Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det mest irriterende jeg vet om er når nedlastninger stopper på 98% prosent, irriterende når de stopper på 92% osv. også, men 98% er verst! Andre irritasjonsmomenter er blandt annet den nye "sangen" til Lene Alexandra ett-eller-annet (Får migrene av å tenke på den!) , skrivefeil (garanterer virkelig ikke at jeg ikke har noen) og personer som ikke vil innse at det de har påstått er grundig feil, uansett hvor mange andre som prøver å fortelle dem det er også jævlig irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idiotiske bussførere...

 

Bussen holder på å kjøre fra meg så jeg dunket på ruten (ikkje hardt engang), så ser han surt på meg og sier med den kjipeste tonen han kan: "gjør det en gang til så farer du rett ut"... jammen at det går an da! Er jo ikkje som om det var han jeg dunket på -.-

 

Hater buss

8158283[/snapback]

 

Word!

 

For ikke å snakke om at de aldri klarer å holde rutene sine. Når jeg skal ta bussen til skolen hver dag, kommer den aldri tidsnok, den skal komme ti over halv, men er her aldri før kvart/ti på hel. Hva faen liksom.

Lenke til kommentar

Dagens første ting: Helvetes snøen som absolutt skal komme så til de grader på en mandag, og ikke i helgen når jeg ikke har det travelt. Dette alene førte til at jeg ville kommet ca. fem minutter for sent på jobb. Ingen krise med andre ord, men akk så irriterende!

 

Dagens andre ting: Kjøreskoleelever som er pissredd snøen og legger seg i 50 i 80-sonen selv om føret ikke er verre enn at det fint er mulig å ligge i 80. Veistrekningen er i seg selv god nok til 90-100 på bart føre, egentlig. Selv ikke i en knusktørr og oversiktlig rettsktrekningstunnell med 80-sone klarer jyplingen å presse seg høyere enn 65. Og all rushtrafikken kommer selvsagt i mot, siden jeg bor i byen og jobber i disktriktet. ARGH!

 

Pisspisspiss.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at iTunes ikke automatisk legger til nye sanger som kommer på pcen. :)

 

Men overlever alltid. ;)

8186962[/snapback]

 

Det er en innstilling et eller annet sted hvor du kan få den til å gjøre det. En ting mindre å irritere seg over. :)

8187980[/snapback]

Har den, men den funker ikke godt nok. :)

Lenke til kommentar

Sitter her og surfer vanlig i friminuttene før en av idiotene i paralellklassen kommer. Jeg går windows + l, og håper han begynner å kjede seg når ingenting skjer på PC-en. Men nei, han vil prøve seg på å gjette passordet som har 1:flere millioner med såkalte et såkalt 'dictionary attack'.. Vedkommende går heller ikke vekk før han gir opp på passordet. Sukk.

Lenke til kommentar

At det er mulig å være så forbanna sliten som jeg er. Jeg vil gå å legge meg og sove til sommeren.

Men jeg har ca 1000 (fakta) oppgaver som skal være gjort i matematikk og fysikk. Hele huset må vaskes, fordi det er så skittent her at tror ikke folk kommer på besøk pga det.

Jeg mangler 2100kr til strømregningen min, igjen!

Bossspannet mitt har vært fullt i en uke, og det er enda en uke til tømming. Jeg har to søppelsekker med dritt som jeg ikke vet kor eg skal gjøre av, og da har jeg enda ikke ryddet huset!

 

Til tross for alt dette er den tingen jeg irriterer meg mest over: naboen uten ryggrad som går på butikken kl0900 om morgenen i fullt adidas kit og sandaler for å tippe lotto.

Lenke til kommentar
At det er mulig å være så forbanna sliten som jeg er. Jeg vil gå å legge meg og sove til sommeren.

8225810[/snapback]

 

Føler det akkurat likedan jeg også.

 

I tillegg irriterer det så grenseløst at RC motoren min har vært herpa ei stund nå, og da jeg endelig fikset den, så tok mottakeren kvelden slik at jeg ikke fikk kjørt likevel.

 

Edit: kom over enda en ting nå som irriterer så sykt. Det er at hver gang jeg starter winamp så maser den om at det er en nyere versjon tilgjengelig. Og dette skjer hver gang jeg starter det opp, noe som fører til enorm irritasjon til slutt. Er det mulig å slå av dette eller? Er storfornøyd med versjonen jeg har nå, den er stabil og rask og jeg har ikke behov for noe nyere.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...