aGal Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hva er greia med Bergensbanen? 100 år, norsk historie. Jernbanen er jo en del av det som bygde landet på den tiden! Vakker natur, har selv aldri tatt tog Bergen-Oslo! Det må gjøres en gang bare for turer sin skyld. Endret 28. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jaja, Bergensbanen bidro til at bygden her også er hva den er (Geilo), så er ikke det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, jeg har lyst til å ta den. Gjerne ha en eller annen funky billett av noe slag så jeg kan gå av og på hvor jeg vil og tilbringe noen dager på det og det stedet med kamera og sjekke ut lokale alkoholinnholdige drikker ^^ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Mafia Wars og energy packs!!!!!!!!!! Fy faen for noen retards som lager det spillet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Mafia Wars og energy packs!!!!!!!!!! Fy faen for noen retards som lager det spillet. Du kan blokkere meldinger fra bestemte applikasjoner. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er ikke problemet, men det faktum at man må spamme for å gi og få energy packs. Det måtte man ikke før! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er det mulig å blokkere samtlige applikasjoner som kommer på facebook? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ikke sikker, men bruker å blokkere dem etterhvert som de popper opp. Spesielt om man har hunkjønn-venner så bruker det å komme opp alt mulig dill og dall. Hide FTW Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 - Eksen min - Katt med våte poter som bosetter seg i senga mens jeg er ute Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 At jeg er kvalm... Og trøtt... At jeg ikke har lagt meg enda... Dette avhengihets givende forumet... Yepp yepp Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) At noen bruker opp limen min uten å spørre meg først. Litt som da et par av pakkene mine med fløtegratinertepoteter random forsvant mener du? Edit: Jeg må selvfølgelig også nevne all røyken og snusen du har fått av meg, uten at jeg har spurt om fem flate øre tilbake. En halvråtten lime og to biter laks mot minst 15bokser snus og en kartong røyk må være helt jævlig for deg Endret 28. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Aner vi dårlige tider i forholdet? Lenke til kommentar
Kald Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fant ut hva grunnen var til at jeg har hatt ræva internett i litt over en mnd nå. Det hele startet med at jeg mistet nettet i en uke pga veiarbeid. Etter en uke kom det en kar som sjekket skapet nede i veien og koblet meg på igjen. Før han dro sjekket jeg bare at nettet var oppe igjen. Litt utpå dagen merket jeg at jeg bare hadde mellom 3-5mbit av de normale 9-12mbit. Snakket med Ventelo via chat og de skulle se om de ikke kunne få fart på linjen. Dette gjentok seg tre ganger, men ingenting ble bedre. Sendte inn en oppsigelse for 2 dager siden pga at de har lagt fiber her. Jeg måtte sjekke hvilken IP jeg hadde igår og da fikk jeg også se litt mer info. Min ISP er visst Bluecom... hvis jeg ikke tar helt feil så har naboen bluecom. Er ikke rart Ventelo ikke fikk fart på linjen... Litt oppgitt nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Aner vi dårlige tider i forholdet? Vi har nå aldri vært i noe forhold, så nei. Endret 28. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 At det alltid skal være noe kødd med å ta på linsene om morra'n hvis jeg har dårlig tid. Linser under øyelokkene ftw. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Svenske/danske småunger med mic på CS irriterer meg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Blir kraftig irritert over mote og velvære delen av forumet. Alt er galt uansett, først så kler man seg ikke bra nok, så kler du deg plutselig for fisefint og dyrt og blir med det nærmest en folkefiende. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Haha, jeg tenkte på det med undertøyet mest som en spøk jeg, sånn fordi "du ikke var kledd fint nok", og så reagerer de på det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Haha, jeg tenkte på det med undertøyet mest som en spøk jeg, sånn fordi "du ikke var kledd fint nok", og så reagerer de på det. Som jeg skrev så var den kommentaren med hva jeg gikk med bare ment som en protest nestensagt, siden det var en bruker som opplyste om forskjellsbehandling etter hva kundene kledde seg i. Nei, fy faen den motedelen av forumet er nærmest å sammenligne med den villeste jungelen noen ganger. Endret 28. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Irriterer meg som faen at jeg blir stempla som sint og forbanna når jeg er glad og blid IRRITERER meg grenseløst at folk tror at jeg er ute etter uføretrygd.. JEG VIL OG KOMMER TIL Å SLÅ HARDT I BORDET OG ØDELEGGE NOE NESTE GANG DET SKJER IRRITERER MEG AT JEG HAR EN TANTE, BESTEMOR OG EN MOR SOM PRØVER Å BESTEMME OVER MEG ENDA. IRRITERER MEG UENDELIG MYE OVER Å FÅ BESKJED OM Å GÅ UT, LEGGE MEG, FAENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN HEEEEEEEEEEEEEEEELVEETTTTEEEEEEE. SVARTEEEEE FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN. JEG ER 25 ÅR DA. ÅHHHH, blir mer forbanna enn irritert. er det en tråd for forbannelse også eller er det bare denne her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg