Amberlamps Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Faens svineinfluensa! Familien har isolert meg, vondt over alt, mega hektisk uke med heldagsprøver nå snart... FAEN Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Uggs på guys... COME ON!!!! Finnes det? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ingen nyhetssaker i helgene gjør meg forbanna. Nettavisene er nedlagt i Norge. De skriver bare om dritt. Det irriterer også at folk nå er så bortskjemte at de spiser ribbe og pinnekjøtt før julaften. Til og med i november starter de. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Uggs på guys... COME ON!!!! Finnes det? Hva er uggs? Robocoop: Hva i svarte skal den idiotiske avataren bety? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva er uggs? Robocoop: Hva i svarte skal den idiotiske avataren bety? Ja, hva betyr "kjemp for Norge" mon tro? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Robocoop: Hva i svarte skal den idiotiske avataren bety? Ja, hva betyr "kjemp for Norge" mon tro? Vet ikke om du var sarkastisk eller noe, men fyren på bildet har SS-merke på hjelmen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Robocoop: Hva i svarte skal den idiotiske avataren bety? Gammel NS-plakat. Tror det sier alt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 SS soldater og vikinger gir en litt annen beskjed enn "kjemp for norge." Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Is irriterer meg, tok 1 skritt utenfor døren og faceplanta pga isen i bakken Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 At jeg skal slutte å ha forventninger til folk. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 det er sånne som han som får dem som er patrioter til å bli kalt nazister Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 det er sånne som han som får dem som er patrioter til å bli kalt nazister Kanskje en ikke skal bruke nazister i den sammenheng da! Herrefre uvitende kids irriterer meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Minner meg om en ting: Patrioter irriterer meg. Da snakker jeg ikke om slike patrioter som dør for landet sitt, da snakker jeg om patrioter som sitter på ræva si med et flagg på veggen og skriker at dette er vårt land. Så mener de at alle innvandrere skal ut enten de bygger landet eller ei. Endret 5. desember 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Minner meg om en ting: Patrioter irriterer meg. Da snakker jeg ikke om slike patrioter som dør for landet sitt, da snakker jeg om patrioter som sitter på ræva si med et flagg på veggen og skriker at dette er vårt land. Så mener de at alle innvandrere skal ut enten de bygger landet eller ei. You speeks the truths Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bra å høre at jeg ikke er alene. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bra å høre at jeg ikke er alene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Make that a threesome. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Minner meg om en ting: Patrioter irriterer meg. Da snakker jeg ikke om slike patrioter som dør for landet sitt, da snakker jeg om patrioter som sitter på ræva si med et flagg på veggen og skriker at dette er vårt land. Så mener de at alle innvandrere skal ut enten de bygger landet eller ei. +1 Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg skulle ta bussen igår. Står ved busstoppet med et par andre folk, og en bil stopper i busslommen for å plukke opp en av de jeg sto sammens med. Akkurat da kommer bussen min kjørende, og kjører rett forbi oss, sannsynligvis fordi den kukbilen sto i veien. Helvetes kukfaen! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Denne "Anna Anka".. Er det mulig? Og er det i det hele tatt mulig at VG så å si følger livet hennes? Bah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg