Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi man ikke kan se innholdet når man åpner en torrent som har .rar.

Feil.

Det er fordi regelverket i scenen tilsier at alt skal pakkes i .rar. Scene-realise som blir sluppet på torrents, har derfor ofte .rar. Når man da skal seede torrenten, må man allikevel pakke ut .rar-filen for å få en brukbar fil, noe som forbruker dobbelt så mye harddiskplass. Noe som er helt unødvendig. I tillegg, er det kjedelig å pakke ut en hel DVD som er i 100 ulike .rar-filer.

Innholdet kan man se i .nfo eller i beskrivelsen uansett.

Rekk opp hånda de som forsto dette. :p

Endret av care1337
Lenke til kommentar

Når man laster ned en torrent så vil jeg anta, at man faktis vet hva innholdet er?

Eller har jeg blinkset på noe?

Forstod hva du mente care1337.

Spesielt det du skrev om å seede filmer som du må pakke ut for å kunne se, eller man kan jo slette filen etterpå og bare seede rar filene, men uansett tungvindt.

OT: Så begynner jeg å bli så meeeektig lei alle Linux pingvinene som folk har til avatar :thumbdown:

Endret av Léon_
Lenke til kommentar
Når man da skal seede torrenten, må man allikevel pakke ut .rar-filen for å få en brukbar fil, noe som forbruker dobbelt så mye harddiskplass. Noe som er helt unødvendig.

Ånei, du bruker noen få gigabyte ekstra. -.-

I tillegg, er det kjedelig å pakke ut en hel DVD som er i 100 ulike .rar-filer.

Sist gang jeg pakket opp en multi-pakket fil, gikk alt automatisk når jeg startet fra nr. 1.

--

Irriterer at jeg er så trøtt, selv om det er min egen feil. :)

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg så JÆVLIG over at alle mattebøker skal bruke forskjellige utrykk på alt sammen. For eksempel står det i boken vår at N er antall observasjoner, mens på den gamle tentamen som vi fikk utlevert som vi skulle øve på er tydligvis F antall observasjoner. Hvorfor i helvete kan de ikke bruke samme utrykk?! det er så jævlig irriterende og fucka å sitte med en bok som sier en lang formell som du kan bruke, også går du over til selve oppgava og der er har alle utrykka blitt bytta om.

Er som å sitte med en bok om å lære bokstaver hvor alt står ordentlig. Men når du endelig skal starte å lese så er pluttselig A=C og D=Z og F=Q. Hvorfor kan vi ikke bare ha samme utrykk, istedenfor å måtte bruke ekstra tid på å sitte å kode om formlene og utrykkene!

Også irriterer deg meg noe jævlig at det er en del uten hjelpemidler på matta, man kan faktisk være god i matteregning selvom man ikke er så god i hoderegning. Uten kalkulator får jeg ikke til så mye, av den simple grunnen at jeg ikke er så god i hoderegning, men gi meg en kalkulator så kan jeg løse ganske mange formler og mer komplekse regnestykker. Det er jo sjelden du faktisk ikke har kalkulator tilgjengelig uansett. Også er det enda mer irriterende at helt fra ungdomskolen så skal vi alltid bruke kalkulator, men på tentamene, neida da skal vi ikke gjøre det, da har vi jo ikke repetert hoderegning eller regning på ark på minst 3 år. 6 år for meg siden jeg er på siste året på videregående.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...