Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en ting som IRRITERER MEG så det en tedens blandt folk her inne å sitte å klage og slenge dritt om en person..Så kommer det en annen person og gjør akuratt det samme , men INGEN sier noe. Mulig det har blitt "kult" å slenge dritt om folk her inne og forfølge de med idiotiske svar og slenging ....

Lenke til kommentar
Hvor er det det skjer, Estella?

bare folk fom kommer mitt i en diskusjon bare for å komme frem med noe dritt :mad: om meg som OVERHODE ikke har noe med saken og gjøre + at hvis man sier noe folk ikke liker så blir det whining, så kommer person 2 og sier samme og alle holder kjeft(hendt før,ikke i dag) Noen ganger vurderer jeg bare å late som jeg er mann så hadde kanskje folk latt meg være i fred

Lenke til kommentar

Vi har varmepumpe som står og regulerer varmen hele dagen. Men rommet mitt er iskaldt når jeg legger meg, for vinduet står oppe hele dagen. Hvis jeg ikke tar opp vinduet lukter det svette og drit når jeg legger meg.

 

Akkurat nå irriterer jeg meg over at drittlukta henger igjen på badet et par timer etter at jeg dret.

 

Jeg irriterer meg også over andre hundeeiere som går tur med bikkja si i den skogen jeg lufter mi bikkje. Greit at bikkjene deres også må luftes, men når de ser at jeg går noen meter foran dem med ei aggressiv bikkje, trenger ikke de å ta akkurat den samme stien som meg inn i skogen. Det er en stor skog, for helvete.

Lenke til kommentar

Dette gjelder ikke innleggene over. Men det irriterer meg av en eller annen grunn at når jenter poster noe på forum, så får disse enorm oppmerksomhet og masse svar.

 

Kan tenke meg at det er en masse kåte tenåringer der ute :wee:

Endret av co2
Lenke til kommentar
Dette gjelder ikke innleggene over. Men det irriterer meg av en eller annen grunn at når jenter poster noe på forum, så får disse enorm oppmerksomhet og masse svar.

 

Kan tenke meg at det er en masse kåte tenåringer der ute :wee:

du kan jo kalle deg Jente 22oslo eller noe på en chatt en gang :p (grise tilbyd skjer på eget ansvar)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...