zpug Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gutter! Jeg _hater_ gutter. Jælva fittetryner som alltid skal føkke opp livet mitt, syyykt unødvendig!!!!!! Satans mainnskitjævler. Åååh... Jeg er bare så sykt sint.. Dette Irriterer noe inn i Helvette! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Herregud, hadde jeg hatt en rifle av ett eller anna slag så hadde jeg faen meg skutt de ungene utenfor huset mitt akkurat nå. Seriøst, hyling og skriking. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Irriterer meg at jeg har blitt avhengig av en IdleRPG konkurrranse i en IRC channel, er rundt 260 som er med akuratt nå, så er ikke umuligt å vinne. Kan vinne noen fine premier da, PS3, archos 5, harddisker osv Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Folk som ser film og som må ha ting som skjer hele tiden, skyting eller hva som helst. Blir det rolig scene blir dem urolige og driver med andre ting som og sjekke pcn eller gå rundt. Off.. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Irriterer meg at jeg har blitt avhengig av en IdleRPG konkurrranse i en IRC channel, er rundt 260 som er med akuratt nå, så er ikke umuligt å vinne. Kan vinne noen fine premier da, PS3, archos 5, harddisker osv Hva går IdleRPG ut på da? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) ^Idle Du blir straffet hvis du quitter IRC med vilje, men ikke hvis for eksempel ISP'en dreper internettet ditt. Du går opp i level for x-tid i idleRPG IRC kanalen. Etter level 25 kan du skrive fight commands for å minske tiden til neste level. Spillet er forventet å vare i 1 måned. Er et veldig simpelt spill. Står mer om det her Endret 29. november 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Haha Høres gøy ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Perfekt for meg. Gjør jo ikke annet enn å idle på IRC Søk deg lenger sør, eller gå tilbake til trønderne Ja oss trøndere er bare gode vi! Ja, klart dere er. Så kan dere prate trøndersk til hverandre og være så karravolinj mot kvartainnjer som dere bare vil Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det jævla knivesystemet i MW2, er jo mulig å knive på femti meters avstand! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nyhus, du har helt rett. Men det var litt sånn, in the moment-sinna i sta. Roet meg litt nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nyhus, du har helt rett. Men det var litt sånn, in the moment-sinna i sta. Roet meg litt nå. Jeg regnet egentlig med det, men måtte nesten forsikre meg. Kan ikke risikere at bra folk bytter felt. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det jævla knivesystemet i MW2, er jo mulig å knive på femti meters avstand! Du kaster jo kniver da, så ja. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 De stygge ungene som stirrer på deg i telenor reklamene som var overalt for ikke så lenge siden. Han rådhåra ungen var spesielt ille... Virker heldigvis som den er bort nå da. Og når vi snakker MW2. Riot shield! Herregud så travlet. Kommer en jævla nisse med det dumme skjoldet sitt og du kan peppre løs så mye du orker... Hat! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har ingenting å gjøre for tiden. Går bare å venter til neste torsdag når jeg skal ta flyet hjem til familien for å ha en lang og fin juleferie. Samme her. Men i dag er det jo greit når det er så mye fotballgull på skjermen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det jævla knivesystemet i MW2, er jo mulig å knive på femti meters avstand! Du kaster jo kniver da, så ja. Jeg mener selvfølgelig vanlig kniving. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har ingenting å gjøre for tiden. Går bare å venter til neste torsdag når jeg skal ta flyet hjem til familien for å ha en lang og fin juleferie. Samme her. Men i dag er det jo greit når det er så mye fotballgull på skjermen Shut your faces, noen av oss har faktisk en hel masse eksamener igjen Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ingen som tvang dere å gå på skole Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tror du folk går på skole fordi det er så jævla gøy? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Tror du folk går på skole fordi det er så jævla gøy? Så du " " Endret 29. november 2009 av LanSi Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kan tolkes forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg