CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hm, aldri tenkt på det slik. Gir litt mer mening nå Flott. Eksempel fra random på face: Hvil i fred Regine ♥ Tenn et lys for Regine Stokke i kveld. Oppdater dette i statusen din, og sørg for at hele Norge brenner for Regine og kreftsaken i kveld. Det er på en måte det som er poenget. Men det har du skjønt nå. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 At det uendelig smertefulle såret i kjeften som jeg har hatt i nesten 2 uker, har formert seg, så nå er det to. Legen sier det eneste jeg kan gjøre er å vente. Jeg venter, og et nytt dukker opp. Flottis! Funker fett når jeg har munnsår. Reseptfritt på apoteket og det dreper alt av bakterier i kjeften din. Bruker corsodyl, og longovital. Dette er ikke et vanlig munnsår, det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mus som springer rundt i vegger og tak når eg skal sove. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Først bruke to polletter på å vaske klær bare for å oppdage at de ikke ble rene. Så ha de i tørketrommelen i noen timer, bare for å oppdage at de bare ble varme, men ikke tørre -_- Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Irriterer meg at jeg ikke aner hva polletter er Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er metallstykker som er formet som mynter, brukes på f.eks. vaskerier og solariumer. Man betaler som regel for dem, så putter man dem på. På den måten kan de brukes på nytt av stedet de hører til på. Man kan også bruke dem på handlevogner. Foreldrene dine har sikkert en i nøkkelknippet sitt. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 ^Aha. Takk, men hva har det med vasking av klær å gjøre? Eller misforstår jeg Datasmurf? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Du kan bruke poletter på vaskeri, du stapper poletten i hullet på vaskemaskinen, istedenfor penger Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men poletten koster penger. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Å stå opp en time tidligere enn man egentlig trenger er irriterende. Men er i allefall ikke så værst trøtt i dag! Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Snør som bare det ute nå... måke snø når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Folk som trykker på enter i en setning når de nærmer seg sluttet på input-feltet på forumet. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noe så inni helvetes irriterende at en hel haug på facebook blir medlem av grupper som kalles "Jeg vil se Regine Stokke's blogg i bokformat!!" etc. Så vil de ha BOK, WTF.. Kan dere ikke sende de pengene dere ville brukt på boken til den norske kreftforening elns, så kanskje dere kan bidra til å redde et liv eller ti. Dumme folk, de bryr seg ikke før folk er døde! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg ser ikke helt problemet, og jeg vil tro at boka vil få inn mer penger enn det koster å trykke boka. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At IE ikke svarer meg. Jeg klikker en link, så skjer det ingen verdens ting. Klikker 10 ganger til. Så funker det nesten. WTF I helvete da. Hvis noe skal være standard på skolen så bør det hvertfall funke. (Bruker låne-PC fra biblioteket) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At IE ikke svarer meg. Jeg klikker en link, så skjer det ingen verdens ting. Klikker 10 ganger til. Så funker det nesten. WTF I helvete da. Hvis noe skal være standard på skolen så bør det hvertfall funke. (Bruker låne-PC fra biblioteket) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 What Skolebiblioteket da!?!? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 At byen har satt opp parkering forbudt-skilt på parkeringsplassen min. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det irriterer meg at jeg fikk en gave idag, ikke at jeg er grådig og grisk og forventer masse gaver men... det var en H&M Paraply Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det irriterer meg at jeg fikk en gave idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg