Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som kontakter meg, spør meg om hva jeg driver med for å først sjekke at jeg faktisk er der (dette er på WLM/MSN altså), og så skryter av seg selv så brutalt. For eksempel ved å fortelle meg tilbake at de driver med noe geeky de vet jeg ikke vet noenting om bare for å ha meg spørre så de kan virke allknowing mens de forklarer.

Og dette virker som standard prosedyre for ganske mange der ute. Jeg begynner å hate folk. Ikke bare mislike, men virkelig hate.

Edit: Her skrev jeg geeky fordi det var siste eksempel. Jeg kunne jo skrevet hva som helst mellom himmel og jord, og sikkert enda lenger ut noen ganger også.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Har en bekjent som ser sånn. Preiker i vei om ting som kun interesserer han, men faguttrykk og forkortelser han har lest seg opp, som han bruker fordi han vet vi ikke vet hva betyr, i et håp om å fremstå som dyktig, og at vi skal begynne å spørre. Spør selvfølgelig ikke :wee:

Lenke til kommentar
Og dette virker som standard prosedyre for ganske mange der ute. Jeg begynner å hate folk. Ikke bare mislike, men virkelig hate.

Nok en grunn til at menneskeheten bare burde drukne i sitt eget spy på denne jordkloden. Fint at vi har tilnærmet null sjanse for å infistere andre kloder med vår korrupte hjerne.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som aldri kjøper julegaver/bursdagspresanger? :hmm: Er 17 år nå, må vel nesten begynne når jeg blir 18.

Jeg pleier som regel kun å kjøpe presanger til yngre søsken/søskenbarn. Kan aldri huske at jeg har kjøpt en presang til foreldrene mine.

OT: At lyd-styrings panelet på pc'en min ikke funger -.-

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg at jeg ikke kom opp den dømrade bakken opp til leiligheten med bilen istad.

Låner bilen til søstra mi, og bilen jeg vanligvis bruker (som har 4WD) er på verksted.

Begynte å skli bakover, fikk sleng og veltet ut på jordet. Så eksploderte alt i en jævla flammekule. Jeg fikk reddet meg ut i siste sekund, men det var jaggu nære på. Varmet godt da.

(Neida)

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Jeg er så lei av ovenformynderiet i Norge.

Hva faen er poenget med å gjemme tobakken i butikken? Skal gråplastikklokk liksom stoppe folk i å røyke? Alt dette faenskapet gjør jo bare at kassetrisene blir slitne fortere, tar lenger tid å bli ferdig i kassa, og at unger maser om hva som er inni der. Jeg opplevde aldri noen unger som spurte hva de små pakkene var før disse lokkene kom. Men nå hører jeg ofte "mamma/pappa, hva er inni der?" når jeg står i kø.

Svært få klarte å stjele tobakken etter at den havnet bak kassa.

Hvorfor er ikke alkoholen gjemt størsteparten av dagen? Fra 8:00 til 20:00 (18:00) står den der, sammen med brusen, helt ute i syne og fritt tilgjengelig til ALLE i butikken. Flere unger begynner å drikke enn å røyke, selvskadene er større, og setter du deg og kjører mens du er full har du ingen kontroll på bilen. Tar du deg en røyk i bilen så er i 99% av tilfellene alt som skjer at bilen stinker.

Men nei, i Norge er det røyken som er den store synden. Det er den som får deg til å slå ned familien, kjøre ned en 5åring, og får deg til å oppføre deg som en tilbakestående amøbe på byen. Alkoholen er så fin den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...