Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At noen bruker opp limen min uten å spørre meg først.

Litt som da et par av pakkene mine med fløtegratinertepoteter random forsvant mener du?

 

Edit:

Jeg må selvfølgelig også nevne all røyken og snusen du har fått av meg, uten at jeg har spurt om fem flate øre tilbake. En halvråtten lime og to biter laks mot minst 15bokser snus og en kartong røyk må være helt jævlig for deg :roll:

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Fant ut hva grunnen var til at jeg har hatt ræva internett i litt over en mnd nå. Det hele startet med at jeg mistet nettet i en uke pga veiarbeid. Etter en uke kom det en kar som sjekket skapet nede i veien og koblet meg på igjen. Før han dro sjekket jeg bare at nettet var oppe igjen. Litt utpå dagen merket jeg at jeg bare hadde mellom 3-5mbit av de normale 9-12mbit. Snakket med Ventelo via chat og de skulle se om de ikke kunne få fart på linjen. Dette gjentok seg tre ganger, men ingenting ble bedre.

 

Sendte inn en oppsigelse for 2 dager siden pga at de har lagt fiber her. Jeg måtte sjekke hvilken IP jeg hadde igår og da fikk jeg også se litt mer info. Min ISP er visst Bluecom... hvis jeg ikke tar helt feil så har naboen bluecom. Er ikke rart Ventelo ikke fikk fart på linjen...

 

Litt oppgitt nå.

Lenke til kommentar
Haha, jeg tenkte på det med undertøyet mest som en spøk jeg, sånn fordi "du ikke var kledd fint nok", og så reagerer de på det. :p

Som jeg skrev så var den kommentaren med hva jeg gikk med bare ment som en protest nestensagt, siden det var en bruker som opplyste om forskjellsbehandling etter hva kundene kledde seg i.

 

Nei, fy faen den motedelen av forumet er nærmest å sammenligne med den villeste jungelen noen ganger.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Irriterer meg som faen at jeg blir stempla som sint og forbanna når jeg er glad og blid

IRRITERER meg grenseløst at folk tror at jeg er ute etter uføretrygd.. JEG VIL OG KOMMER TIL Å SLÅ HARDT I BORDET OG ØDELEGGE NOE NESTE GANG DET SKJER

 

IRRITERER MEG AT JEG HAR EN TANTE, BESTEMOR OG EN MOR SOM PRØVER Å BESTEMME OVER MEG ENDA.

 

IRRITERER MEG UENDELIG MYE OVER Å FÅ BESKJED OM Å GÅ UT, LEGGE MEG, FAENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN HEEEEEEEEEEEEEEEELVEETTTTEEEEEEE. SVARTEEEEE FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN.

 

JEG ER 25 ÅR DA.

 

 

ÅHHHH, blir mer forbanna enn irritert. er det en tråd for forbannelse også eller er det bare denne her?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...