djgudleif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Høres repetitivt ut ja. Har sett et par sketjser på youtube. Ikke noe for meg hvertfall... Vel jaja. Irriterer meg over at pappa bruker meg som datahjelp til alle han kjenner. Så nå må vi bortover til en eller annen fyr slik at jeg kan trykke [fn] + F4 slik at personen kan bruke TV-en som PC-skjerm. Jaja, uansett glad for å hjelpe folk. Endret 7. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det viser seg at vi skal vorse hos meg på fredag. Det behøver ikke å være negativt, men det kan lett skje noe uforutsigbart som husets herre ikke vil like. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Mora mi skulle kjøpe Spiderman blad til meg, greit nok, har ikke lest en superhelt tegneserie på lenge så jeg ville sjekke dette ut. Hun kjøpte to i og med at hun var usikker, det ser visst ut som begge to hetet Spiderman Kids. Nå, jeg er ikke irritert på mamma, jeg er takknemelig for at hun gikk å kjøpte dem, selv om det er feil. Det jeg irriterer meg over er at dette vil si at de har sluttet å selge Spiderman her jeg bor. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kanskje du finner det hvis du ser etter Spider-Man? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kanskje du finner det hvis du ser etter Spider-Man? Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å la vær å smile av det, well played sir. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Thank you, good fellow. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nå, jeg er ikke irritert på mamma, jeg er takknemelig for at hun gikk å kjøpte dem, selv om det er feil. Det er en god holdning. Folk flest er for utakknemlige. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Pcen min som er på reparasjon ikke kan fikses, eller den kan, men da koster det meg like mye som å kjøpe en ny. Fantastisk når andre folk ødelegger tingene dine. Blakk er jeg også. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nå, jeg er ikke irritert på mamma, jeg er takknemelig for at hun gikk å kjøpte dem, selv om det er feil. Det er en god holdning. Folk flest er for utakknemlige. Jeg vet, jeg følte meg litt dårlig når jeg måtte si at det var feil, men så fikk broren min byttet dem inn i andre tegneserier jeg liker, så hun vet at hun gjorde det bra. Men det irriterer med folk som ikke er takknemlige. Feks en gikk å maset om mora kunne kjøpe julebrus. Hun kommer smilende etter en stund med julebrus. Personen blir sint for det var "feil" julebrus. Sånt noe gjør meg bare direkte sint>< Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 veldig enig, for det er tråssalt tanken som teller irriterar meg over at det alltid må være drittunger på skulen. Til dømes mange av dei som gjeng den mekansike linja på skule vår... ska alltid finne på faenskap Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg vet, jeg følte meg litt dårlig når jeg måtte si at det var feil, men så fikk broren min byttet dem inn i andre tegneserier jeg liker, så hun vet at hun gjorde det bra.Men det irriterer med folk som ikke er takknemlige. Feks en gikk å maset om mora kunne kjøpe julebrus. Hun kommer smilende etter en stund med julebrus. Personen blir sint for det var "feil" julebrus. Sånt noe gjør meg bare direkte sint>< Jeg hadde et langt innlegg ang julebrus, siden du nevnte deg og det der skjedde da jeg skulle passe bikkja til muttern i fjor(ville ha aass da de ikke solgte det i oslo, hu kjøpte feil, jeg smilte og takka for julebrusen for så å kjøpe riktig type etter at hu hadde dratt), men det forsvant pga nettet krangla. Anywhos, en god handling er en god handling uansett og bør behandles slik. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ..en god handling er en god handling uansett og bør behandles slik. Kunne ikke ha sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Denne trenden hvor så godt som alle nyfødte for tiden absolutt skal bli gitt et dobbelt fornavn, som om ett ikke er nok lenger. Det er sikkert en dustete ting å irritere seg over, men det er nå mitt problem. Det irriterer meg uansett grenseløst. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 At jeg aldri får sove lenger. Skal jeg liksom pine meg gjennom en hel norsk fagdag i morgen uten søvn da. Ikke rart jeg ikke klarer å skrive korrekt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Lastet ned noen sang-pakker til Guitar Hero 2 på 360, men finner de ikke noen steder >< Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Å ikke få sove på to døgn irriterer meg akkurat nu. Og påfølgende kvalme+hodepine. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jepp. Trenger ting å gjøre så jeg ikke sovner i løpet av dagen, da var døgningen til ingen nytte! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kom på skolen en time for tidlig. Å løpe igjennom byen i regnet for å skaffe seg frokost er heller ikke ideelt for min del. Kunne virkelig trengt den ekstra timen med søvn, ettersom jeg skal være her til kl 16:15. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Drittdag allerede! Stod opp 2 timer for tidlig, stakk på skolen men så viste det seg at første økta hadde vi fri. Gikk hjem, og Internet fungerte ikke, så brukte en halvtime på å fikse det. Her sitter jeg nå. jippi Endret 8. desember 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg