kan spørre mæ kordan som helst spørsmål (kun i inboksen), og æ love å svare sannheta uansett ka du måtte finne på å spørre om. Æ kommer til å svare uansett, men æ utfordre dæ til å sette denna teksten som din egen statustekst. Vente i spenning på ka æ får som spørsmål" -Facebook.

Lenke til kommentar

Litt "morsom" situasjon^^

Jeg og kompis satt å ventet på bussen. Plutselig kom en høy utlending med ørepropper og joggedress. Så ganske normal ut. Han gikk litt rundt forann oss, så bestemte seg for å gå inn i buss "hulen" der vi satt. Etter 1 min, "sparka" han borti foten min. Jeg tenkte at han bare skubba borti uten vilje og overså det. Plutselig gikk han ut av hulen, og vandret rundt omkring med henda i jakka. Så ganske dumt ut hvordan han gikk. Jeg og kompis skravla som vanlig. Plutselig kom han bort til oss. Sto der litt.

"Hva er det du sa, er det meg du snakka til!?" sa han mens han tok ut øreproppen. Begge svarte "nei, det gjorde vi ikke.". Han så liksom sånn truende på oss, svarte "bra for dere" eller noe sånt. Så vandret litt fram og tilbake. Jeg og kompis skjønte jo ingenting, hva faen er det den stygge "mannen" ville? Han hadde jo fullskjeggvekst. Umodent.

Etter litt, gikk han til neste buss stopp. Vi tok bussen, så kom han på. Han gikk oppover mot bussen (vi satt første rad øverst), og måtte selvfølgelig skumpe borti kompisen min med vilje, litt hardt. Kompisen min lo nesten, siden han visste det kom til å skje.

Hva faen i helvette er det denne karen ville? Sannsyneligvis ville han ha bråk. Målet hans var å gjøre oss sure, og svare frekt tilbake. Men han feilet, siden vi ikke brydde oss.

Makan til idiot, han burde henges, rett og slett. Folk som dette irriterer meg. Håper han dør.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over selskaper som ringer rundt til folk for å drive undersøkelser også er det ikke en gang et ekte menneske som stiller spørsmålene. Normalt så pleier jeg å svare på undersøkelser for morroskyld (blant annet fordi jeg er så glad i markedsføring og det er gøy å se hvordan de forskjellige bedriftene gjør det), men når de er såpass late at de ikke gidder å ha ekte mennesker som henvender seg til kundene, men heller har maskiner, da gidder jeg faen ikke. Respektløst er det.

Lenke til kommentar
Det stemmer, skaff deg venner på din egen alder.

Finnes ingen i nærområdet. :p

Ingen likesinnede hvertfall.

Eller... HEY, er det noen her fra Flatåsen, Trondheim som er rundt 18?

Som har noen lignende interesser som:

Trening: Parkour / tricking / turn og diverse styrketrening

Film: Lage film, se film

Musikk: lage musikk, fl studio osv, gitar

Data: spill-laging, webdesign, php, annen programmering, gaming and stuff.)

Som muligens også har kjæreste slik at vi kan kjøre dobbeldate?

DET VAR DET JEG TRODDE. DU EKSISTERER IKKE. Jeg har ingen likesinnede (i nærheten).

Som dere ser har jeg faktisk mye å drive med. Har skole og jobb i tillegg til alt dette.

Venner? Har ikke tid til sånn luksus.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
"Æ skal nu være 100% ærlig i 24 tima. Du kan spørre mæ kordan som helst spørsmål (kun i inboksen), og æ love å svare sannheta uansett ka du måtte finne på å spørre om. Æ kommer til å svare uansett, men æ utfordre dæ til å sette denna teksten som din egen statustekst. Vente i spenning på ka æ får som spørsmål" -Facebook.

Rett etter at jeg leste dette gikk jeg inn på facebook og det der (uten forferdelig dialekt) var det første jeg så :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...