Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At jeg drømmer om sigaretter ><

 

Svake menneske. Men du er heldig, for litt siden drømte jeg at jeg ble skutt i ansiktet og sprang deretter rundt å skjøt andre folk i ansiktet.

 

Er snålt det der, i perioder så drømmer jeg noe så veldig og om virkelig forskrudde ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sittet drit lenge for å få til de forbanna dvdene, VLC virker ikke. Så hva gjør jeg? Oppdaterer Interactual, det egoistiske dritt programmet som følgte med på dvden. Jeg prøver og spille av filmen. Hva faen skjer!? Den kan ikke avspilles for det står på requirment at jeg trenger AGP(?) SKJERMKORT! FUUUUUUU

Lenke til kommentar
At jeg drømmer om sigaretter ><

 

Svake menneske. Men du er heldig, for litt siden drømte jeg at jeg ble skutt i ansiktet og sprang deretter rundt å skjøt andre folk i ansiktet.

 

Er snålt det der, i perioder så drømmer jeg noe så veldig og om virkelig forskrudde ting.

Det drømmer jeg litt for ofte for å være ærlig :p

Skjønt, det er ofte omvendt. Først massakrerer / voldtar jeg en gjeng uskyldige mennesker, så blir jeg selv skutt / voldtatt / whatever.

 

Jeg prøver å slutte med sigaretter, og har vært 5 dager uten nå, men det er hardt. Folk rundt meg røyker, det lukter fortsatt røyk av frakken min, jeg har tomme røykpakker rundt om på rommet og massevis av lightere.

Og jeg savner nikotin :p

Lenke til kommentar

Irriterende at det ikke er mulig å ha nye bøker liggende åpne foran deg, de lukker seg av seg selv uansett hva man gjør.

 

Og pappa stresser og maser som et helvete. Jeg skal innstallere windows 7 til han, og det tar visst for lang tid. Han stresser og maser og spør om ALT.

 

Han kommer til å dø av stress en dag.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Folk som ikke får med seg at isprodusenten heter Hennig, og ikke Henning. Hadde en lang diskusjon med en person om dette her om dagen.

Samme gjelder artisten Bob Sinclar. Folk påstår tvinakket at det er Sinclair. *oppgitt*

Først nå jeg innser at det faktisk heter Hennig. Sinclar visste jeg om da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...