Hyperio Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan ta en ekstra slurk julebrus for deg jeg da. Rakk siste bussen før butikken stengte da. Inn og ut på ett minutt. (THAT'S WHAT SHE SAID!) Takk, der minte du meg på at jeg må eh, skaffe, siste episode av the office. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Nei, dere jenter burde nok gå i støvletter . Hadde eg ikkje hatt så lett for å fryse og om eg ikkje hadde budd på ein plass der eg må gå gjennom ein skog for å komme til skulen skulle eg gjerne gått med støvlettar heile vinteren eg. Må bruke nokre halvfine Timberlands i staden. Irriterer meg at eg frys så lett. Endret 4. desember 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Charlotte Thorstvedt irriterer meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da er vi to. Klarer ikke det mennesket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Liker faren bedre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 MTV må ha ødelagt henne og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Janne Formoe er også ''ødlagt'' for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Viste den kom, var faktisk meningen. Glad det var du som kom med den igrunn. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At dei ikkje har tool på spotify Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At amobil ikke makter å rydde opp i rotet sitt. Hvor vanskelig er det å lage en konkurranse uten å diskvalifisere folk fordi man ikke klarer å skrive riktig spørsmål OG svar? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Språkforsker Arne Torp. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Uggs på guys... COME ON!!!! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 At dei ikkje har tool på spotify Og der fikk jeg enda en STOR grunn til å ikke skaffe meg det. Men hvis jeg tenker meg om er det vel helt i Tools ånd Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) jeg må eh, skaffe, siste episode av the office. Endret 5. desember 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 At en eller annen kuksuger kjørte i bilen min i natt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Uten lov? Dette er jo tyveri. Anmeld han. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 at jeg mista en hel boks med tørre erter på rommet mitt, og har et helvetes mye rydding å gjøre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Uten lov? Dette er jo tyveri. Anmeld han. Som i at han fyllekjørte, spant rundt og klinte i bakdøre på bilen min, så kjørte videre. Fikk nr. på bilen og navnet på han som gjorde det. Har anmeldt det alt, men bilen var ikke hans og han hakke lappen, så veldig tvilsomt jeg får penger for å fiksa døra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg