-Léon- Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ord kan ikke beskrive hvor irritert jeg blir over småting. Som for eksempel, tekno/audivisuelt/ osv. Bruker å skrive ordet. Ipod. Vet at det er en fillesak men #!"=¤)"#=%I¤Q#OTKÅLEÆRAåøaSEGASDFPLG#"¤%¤?"#¤ iPod Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Synes ordet "eksamenstid" dekker det meste akkurat nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At det er umuligt og få lagt inn kanaler på Tvn min. Og står ikkje en drit på viasat sine sider om hvordan man gjør det heller. Forbanna drit. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 LanSi, gjør som meg, drit i alt som heter facebook. Bra sagt, ga opp facebook for LENGE siden Forøvring irriterer det meg med folk som ser på andre med mindre enn 500 venner på facebook som sosiale tapere... Hvor dust er det mulig å bli? Jo flere venner på facebook, jo mer populær... facbk is srs bis heaheaheaha Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 LanSi, gjør som meg, drit i alt som heter facebook. Jepp! Vi facebook-nyktere er strong in the force. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 LanSi, gjør som meg, drit i alt som heter facebook. Bra sagt, ga opp facebook for LENGE siden Forøvring irriterer det meg med folk som ser på andre med mindre enn 500 venner på facebook som sosiale tapere... Hvor dust er det mulig å bli? Jo flere venner på facebook, jo mer populær... facbk is srs bis heaheaheaha Meh, prøvde å gi opp facebook en gang i tiden, men da gikk jeg glipp av ALT som het fester og sammenkomster, da alle andre skulle annonsere på facebook. Kom noen bort til folk i RL og sa det var fest? Nei, det gjorde de ikke. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Mininova er i praksis død. Det samme gjelder demonoid. Finnes det en tilsvarende side med lik utvalg? Piratebay suger. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 LanSi, gjør som meg, drit i alt som heter facebook. Jepp! Vi facebook-nyktere er strong in the force. Jeg klarte å slette Fjærtbook selv! Utrolig stolt av meg og jeg føler meg sterkere for hver dag som går Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fkm irriterer meg... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Ord kan ikke beskrive hvor irritert jeg blir over småting. Som for eksempel, tekno/audivisuelt/ osv. Bruker å skrive ordet. Ipod. Vet at det er en fillesak men #!"=¤)"#=%I¤Q#OTKÅLEÆRAåøaSEGASDFPLG#"¤%¤?"#¤ iPod Icare Endret 27. november 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 irriterer meg at alle musikk spillere heter iPod... jævla appel hysteri. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At det begynner å bli tomt med lime. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 irriterer meg at alle musikk spillere heter iPod... jævla appel hysteri. Hva mener du? Finnes det faktisk folk som betegner creativespillere og lignende som iPods? :S Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 irriterer meg at alle musikk spillere heter iPod... jævla appel hysteri. Hva mener du? Finnes det faktisk folk som betegner creativespillere og lignende som iPods? :S at hver gang det står i blader "husk ipoden din stappfull med musikk" før stod det faktisk mp3 spiller..nå skal alle mobiler og musikk spillere være iPod og iPhone Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Joda, ser den. Men nå er det bare iPod og iPhone som gjelder da. Har du ikke det er du ukul. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 tsssss.. Min gamle Nokia er fetere en alt med touchscreen og epplelogoer! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 At det begynner å bli tomt med lime. At noen bruker opp limen min uten å spørre meg først. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 At jeg må vente helt til søndag for å se igjen Bergensbanen - minutt for minutt, og sjansen er stor for at jeg sover når det starter -_- Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) At jeg må vente helt til søndag for å se igjen Bergensbanen - minutt for minutt, og sjansen er stor for at jeg sover når det starter -_- Har ikke fått med meg hele jeg heller! Når begynner det og hvilken kanal? Fått med ca halve, mangler begynnelsen. EDIT: 10:27 på søndag ja hardt å stå opp så tidlig da Endret 28. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva er greia med Bergensbanen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg