djgudleif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Fordi man ikke kan se innholdet når man åpner en torrent som har .rar. Endret 7. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hater Spotify nå! HATER! Hørte på en sang som inneholdt "slemme banneord" for 2 timer siden, og nå har de sensurert hele sangen. Høres forjævelig ut nå. DRITT! Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Fordi man ikke kan se innholdet når man åpner en torrent som har .rar. Feil. Det er fordi regelverket i scenen tilsier at alt skal pakkes i .rar. Scene-realise som blir sluppet på torrents, har derfor ofte .rar. Når man da skal seede torrenten, må man allikevel pakke ut .rar-filen for å få en brukbar fil, noe som forbruker dobbelt så mye harddiskplass. Noe som er helt unødvendig. I tillegg, er det kjedelig å pakke ut en hel DVD som er i 100 ulike .rar-filer. Innholdet kan man se i .nfo eller i beskrivelsen uansett. Rekk opp hånda de som forsto dette. Endret 7. desember 2009 av care1337 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Beskrivelsen kan lett si noe annet enn det som faktisk er i RAR-filene. Men ja, jeg forstod. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Når man laster ned en torrent så vil jeg anta, at man faktis vet hva innholdet er? Eller har jeg blinkset på noe? Forstod hva du mente care1337. Spesielt det du skrev om å seede filmer som du må pakke ut for å kunne se, eller man kan jo slette filen etterpå og bare seede rar filene, men uansett tungvindt. OT: Så begynner jeg å bli så meeeektig lei alle Linux pingvinene som folk har til avatar Endret 7. desember 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 At jeg egentlig vet jeg har kjøretime i dag, men jeg har av en eller annen grunn ikke skrevet det inn i kalenderen, så jeg er litt bekymra for at jeg ikke har i dag allikevel. Alt jeg har å gå etter er at jeg vet at det var i en norsktime på mandag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Når man da skal seede torrenten, må man allikevel pakke ut .rar-filen for å få en brukbar fil, noe som forbruker dobbelt så mye harddiskplass. Noe som er helt unødvendig. Ånei, du bruker noen få gigabyte ekstra. -.- I tillegg, er det kjedelig å pakke ut en hel DVD som er i 100 ulike .rar-filer. Sist gang jeg pakket opp en multi-pakket fil, gikk alt automatisk når jeg startet fra nr. 1. -- Irriterer at jeg er så trøtt, selv om det er min egen feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Varför hatar du .rar filer? Fordi de chocker harddisken din og spiser CPU til noe som ikke er nødvendig til andre ting enn FAT32 uansett. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kjørelæreren glemte timen min, og jeg kan ikke hente bøker ellers kommer jeg for sent til timen. Må nesten bare henge i byen til 1130 da... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg blir forbanna på reklamen på DN.no TV !!!!!! Når reklamen kjører kan ikke lyden skrus av i avspilleren. Hele pc-lyden må stenges! SATAN!!!!!!!! Det er gjort bevisst!!!! Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 At folk inngår en avtale, og 10 min før sender dem melding om at de ikke kan komme allikevel. En avtale er faen meg en avtale, særlig når en har visst om det i to uker! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Læreren vi har nå. Snakker farlig fort, så ingen får med seg en dritt. Også skal vi nå koble i proteus, men hun forsvant visst. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 At eg har venta i over en måned nå på Brutal Legend til Xbox fra play-asia, noe som mest sansynlig beyr at det er forsvunnet... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Jeg irriterer meg så JÆVLIG over at alle mattebøker skal bruke forskjellige utrykk på alt sammen. For eksempel står det i boken vår at N er antall observasjoner, mens på den gamle tentamen som vi fikk utlevert som vi skulle øve på er tydligvis F antall observasjoner. Hvorfor i helvete kan de ikke bruke samme utrykk?! det er så jævlig irriterende og fucka å sitte med en bok som sier en lang formell som du kan bruke, også går du over til selve oppgava og der er har alle utrykka blitt bytta om. Er som å sitte med en bok om å lære bokstaver hvor alt står ordentlig. Men når du endelig skal starte å lese så er pluttselig A=C og D=Z og F=Q. Hvorfor kan vi ikke bare ha samme utrykk, istedenfor å måtte bruke ekstra tid på å sitte å kode om formlene og utrykkene! Også irriterer deg meg noe jævlig at det er en del uten hjelpemidler på matta, man kan faktisk være god i matteregning selvom man ikke er så god i hoderegning. Uten kalkulator får jeg ikke til så mye, av den simple grunnen at jeg ikke er så god i hoderegning, men gi meg en kalkulator så kan jeg løse ganske mange formler og mer komplekse regnestykker. Det er jo sjelden du faktisk ikke har kalkulator tilgjengelig uansett. Også er det enda mer irriterende at helt fra ungdomskolen så skal vi alltid bruke kalkulator, men på tentamene, neida da skal vi ikke gjøre det, da har vi jo ikke repetert hoderegning eller regning på ark på minst 3 år. 6 år for meg siden jeg er på siste året på videregående. Endret 7. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er bra irriterende at folk som ikke kjenner meg påstår de har langt mer peiling enn hva de faktisk har. Mislik meg, be my guest, men ikke kom med usannheter. Det er nok å hente som er sant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det irriterer meg at ungdom ikke læres opp i hoderegning og blir alt for avhengige av elektroniske hjelpemidler for å kunne fungere i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er vel heller motsatt. Hvorfor skal vi klare å løse andregradsuttrykk på papir, når vi kan taste det inn på en kalkulator. Så lenge man vet hva som skjer og hvorfor, så skjønner jeg ikke hvorfor det å bruke kalkulator er negativt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 For hjernen trenger trim for å fungere skikkelig, og hoderegning er perfekt til slikt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det irriterer meg at ungdom ikke læres opp i hoderegning og blir alt for avhengige av elektroniske hjelpemidler for å kunne fungere i dagens samfunn. Jeg regner best med hoderegning og jeg er 16. Ikke dra alle under samme kam her. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Vel, det er nok trim å løse resten av oppgaven, og det må ofte gjøres i hodet/på ark. Kalkulatoren er bare et hjelpemiddel til repetitive oppgaver, som da f. eks. andregradsuttrykk, finne kryssprodukter osv. som bare tar tid. Endret 7. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg