Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ha ha Ellers irriterer jeg meg stadig vekk over sneen og at folk pynter juletrær og henger opp julepynt i adventen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Enig i den Datasmurf. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ha ha Ellers irriterer jeg meg stadig vekk over sneen og at folk pynter juletrær og henger opp julepynt i adventen. du får feriere til afganistan hver jul da...hehe irrterer meg at jeg ikke har hund Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Folk som ikke får med seg at isprodusenten heter Hennig, og ikke Henning. Hadde en lang diskusjon med en person om dette her om dagen.Samme gjelder artisten Bob Sinclar. Folk påstår tvinakket at det er Sinclair. *oppgitt* Det har jeg faktisk ikke lagt merke til før nå >.< Irriterer meg over at jeg har vondt i ryggen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du misforstår helt. Jula begynner ikke for meg før rundt 23. desember. Da vil jeg ha sne og julepynt. Resten av desember kan gjerne ligger på noen plussgrader og snefritt, samt at ting skal være sorte og lilla, ikke røde, grønne, hvite etc. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 "Kunnskapsløftet sier nå at matteeksamen plutselig skal være i to deler: Første del skal være helt uten hjelpemidler! (bare skrivesaker, passer, linjal og vinkelmåler). Det er helt sinnsykt at de gjør denne forandringen NÅ, når vi som går i 10. klasse ikke er vant med hoderegning. Hele ungdomsskolen har vi vært vant med kalkulator og regelbok på tentamen. Og så skal vi plutselig klare oss uten!?" Fra en facebook gruppe. Grow the fuck up sier jeg bare! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Svensker er awesome Jepp, de lager Saab Og Volvo ikke volvo, firkantede klosser med mindre firkantede klosser oppå Joda, veeeeldig firkantig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tror han mente disse: Woops... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Joda, skjønte jo det. MEN, de representerer ikke hele volvo heller. Så å si at Volvo er firkantige bokser er feil, med mindre du putter inn "240" eller "740", etc. inni der. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den der bilen er en av de styggeste bilene jeg har sett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg klarer ikke tenke Volvo uten å tenke 240 og 740 Og de foreldra modellene er med på å gjøre Volvo til noe av det grelleste i bilverden i mine øyne. Men jeg har nå aldri likt noe særlig av europeisk bil uansett Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Svensker er awesome Jepp, de lager Saab og Gratulerer fjärilsfränd Saab er solgt Og volvo er konk. Svenskene har jo nesten ingenting Endret 1. desember 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Volvo som er svensk er ikke det samme som Volvo biler som blir laget av Ford. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 volvo er fremdeles konkurs. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At jeg fortsatt ikke har $99 for å bli livsvarig medlem på Digital Blasphemy Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Saab er solgt Og volvo er konk. Svenskene har jo nesten ingenting True, men jeg har en Saab 900, gen. 1. Den siste svenske saaben Men mangler plastkortet for å kjøre den Det kommer nok i løpet av våren Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 bilpraten her irriterer meg... Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) At alle elevane skal på førjulsgudsteneste. Trudde vi var forbi sånn hjernevasking i skulen. Når eg spurte om eg kunne sleppe kom læraren med det fantastiske argumentet "Det er jo i skuletida". Ja, det er nettopp derfor eg helst ikkje ville dra. Må vel ha med lapp om å sleppe då. Styr. Endret 1. desember 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Glad jeg hadde livssynsundervisning på barneskolen og slapp unna der, og også slapp unna hver eneste en på ungdomsskolen grunnet det. På VGS var det ikke sånt styr, og heldigvis ikke på høyskolen heller ^^ Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At alle elevane skal på førjulsgudsteneste. Trudde vi var forbi sånn hjernevasking i skulen. Når eg spurte om eg kunne sleppe kom læraren med det fantastiske argumentet "Det er jo i skuletida". Ja, det er nettopp derfor eg helst ikkje ville dra. Må vel ha med lapp om å sleppe då. Styr. Konverter til en eller annen obskur religion, så slipper du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg