Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som ikke får med seg at isprodusenten heter Hennig, og ikke Henning. Hadde en lang diskusjon med en person om dette her om dagen.

Samme gjelder artisten Bob Sinclar. Folk påstår tvinakket at det er Sinclair. *oppgitt*

 

Det har jeg faktisk ikke lagt merke til før nå >.<

 

Irriterer meg over at jeg har vondt i ryggen.

Lenke til kommentar

"Kunnskapsløftet sier nå at matteeksamen plutselig skal være i to deler: Første del skal være helt uten hjelpemidler! (bare skrivesaker, passer, linjal og vinkelmåler).

Det er helt sinnsykt at de gjør denne forandringen NÅ, når vi som går i 10. klasse ikke er vant med hoderegning. Hele ungdomsskolen har vi vært vant med kalkulator og regelbok på tentamen. Og så skal vi plutselig klare oss uten!?"

 

Fra en facebook gruppe.

 

 

Grow the fuck up sier jeg bare!

Lenke til kommentar

At alle elevane skal på førjulsgudsteneste. Trudde vi var forbi sånn hjernevasking i skulen. Når eg spurte om eg kunne sleppe kom læraren med det fantastiske argumentet "Det er jo i skuletida". Ja, det er nettopp derfor eg helst ikkje ville dra. Må vel ha med lapp om å sleppe då. Styr.

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
At alle elevane skal på førjulsgudsteneste. Trudde vi var forbi sånn hjernevasking i skulen. Når eg spurte om eg kunne sleppe kom læraren med det fantastiske argumentet "Det er jo i skuletida". Ja, det er nettopp derfor eg helst ikkje ville dra. Må vel ha med lapp om å sleppe då. Styr.

Konverter til en eller annen obskur religion, så slipper du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...