Gavekort Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har også hørt mye på Metallica, jeg er ikke noe særlig imponert. Brukte også Firefox i mange år. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor blir det plutselig dårlig? Greit nok at du ikke liker det lenger, men musikk man liker er jo ikke automatisk "dårlig". Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor blir det plutselig dårlig? Greit nok at du ikke liker det lenger, men musikk man liker er jo ikke automatisk "dårlig". Kanskje en ikke vil assosiere seg med folk som 'digger' musikk som ikke appelerer til en, og skal dermed heve sin egen verdi ved å si at en er bedre enn de andre. Hva i ##¤#( får gutter til å kjøpe uggs? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor blir det plutselig dårlig? Greit nok at du ikke liker det lenger, men musikk man liker er jo ikke automatisk "dårlig". Hvis det ikke høres bra ut i mine ører, vil jeg si at det er dårlig. Men det er min subjektive mening, det er nok mange som synes det jeg hører på er dårlig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg tenkte på sjangeren og tok dens mest kjente band, Metallica, som eksempel. Altså, jeg kan høre på country, rap, soul, pop og jazz, men jeg vender alltid tilbake til metal. På samme måte har jeg prøvd Opera, Safari, Chrome, Netscape osv, men jeg vender alltid tilbake til Firefox. Det må bety at den er best. Musikk er subjektivt, men nettlesere er objektivt. Jeg har nå objektivt fremstilt at Firefox er best Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg hører ikke på noen annen metall som ligner på Metallica lenger heller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Browsere er objektivt ja, og jeg liker det minimalistisk. Du kan helt sikkert gjøre Firefox minimalistisk også, men da lager vi en aaaalt for stor sak ut av det. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Fyyyy faen er så JÆVLIG irritert på de forbanna bussjåførene i trondheim. Skulle ta bussen opp til Icaen nå, og bussen skal komme 2013 der jeg bor, og jeg var på holdeplassen 2010. Jeg står der i kanskje ett minutt, så kommer det en jeg kjenner fra dit jeg skal og sier "Bussen som du skal ta kjørte forbi meg for 3 minutter siden." Fy faen, jeg har en LAAANG kveld med filmredigering, og uten noe godteri... ja jeg bare sier at det blir lite motiverende. Endret 4. desember 2009 av LanSi Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg misliker sterkt å være ufrivillig morsom. Og når jeg prøver å være morsom, så er det ingen som forstår humoren min. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fyyyy faen er så JÆVLIG irritert på de forbanna bussjåførene i trondheim. Skulle ta bussen opp til Icaen nå, og bussen skal komme 2013 der jeg bor, og jeg var på holdeplassen 2010. Jeg står der i kanskje ett minutt, så kommer det en jeg kjenner fra dit jeg skal og sier "Bussen som du skal ta kjørte forbi meg for 3 minutter siden." Fy faen, jeg har en LAAANG kveld med filmredigering, og uten noe godteri... ja jeg bare sier at det blir lite motiverende. Gå. Lenke til kommentar
bananflue Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At jeg ikke klarer/våger å ta hint frå jenter. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hvorfor blir det plutselig dårlig? Greit nok at du ikke liker det lenger, men musikk man liker er jo ikke automatisk "dårlig". Kanskje en ikke vil assosiere seg med folk som 'digger' musikk som ikke appelerer til en, og skal dermed heve sin egen verdi ved å si at en er bedre enn de andre. Hva i ##¤#( får gutter til å kjøpe uggs? Hva? har du ikke uggs? fattiglapp eller? alle vet at de som ikke har uggs er misunnelige gutter uten nok 'scrils' til å kjøpe ett par uggs Holdningen til uggsgutter gjør meg _KVALM_ Endret 4. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg tenkte på sjangeren og tok dens mest kjente band, Metallica, som eksempel. Altså, jeg kan høre på country, rap, soul, pop og jazz, men jeg vender alltid tilbake til metal. På samme måte har jeg prøvd Opera, Safari, Chrome, Netscape osv, men jeg vender alltid tilbake til Firefox. Det må bety at den er best. Musikk er subjektivt, men nettlesere er objektivt. Jeg har nå objektivt fremstilt at Firefox er best Eg har prøvd mange ulike nettlesarar eg også, men eg vender alltid tilbake til Opera. Slik som eg alltid vender tilbake til The White Stripes. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva? har du ikke uggs? fattiglapp eller? alle vet at de som ikke har uggs er misunnelige gutter uten nok 'scrils' til å kjøpe ett par uggs Holdningen til uggsgutter gjør meg _KVALM_ Er en grunn til at det heter uggs for jenter og yucks for gutter . Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tykkjer ikkje det er så fint på jenter heller eg, då ... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fyyyy faen er så JÆVLIG irritert på de forbanna bussjåførene i trondheim. Skulle ta bussen opp til Icaen nå, og bussen skal komme 2013 der jeg bor, og jeg var på holdeplassen 2010. Jeg står der i kanskje ett minutt, så kommer det en jeg kjenner fra dit jeg skal og sier "Bussen som du skal ta kjørte forbi meg for 3 minutter siden." Fy faen, jeg har en LAAANG kveld med filmredigering, og uten noe godteri... ja jeg bare sier at det blir lite motiverende. Gå. Er isende kaldt og jeg er syk. Pleier egentlig å gå dit med hunden, men som sagt er jeg syk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan ta en ekstra slurk julebrus for deg jeg da. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva? har du ikke uggs? fattiglapp eller? alle vet at de som ikke har uggs er misunnelige gutter uten nok 'scrils' til å kjøpe ett par uggs Holdningen til uggsgutter gjør meg _KVALM_ Er en grunn til at det heter uggs for jenter og yucks for gutter . Uggs er forkortelse for Uglyness, eneste forklaringen på navnet Men støtter yucks Tykkjer ikkje det er så fint på jenter heller eg, då ... Så absolutt enig ! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan ta en ekstra slurk julebrus for deg jeg da. Rakk siste bussen før butikken stengte da. Inn og ut på ett minutt. (THAT'S WHAT SHE SAID!) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tykkjer ikkje det er så fint på jenter heller eg, då ... Nei, det er det ikke, men det er finere på jenter enn en gutt. Noe av grunnen er at resten av stilen til gutten er preget av pappas kredittkort. Nei, dere jenter burde nok gå i støvletter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg