livingman Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) skolen er jo kjempe gøy !... så mange timer med ting du ikke trenger Endret 29. november 2009 av livingman Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen av oss går faktisk på universitet og lærer noe man trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Og noen har ikke eksamen før juni. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over utleiere som ikke tar kontrakten seriøst nok. I min kontrakt står det at internett er inkludert, men jeg hadde ikke trodd at modemhastighet og åndsvakt dårlig signal var det det egentlig betydde. 6 faens måneder har jeg hatt den dritten her, og det skal "fikses til uka". I natt blir det "Bass n drums" fra di.fm. Full pinne, hele natta. Helvete. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Og noen har ikke eksamen før juni. *Daske* Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sånn, da har jeg brukt over 800 kr. på to fjernkontroller siden søstra mi vasket de gamle. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ai ai ai, caramba! Hvorfor ikke kjøpe universalkontroll? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gidder ikke bruke en dag på å konfigge. Uansett koster vel det det samme, om ikke mer. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noen av oss går faktisk på universitet og lærer noe man trenger. Lærer vel sikkert mye irrelevant drit der også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg irriterer meg over at jeg har begynt med snus igjen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg irriterer meg over at jeg endelig har funnet noen jeg kan like også er hu sånn 2 hus høyere enn meg.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg irriterer meg over at jeg endelig har funnet noen jeg kan like også er hu sånn 2 hus høyere enn meg.. Og hva er problemet? Senest i dag så jeg en kis som hadde en kjæreste som var 30 cm høyere. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) En eller annen dørvakt på et utested ikke så langt fra meg, han er 2.10 eller noe sånt og han er sammen med ei på 1.60. Så jeg ser ikke helt problemet. Med mindre du vil at jenta skal være lavere enn deg, da er det jo greit. Edit: Jeg irriterer meg over at jeg alltid legger meg så sent. Endret 30. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Høy gutt lav jente funker jo. Lav gutt høy jente derimot. Vet ikke, syntes bare det vil se veldig rart. Synd for veldig allright jente å egentlig way to hot for me. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da får du vel gå i deg selv litt og spørre deg selv om det virkelig er verdt å være så opptatt av sånt når alt annet stemmer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 På fredag, over sms: "Skal jeg jobbe neste uke?" "Jada. Vi satser på at du får fri på fredag." Hvor i den siste meldinga kommer det frem at jeg ikke har fri i dag, hvor jeg vanligvis har fri? 5 min siden: "Hvorfor er ikke du på jobb? Jeg sa jo på fredag at du fikk fri på fredag." "Det er mandag, <sjef>, jeg har fri på mandager, det var avtalen vi inngikk etter samtalen med legen min. Jeg kan ikke ha bare en fridag mellom ukene, det vet du. Skal jeg jobbe på mandag, så må jeg ha fri på lørdag, eller så låser ryggen seg." "Synd, men det er ikke min skyld at du ikke har møtt opp på jobb i dag. Jeg kan ikke skaffe vikar for en vikar på 5 min varsel. Kom deg på jobb." Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 En sår hals er bare helt ekstremt irriterende. Vondt å svelge hva enn det er. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 En sår hals er bare helt ekstremt irriterende. Vondt å svelge hva enn det er. Hadde samme greia sist uke, kjøpte hostesaft så ble det bedre nokså kjapt, men finnes jo forskjellige typer vond hals. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvorfor skal det ALLTID pøsregne i det jeg går ut døra for å gå til skolen? Er tross alt regnfritt hele morgenen ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg