Auto Asmodeus Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Irriterer meg grenseløst at folk ikke ligger i den høyre fila når det er plass der. Især når det er 3 eller 4 felt (les: sørover mot Oslo på E6 fra Gardermoen) så skal de på død og liv ligge i midterste feltet. Her i landet er feltet helt til høyre det nye forbikjøringsfeltet.. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Irriterer meg at to av innleggene rett over meg mangler mange bokstaver i setningene! Ikke vær på forum så sent på natta! irriterer meg at folk ikke har lest regelen "Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende" + jeg er sulten, mne aner ikke hva jeg har lyst på + norsk skriving nazi folka på irc....aaaarg get a life. gjør noe annett enn å påpek alle skrivefeila folk har. er ikke så jævlig gøy for folk som sliter Vet det. Men dette var bare trøtte setninger Endret 29. november 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Trodde det var slik at hvis bussen ikke kan hjelpe deg hjem har du rett på taxi sponet av busselskapet. Eller gjelder det bare for skolebuss? It's all good now. Betalte ikke mer enn hva bussbilleten kosta (tror jeg), så det var ikke store problemet, men irriterende.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 At jeg ikke kommer meg hjem med det første pga. toget mitt spora av i går >< Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gutter! Jeg _hater_ gutter. Jælva fittetryner som alltid skal føkke opp livet mitt, syyykt unødvendig!!!!!! Satans mainnskitjævler. Åååh... Jeg er bare så sykt sint.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har forstått det slik at det er den samme gutten som har irritert deg hver gang? Kanskje det er på tide å finne seg en ny type? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei, han her møtte jeg for en mnd siden. Og denne gangen sjekket jeg opp han, til en forandring... Åh, jeg blir gal av dette. Faktisk, sinnsyk.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er bare å finne seg nærmeste stup. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Enda en bergenser, Lise? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, helvettes drit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Søk deg lenger sør, eller gå tilbake til trønderne Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Eller kanskje det er et problem som går igjen hos de du prøver deg på. Ta med deg det videre og se etter de tegnene neste gang. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har ingenting å gjøre for tiden. Går bare å venter til neste torsdag når jeg skal ta flyet hjem til familien for å ha en lang og fin juleferie. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vel, jeg ser ikke noen rød tråd i noen av de, så jeg aner ikke. Får bare prøve og faile igjen og igjen.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Trodde du gikk mer for "badboys" jeg? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gikk for det? Nei, jeg gjør ikke det. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Søk deg lenger sør, eller gå tilbake til trønderne Ja oss trøndere er bare gode vi! Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Gutter! Jeg _hater_ gutter. Jælva fittetryner som alltid skal føkke opp livet mitt, syyykt unødvendig!!!!!! Satans mainnskitjævler. Åååh... Jeg er bare så sykt sint.. Jeg er sikker på at alle menn er sånn ... Endret 29. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gutter! Jeg _hater_ gutter. Du hater hensynsløse idioter, stor forskjell. Det finnes faktisk de av oss som klarer å behandler damer med litt respekt og hensyn også. Oldschool is cool. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gutter! Jeg _hater_ gutter. Jælva fittetryner som alltid skal føkke opp livet mitt, syyykt unødvendig!!!!!! Satans mainnskitjævler. Åååh... Jeg er bare så sykt sint.. Blåmen! Jeg _hater_ Blåmen. Jælva fittetryner som alltid skal føkke opp livet mitt, syyykt unødvendig!!!!!! Satans Blåmenskitjævler. Åååh... Jeg er bare så sykt sint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg