Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noe som irriterer grenseløst for tiden er læreren min. Er det mulig å være så dum. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 folk som klager på snøen iriterer meg. vis man tenker noen år tilbake så var det en stor del mere snø da og folk klager så fort det kommer litt på bakken i desember På Geilo kom det i fjor mer snø enn det har gjort på 70 år, så heeelt sant er det nok ikke. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Snø er fantastisk Det er knapt 10 meter sikt ute no, eg skal sikkert på aketur i helga, i den beste bakken ever 1km med awesome akebakke Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Og det irriterer deg? ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 At det helvetes såret i munnen ikke går vekk! Legen kunne ikke gjøre stort, bare gi meg resept på noe lokalbedøvende. Oh the pain! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 At det helvetes såret i munnen ikke går vekk! Legen kunne ikke gjøre stort, bare gi meg resept på noe lokalbedøvende. Oh the pain! Hvis det er et 'vanlig munnsår' trenger du ikke mer enn en flaske med dette. Husk å skylle hele munnen og ikke bare pirk med en q-tips som du har gjort bløt oppi såret. Det funker ikke. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 At det helvetes såret i munnen ikke går vekk! Legen kunne ikke gjøre stort, bare gi meg resept på noe lokalbedøvende. Oh the pain! Hvis det er et 'vanlig munnsår' trenger du ikke mer enn en flaske med dette. Husk å skylle hele munnen og ikke bare pirk med en q-tips som du har gjort bløt oppi såret. Det funker ikke. Stappe chlorhexidine inni kjeften når ein har sår? Pain much? Troll much? eller skal det desinfisere ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er for å fjerne såret. Skyll det der i munnen to-tre kvelder etter/før du har pusset tenna, og såret vil bli borte. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Stakkars mann. Ja, han er feit, og han vet det nok selv, men hvordan tror dere han har det nå? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I de fleste tilfeller så har de gjort det mot seg selv. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I de fleste tilfeller så har de gjort det mot seg selv. Kanskje det, men er ikke nødvendig å henge dem ut i media. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nei, det er ikke alle sin feil at de bli overvektige. Noen sliter med lav forbrenning, som er arvelig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jepp, er klar over det. Og ser problemstillingen med framstilling i media. Personlig har jeg lav forbrenning, men prøver iallefall å kompansere med å spise mindre og trene mere. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jepp, er klar over det. Og ser problemstillingen med framstilling i media. Personlig har jeg lav forbrenning, men prøver iallefall å kompansere med å spise mindre og trene mere. Det er sant. De bør bevege ræva mer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er ikke så morro å ha høy forbrenning når man sitter fast langt nede på vektskalaen. Jeg spiser alltid mye mer enn faren min, men jeg er mer enn 10 kilo lettere enn ham. Men så er han nesten 40 år gammel da. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 At det helvetes såret i munnen ikke går vekk! Legen kunne ikke gjøre stort, bare gi meg resept på noe lokalbedøvende. Oh the pain! Hvis det er et 'vanlig munnsår' trenger du ikke mer enn en flaske med dette. Husk å skylle hele munnen og ikke bare pirk med en q-tips som du har gjort bløt oppi såret. Det funker ikke. Skyller med det der. Men er ikke et vanlig munnsår. Er hvis virusinfisert. Og en del større og mer hissig enn hva legen vanligvis så. Så dette + svineinfluensa = nesten ikke mat på 3 uker! Ikke blir det bedre heller, så jeg er ikke mye positiv. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I de fleste tilfeller så har de gjort det mot seg selv. Nja. Er jo lett for oss å si. Tviler på at det er så lett som jeg selv ville trodd ja. Det er i psyken det sitter hos de fleste. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hørtes ufattelig kjipt ut McBitch. Ønsker deg god bedring fremover. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 At når jeg starter Star Wars Episode 1 i VLC så blir alt bare masse farger også lagger det. Det følger med ett helvettes program med platen, men det skruer seg av med en gang jeg starter disken! HVA FAEN!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 At jeg drømmer om sigaretter >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg