Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LanSi, gjør som meg, drit i alt som heter facebook.

Bra sagt, ga opp facebook for LENGE siden :)

Forøvring irriterer det meg med folk som ser på andre med mindre enn 500 venner på facebook som sosiale tapere... Hvor dust er det mulig å bli? Jo flere venner på facebook, jo mer populær... facbk is srs bis heaheaheaha

Lenke til kommentar
LanSi, gjør som meg, drit i alt som heter facebook.

Bra sagt, ga opp facebook for LENGE siden :)

Forøvring irriterer det meg med folk som ser på andre med mindre enn 500 venner på facebook som sosiale tapere... Hvor dust er det mulig å bli? Jo flere venner på facebook, jo mer populær... facbk is srs bis heaheaheaha

Meh, prøvde å gi opp facebook en gang i tiden, men da gikk jeg glipp av ALT som het fester og sammenkomster, da alle andre skulle annonsere på facebook. Kom noen bort til folk i RL og sa det var fest? Nei, det gjorde de ikke.

Lenke til kommentar
irriterer meg at alle musikk spillere heter iPod... jævla appel hysteri.

Hva mener du? Finnes det faktisk folk som betegner creativespillere og lignende som iPods? :S

at hver gang det står i blader "husk ipoden din stappfull med musikk" før stod det faktisk mp3 spiller..nå skal alle mobiler og musikk spillere være iPod og iPhone

Lenke til kommentar
At jeg må vente helt til søndag for å se igjen Bergensbanen - minutt for minutt, og sjansen er stor for at jeg sover når det starter -_-

 

Har ikke fått med meg hele jeg heller! Når begynner det og hvilken kanal?

Fått med ca halve, mangler begynnelsen.

 

EDIT: 10:27 på søndag ja :D hardt å stå opp så tidlig da :p

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...