Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg ikke bare over at jeg ikke ser bra ut på bilder, jeg ser ikke normal ut ellers heller. Jeg skifter aldri ansiktsuttrykk. Ei i klassen min sier at jeg alltid ser overrasket ut når jeg ser henne. Vel, da er det bare sånn jeg er, jeg ser alltid overrasket ut.

Samme problemet har jeg også, og det irriterer så grådig. Jeg ser like dust ut på alle bilder, uansett om jeg er klar over at bildet blir tatt eller ei. Kanskje jeg rett og slett bare ser litt rar ut i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Gah! Er hjemme hos familien min på besøk og sniker meg opp bak ene søstra mi og kiler henne, så kommer den andre søstra mi springende og skvetter og kliner skittent vann på meg, så den hvite skjorta mi er nå brunspraglete. Den hvite skjorta jeg skulle ha på byen i kveld. Så prøver hu å gjøre det bedre ved å vaske skjorta med kluten hu har brukt mens hu vaska opp, og kliner bare dritten mer og mer utover så skjorta mi er nå lysebrun -_-

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg ikke bare over at jeg ikke ser bra ut på bilder, jeg ser ikke normal ut ellers heller. Jeg skifter aldri ansiktsuttrykk. Ei i klassen min sier at jeg alltid ser overrasket ut når jeg ser henne. Vel, da er det bare sånn jeg er, jeg ser alltid overrasket ut.

Samme problemet har jeg også, og det irriterer så grådig. Jeg ser like dust ut på alle bilder, uansett om jeg er klar over at bildet blir tatt eller ei. Kanskje jeg rett og slett bare ser litt rar ut i virkeligheten.

Gjør slik som meg, overdriv noe jævlig med smilet eller bare kødd det til. Det finnes nesten ikke alvorlige bilder av meg, og det liker jeg, får det er slik jeg vil at folk skal huske meg.

Lenke til kommentar

Jævla bussjåfør som sier at bussen er full, og d et er siste bussen hjem og jeg (og et par andre) må da gå av. Ender opp med en tilfeldig taxi med 3 tilfeldige folk (som forøvrig var morsomme), og slipper billig unna, men hvorfor i helvet akan jeg ikke betale for en jæva bussbillett når jeg står inne på bussen. Brenn i helvete R uter. Forvent flere sure mail i morgen.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at to av innleggene rett over meg mangler mange bokstaver i setningene! Ikke vær på forum så sent på natta! :)

irriterer meg at folk ikke har lest regelen "Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende"

+ jeg er sulten, mne aner ikke hva jeg har lyst på

+ norsk skriving nazi folka på irc....aaaarg get a life. gjør noe annett enn å påpek alle skrivefeila folk har. er ikke så jævlig gøy for folk som sliter

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...