Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at jeg ikke forstår hva de mener med teksten i spoileren

 

 

"One or two recent events that took place in the U.S that reveal something about the cultural and social values in the country."

 

Noen tips til noen nylige events fra USA, eventuelt hva det har å si med cultural and social values (i USA).

 

 

@Kakemot: Tror han vil ha de på samme linje.

Endret av SoapyAsHell
Lenke til kommentar
Kan noen gi meg en saklig og gyldig grunn til at homofile ikke får lov til å gi blod i Norge? Er det fordi de har analsex? Hva med heterofile som har analsex? Er det fordi det finnes fordommer sier at homofile automatisk har HIV/AIDS? Er det umulig for heterofile å få HIV/AIDS? Dette irriterer, og jeg er ikke homse engang.

Vil ikke at andre skal bli homo. Det er smittsomt vet du ;)

Lenke til kommentar
Eg får så lyst å byrje å motargumentere mot alt presten seier, eller rope ut "Hallo? Trur de verkeleg på alt dette tullet!?"

Haha, akkurat slik er jeg også. Til og med følte jeg det slik i barndåpen til nevøen min i sommer. Og det er jo det verste. Små stakkars spedbarn blir uten at de aner det "kristne" og medlem i statskirka. Barndåp skulle vært ulovlig. Merk dere mine ord.

 

En hardbanka FrP-gutt melder seg inn i Facebook-gruppen: La ulven leve!

 

 

Sier ikke det litt om hvor mye peiling som ligger bak valgene?

 

Må jo ikke være enig i ALLE politiske saker til det partiet du stemmer på.

Nå vil jo frp ha en bærekraftig ulvebestand da så jeg vet ikke hvem som har peiling jeg...

Lenke til kommentar
Eg får så lyst å byrje å motargumentere mot alt presten seier, eller rope ut "Hallo? Trur de verkeleg på alt dette tullet!?"

Haha, akkurat slik er jeg også. Til og med følte jeg det slik i barndåpen til nevøen min i sommer. Og det er jo det verste. Små stakkars spedbarn blir uten at de aner det "kristne" og medlem i statskirka. Barndåp skulle vært ulovlig. Merk dere mine ord.

 

En hardbanka FrP-gutt melder seg inn i Facebook-gruppen: La ulven leve!

 

 

Sier ikke det litt om hvor mye peiling som ligger bak valgene?

 

Må jo ikke være enig i ALLE politiske saker til det partiet du stemmer på.

Nå vil jo frp ha en bærekraftig ulvebestand da så jeg vet ikke hvem som har peiling jeg...

Er jo enkelt å greit bare å la være å gå i kirken da :) Man blir jo ikke kristen bare fordi man blir døpt(Man er jo altfor ung til å forstå hva som skjer). Man blir medlem av statskirken som man enkelt å greit kan melde seg ut av, verre er det ikke, Men barnedåp er noe herk! har selv blitt slept med på et par

 

Jeg irriterer meg over Slanger i paradis, å se hvordan de kriminelle ødelegger samfunnet.

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
Hmm... hvordan kan man melde seg enkelt ut av statskirken? Fant ut at jeg var medlem i høst, men ga opp å melde meg ut siden det var så tungvint. Måtte finne et lokalkontor og avlevere papirer og blablabla.

Skal ikke være vanskeligere enn å si at du ikke vil?

 

Ehm...tingen er nå til hvem dette skal sies.

Lenke til kommentar
Hmm... hvordan kan man melde seg enkelt ut av statskirken? Fant ut at jeg var medlem i høst, men ga opp å melde meg ut siden det var så tungvint. Måtte finne et lokalkontor og avlevere papirer og blablabla.

Skal ikke være vanskeligere enn å si at du ikke vil?

 

Ehm...tingen er nå til hvem dette skal sies.

Ville prøvd først å snakke med noen høyt oppe i ditt nærområde.

Lenke til kommentar

Men be om å få skriftlig bekreftelse på at du er meldt ut. Jeg har selv måtte melde meg ut to ganger tidligere, og jammen lurer jeg på om de har meldt meg inn igjen. Nå kom jeg på at jeg må sjekke dette opp selv igjen. Forrige gang unnskyldte de seg med at det var noe feil iforbindelses med bytte av datasystem... Tenk på alle som står tilmeldt statskirka som egentlig ikke skal være der, så får de statsstøtte for alle disse! Statskirka er sannsynligvis en av vår tids største korrupsjonister (hvis det er et ord...)

Lenke til kommentar
Men be om å få skriftlig bekreftelse på at du er meldt ut. Jeg har selv måtte melde meg ut to ganger tidligere, og jammen lurer jeg på om de har meldt meg inn igjen. Nå kom jeg på at jeg må sjekke dette opp selv igjen. Forrige gang unnskyldte de seg med at det var noe feil iforbindelses med bytte av datasystem... Tenk på alle som står tilmeldt statskirka som egentlig ikke skal være der, så får de statsstøtte for alle disse! Statskirka er sannsynligvis en av vår tids største korrupsjonister (hvis det er et ord...)

Du, jeg har aldri vært medlem, men nå i år meldte de meg inn.

Lenke til kommentar
Her er for øvrig fremgangsmåte for å melde seg ut: http://www.kirken.no/?event=doLink&famID=3173

 

Oppfordrer alle som ikke føler noen tilhørighet til kirken til å melde seg ut. Hvorfor skal de få penger for at du står i deres medlemslister når du aldri er i kirken eller deler samme tro?

Fordi kirken er en gammel norsk kulturarv som vi må ta vare på, selv om Norge blir mer og mer sekularisert.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg en saklig og gyldig grunn til at homofile ikke får lov til å gi blod i Norge? Er det fordi de har analsex? Hva med heterofile som har analsex? Er det fordi det finnes fordommer sier at homofile automatisk har HIV/AIDS? Er det umulig for heterofile å få HIV/AIDS? Dette irriterer, og jeg er ikke homse engang.

Ingen som puler hverandre i røven for gi blod.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...