Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Høres repetitivt ut ja.

Har sett et par sketjser på youtube.

Ikke noe for meg hvertfall...

Vel jaja.

Irriterer meg over at pappa bruker meg som datahjelp til alle han kjenner.

Så nå må vi bortover til en eller annen fyr slik at jeg kan trykke [fn] + F4 slik at personen kan bruke TV-en som PC-skjerm.

Jaja, uansett glad for å hjelpe folk. :)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mora mi skulle kjøpe Spiderman blad til meg, greit nok, har ikke lest en superhelt tegneserie på lenge så jeg ville sjekke dette ut. Hun kjøpte to i og med at hun var usikker, det ser visst ut som begge to hetet Spiderman Kids. Nå, jeg er ikke irritert på mamma, jeg er takknemelig for at hun gikk å kjøpte dem, selv om det er feil. Det jeg irriterer meg over er at dette vil si at de har sluttet å selge Spiderman her jeg bor.

Lenke til kommentar
Nå, jeg er ikke irritert på mamma, jeg er takknemelig for at hun gikk å kjøpte dem, selv om det er feil.

Det er en god holdning. Folk flest er for utakknemlige.

Jeg vet, jeg følte meg litt dårlig når jeg måtte si at det var feil, men så fikk broren min byttet dem inn i andre tegneserier jeg liker, så hun vet at hun gjorde det bra.

Men det irriterer med folk som ikke er takknemlige. Feks en gikk å maset om mora kunne kjøpe julebrus. Hun kommer smilende etter en stund med julebrus. Personen blir sint for det var "feil" julebrus. Sånt noe gjør meg bare direkte sint><

Lenke til kommentar
Jeg vet, jeg følte meg litt dårlig når jeg måtte si at det var feil, men så fikk broren min byttet dem inn i andre tegneserier jeg liker, så hun vet at hun gjorde det bra.

Men det irriterer med folk som ikke er takknemlige. Feks en gikk å maset om mora kunne kjøpe julebrus. Hun kommer smilende etter en stund med julebrus. Personen blir sint for det var "feil" julebrus. Sånt noe gjør meg bare direkte sint><

Jeg hadde et langt innlegg ang julebrus, siden du nevnte deg og det der skjedde da jeg skulle passe bikkja til muttern i fjor(ville ha aass da de ikke solgte det i oslo, hu kjøpte feil, jeg smilte og takka for julebrusen for så å kjøpe riktig type etter at hu hadde dratt), men det forsvant pga nettet krangla. Anywhos, en god handling er en god handling uansett og bør behandles slik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...