lceman™ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er ikke Rema på Stange, men det er omtrent alle andre dagligvarebutikker. Kan vi ikke få en av de 3-4 Remaene på Lillehammer til Stange? Er da ikke mange som handler på den ved Bowlingen uansett... Uansett; Stange har en VGS som er veldig populær blant elever i Hedmark, det er veldig mange hybelboere, mange av dem har allerede tatt de jobbene som er å ta, dessuten har du de fastboende som også jobber. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Snørrunge? Tja, jeg snørrer en del, men det er fint å slippe å bli kalt for "unge" når man er 20. Puppen til mamma er heller ganske liten, hun har aldri vært spesielt kraftig av seg. Og pappa var uføretrygdet sist jeg sjekket. Byen jeg bor i (Molde) kan bare kalles "stor" sammenlignet med bygder, og de aller fleste jeg kjenner i distriktene som er avhengig av jobb ved siden av skole får sin inntekt fra kveldsskift på Prix og lignende. Tro det eller ei, men man trenger folk til jobber på mindre steder også. Ingen har sagt at det er enkelt å få seg jobb, men det er veldig enkelt å prøve. Det er også VELDIG lett å sitte med fingeren pent plassert opp i anus mens man syter over sin forferdelige situasjon på forum og lignende. Hvorfor trekke inn skatten? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg vet hva jeg hadde gjort dersom jeg ikke hadde jobb ved siden av studiene. Spilt data til krampen tok meg. Ergo; det at jeg må jobbe for å kunne (over)leve er irriterende, for å være litt on topic. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg vet hva jeg hadde gjort dersom jeg ikke hadde jobb ved siden av studiene.Spilt data til krampen tok meg. Ergo; det at jeg må jobbe for å kunne (over)leve er irriterende, for å være litt on topic. 8089585[/snapback] Den generasjonen som kommer ut i arbeidslivet nå er ikke ute etter å arbeide. Neida de skal gjøre minst mulig men tjene mye penger.......Er noen slappe jævler hele gjengen. Klager og syter for alt! Jeg er litt bekymret for Norges fremtid hvis alle tenker slik! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Den generasjonen som kommer ut i arbeidslivet nå er ikke ute etter å arbeide. Neida de skal gjøre minst mulig men tjene mye penger.......Er noen slappe jævler hele gjengen. Klager og syter for alt! 8089603[/snapback] Nja.. Det er nok et noe mer nyansert bilde enn det som er nærere sannheten, uten å utdype siden jeg i såfall igjen vil få innlegg slettet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er ikke Rema på Stange, men det er omtrent alle andre dagligvarebutikker.Kan vi ikke få en av de 3-4 Remaene på Lillehammer til Stange? Er da ikke mange som handler på den ved Bowlingen uansett... Uansett; Stange har en VGS som er veldig populær blant elever i Hedmark, det er veldig mange hybelboere, mange av dem har allerede tatt de jobbene som er å ta, dessuten har du de fastboende som også jobber. 8089552[/snapback] Dere kan få to av dem, den ved bowlingen og den på søre ål. jeg sliter selv med å få meg jobb, det er fint å lite å velge i her. 4-5 VGS og en høgskole gjør sitt på arbeidsmarkedet her. de fleste utlyste jobbene her er på sykehuset eller kommunen, og du trenger minst 5 år på universitet og en doktorgrad for å søke på de. og de jobbene som ikke innebærer høy utdannelse krever førerkort, som er umulig å få tatt når man får penger av kommunen/staten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg er så drittlei av sånne snørrunger som dere, som har vokst opp sittende fast på puppen til mammaen deres og har en hånd permanent i lommeboka til pappa. 8089533[/snapback] Vi hater ikke dere som er fattig. Can't we all just get along? Her har du en hundrelapp, kjøp deg noe pent. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg er så drittlei av sånne snørrunger som dere, som har vokst opp sittende fast på puppen til mammaen deres og har en hånd permanent i lommeboka til pappa. 8089533[/snapback] Vi hater ikke dere som er fattig. Can't we all just get along? Her har du en hundrelapp, kjøp deg noe pent. 8090368[/snapback] ikke bruk alt på engang! Kanskje du overlever til imorgen! Lenke til kommentar
Flekkis Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg syntes noe av det som irriterer mest er folk som prater om ting som de IKKE HAR PEILING PÅ Eller folk som syntes de er best i ALT:S Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva med oss som faktisk *er* best i alt? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Irriterer meg på folk som har null og niks peiling på stereo og peiser på med alle de fantastiske innstillingene på cd spillern i bilen. Dette kaller de da bra fordi det bråker, dunker og vrenger mest mulig, ikke om det faktisk høres rent og musikalsk ut med skikkelig fast og presis bass. Vet om noen sånne som bruker dette, og bassen vrenger og buldrer i hytt og pine, og forsterkeren har overhodet ikke snøre til kontroll på den "hele" 600watts (juksewatt til den store gullmedalje) bassen baki der som de skryter så skyhøyt av. Hater dette, og spesielt hvis jeg spør de om hvilket element de har så svarer de at det er på x antall watt og er så bra, hva i huleste sier det meg? Jeg prøver å ikke si noe, men det er vanskelig å holde igjen av og til også, spesielt når de skal invistere i enda ett element slik at bassen i bilen blir enda mer forvrengt på den allerede overbelastede forsterkeren. Slike personer tror at jo flere elementer det er baki der jo bedre er det, noe som ikke trenger å stemme. Husker jeg satt på med en slik fyr en gang, og jeg ble rett og slett gal i hodet av bassen inni der. Den var helt jævlig, det hørtes jo ut som en reiseradio som spilte nedi bunnen av en aluminumssøppelkasse som igjen er plassert ned i et rør. Bassen var ubeskrivelig vrengete og jævlig, og dette kalte de bra? Nei, bare vent til den dagen jeg skal kjøpe anlegg til bilen, da skal det ikke være noe billig jalla, og ikke minst kjøpe skikkelig frontsett og forsterker slik at det faktisk går an å høre på musikken. Endret 7. mars 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Flott noen har forstått det =] Har en bekjent av meg som har to bassere bak i bilen, men bassrefleksrøret er av aliminum så når du spiller mye bass får du en kjipt hol basslyd :S Men de er veldig kule da, har neonlys og greier [/ironi] Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Litt OT: Om du har en stasjonsvogn og kjøper denne sammen med denne + et frontsett til en grei pris (rundt 1000) DA har du bra lyd Har hørt selv! hehe. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 At Windows Vista ikke har støtte for RAID 1. Det er satans irriterende. Hva skal jeg gjøre nå liksom? Jeg må ha backup av dataen min, gidder ikke å kopiere alt til en ekstern disk hver måned. Jeg finner ikke tredjepartiprogramvare som gjør jobben. Det finnes ikke drivere for raid kontrolleren til hovedkortet mitt (A8N SLI Deluxe). De har virkelig irritert meg nå. Jeg har lyst til å skyte idioten som fant ut at de skulle ha raid 0 men ikke 1. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 At Windows Vista ikke har støtte for RAID 1. Det er satans irriterende. Hva skal jeg gjøre nå liksom? Jeg må ha backup av dataen min, gidder ikke å kopiere alt til en ekstern disk hver måned. Jeg finner ikke tredjepartiprogramvare som gjør jobben. Det finnes ikke drivere for raid kontrolleren til hovedkortet mitt (A8N SLI Deluxe). De har virkelig irritert meg nå. Jeg har lyst til å skyte idioten som fant ut at de skulle ha raid 0 men ikke 1. 8103954[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor æsj altså, irriterer meg over mongoer som tror de er kule fordi de drikker og snuser og dermed oppfører seg som de drittungene. Og folk med stort hode. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 At blokkalternativene mine ikke går opp slik jeg vil. Faen i helvettes dritt! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 At Windows Vista ikke har støtte for RAID 1. Det er satans irriterende. Hva skal jeg gjøre nå liksom? Jeg må ha backup av dataen min, gidder ikke å kopiere alt til en ekstern disk hver måned. Jeg finner ikke tredjepartiprogramvare som gjør jobben. Det finnes ikke drivere for raid kontrolleren til hovedkortet mitt (A8N SLI Deluxe). De har virkelig irritert meg nå. Jeg har lyst til å skyte idioten som fant ut at de skulle ha raid 0 men ikke 1. 8103954[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor æsj altså, irriterer meg over mongoer som tror de er kule fordi de drikker og snuser og dermed oppfører seg som de drittungene. Og folk med stort hode. 8107925[/snapback] Haha. For et bilde Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hah, så akkurat Memoirs of a Geisha, forøvrig en meget bra film, men hvorfor i helvette snakket de engelsk og ikke japansk? Tekstingen var også helt på trynet, blanding av san/chan og andre småfeil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 De snakket engelsk fordi det var en del kinesiske skuespillere i den filmen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 De snakket engelsk fordi det var en del kinesiske skuespillere i den filmen 8111081[/snapback] Vel, uttalelse på de fleste var langt ifra bra. Trodde virkelig Ziyi Zhang hadde bedre engelskkunnskaper enn det Sørgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg