SnittLeif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 What Skolebiblioteket da!?!? Føler på en måte du ikke har noe å klage på når du låner pc fra noen med manglende kompetanse Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Det irriterer meg at jeg fikk en gave idag Jeg tror ikke de har behov for en paraply. Endret 4. desember 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nei, de har behov for at verdens rikeste innser hvor jævlig bra vi har det og begynner å dele. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hjelper ikke å pøse på med penger når de misbrukes likevel. Hjelp dem å bygg opp landet isteden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg skulle gjerne gitt alt det jeg ikke trengte til dem, men jeg ser for få tilbud til å faktisk gjøre det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Det irriterer meg at jeg fikk en gave idag Det kan ikke sammenlignes engang, utrolig dårlig å trekke opp afrikanske barn. Uansett, les hva jeg skriver. Endret 4. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 2 stuck pixels på min nye 24" Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Forbanna iTunes som må tvinges til å synkronisere albumbilder som ikke lokaliseres på første forsøk. Forbanna iTunes i det hele tatt. 2 stuck pixels på min nye 24" Kondolerer. Har en 3-4 år gammel skjerm her på skrivebordet og det går knapt en dag uten at jeg irriterer meg over den ene døde pikselen. Endret 4. desember 2009 av Novocaine Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Forbanna iTunes som må tvinges til å synkronisere albumbilder som ikke lokaliseres på første forsøk. Forbanna iTunes i det hele tatt. Og folk spørr meg hvorfor jeg ikke kjøper i-Pod/Phone Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Forbanna iTunes som må tvinges til å synkronisere albumbilder som ikke lokaliseres på første forsøk. Forbanna iTunes i det hele tatt. Og folk spørr meg hvorfor jeg ikke kjøper i-Pod/Phone Første dag etter unboxing spør jeg meg selv noe lignende. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 12" laptopen min har plutselig blitt fette treig. Skulle liksom ligge i senga og se film tidligere i dag, men filmen lagga. Ble ikke noe film. Saken er jo maks tre måneder. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At jeg fucka opp økonomidelen på tentamenen FUUUU Fikk 5`er, men kunne fått 6`er med et par justeringer. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At drop-down-menyen ikkje vil funke skikkeleg i Internet Explorer. Hatar den nettlesaren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At drop-down-menyen ikkje vil funke skikkeleg i Internet Explorer. Hatar den nettlesaren. Er Mozilla Firefox som er tingen Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) At drop-down-menyen ikkje vil funke skikkeleg i Internet Explorer. Hatar den nettlesaren. Er Mozilla Firefox som er tingen ... eller Opera. Endret 4. desember 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Eller.... Firefox. At jeg kanskje må selge subwooferen for å få råd til sesongkort irriterer... Feil bruk av penger irriterer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At drop-down-menyen ikkje vil funke skikkeleg i Internet Explorer. Hatar den nettlesaren. Er Mozilla Firefox som er tingen ... eller Opera. Eller Chrome! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nei, Firefox er best. Det er liksom som metal. Når man først har hørt på det blir man der. Det er ingen som sier "den sommeren jeg hørte på Metallica". Man holder seg til det. Likevel kan man se at annen musikk er bra, men man vet hvor man hører hjemme. Med andre ord, Opera og Chrome funker greit det, men Firefox er totalt sett best. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg hørte på Metallica for fire år siden, men nå synes jeg det er dårlig musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg