Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme som Dragen sier, uansett om jeg hverken røyker eller drikker.

Og folk som bruker mer enn et smilefjes.

haha. Ja, men det må mange utrykk til for og få frem hva jeg syns om det. Det er bare så sinnsykt kvalmt og idiotisk. "Oslo"-sosser er med på og viske ut grensen mellom kjønnene.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Den jævla sjefen min. Jeg har en avtale om 5-dagers uke på grunn av ryggen min, og jeg skal ha fri to dager i strekk. Altså, natt til tirsdag til natt til lørdag. Forrige uke ringte han natt til mandag klokka 4 og spurte om hvorfor jeg ikke var på jobb. Fikk beskjed om å møte opp, så skulle jeg få fri på fredag.

Det vil si at jeg skal jobbe 4 dager, så fri, så jobbe en dag. Så fri på søndag, siden det ikke er aviser på søndag. Dette gjør jo ting bare verre for ryggen min.

Jeg fikk ikke fri på fredag, så nå har jeg hatt 6-dagers uke. Ryggen tar livet av meg, for å si det mildt.

Nå fikk jeg beskjed om jeg må jobbe i natt, og fri på fredag. Igjen.

Hva faen skal jeg med fri på fredag da? Ryggen rekker jo ikke å slappe av, og ikke kan jeg gå på byen og drikke på fredag heller, siden jeg begynner å kjøre avis klokka 2:30.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Folk som skriver på Facebook at de hater søndager !!!. Ja, det er greit at de ikke liker søndager, men de trenger faen meg ikke syte og klage om det vær eneste søndag. De er så sykt utakknemlige, de burde være glad for at de har fri og ikke er på skolen.

Lenke til kommentar

FAEN! Nå har jeg funnet en ny skapning på rommet. Ser ut som en edderkopp, bare med avlang kropp og muligens vinger. Dritten tålte et slag med en colaboks så nå må jeg lete i hele rommet før jeg legger meg. Jeg HATER edderkopper og alt som ligner på dem!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...