Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det helvetes såret i munnen ikke går vekk! Legen kunne ikke gjøre stort, bare gi meg resept på noe lokalbedøvende. Oh the pain!

Hvis det er et 'vanlig munnsår' trenger du ikke mer enn en flaske med dette.

 

resampler.aspx?type=display&src=152025.jpg

 

Husk å skylle hele munnen og ikke bare pirk med en q-tips som du har gjort bløt oppi såret. Det funker ikke.

Lenke til kommentar
At det helvetes såret i munnen ikke går vekk! Legen kunne ikke gjøre stort, bare gi meg resept på noe lokalbedøvende. Oh the pain!

Hvis det er et 'vanlig munnsår' trenger du ikke mer enn en flaske med dette.

 

resampler.aspx?type=display&src=152025.jpg

 

Husk å skylle hele munnen og ikke bare pirk med en q-tips som du har gjort bløt oppi såret. Det funker ikke.

 

Stappe chlorhexidine inni kjeften når ein har sår? Pain much? Troll much? eller skal det desinfisere :p ?

Lenke til kommentar
At det helvetes såret i munnen ikke går vekk! Legen kunne ikke gjøre stort, bare gi meg resept på noe lokalbedøvende. Oh the pain!

Hvis det er et 'vanlig munnsår' trenger du ikke mer enn en flaske med dette.

 

 

Husk å skylle hele munnen og ikke bare pirk med en q-tips som du har gjort bløt oppi såret. Det funker ikke.

Skyller med det der. Men er ikke et vanlig munnsår. Er hvis virusinfisert. Og en del større og mer hissig enn hva legen vanligvis så. Så dette + svineinfluensa = nesten ikke mat på 3 uker! Ikke blir det bedre heller, så jeg er ikke mye positiv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...