McMuffin Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Herrejemini så råttent facebook er om dagen. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Lenke til kommentar
_pace_ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hodesmertene mine der det ikke hjelper med hodepinetabletter som jeg har hatt i et år nå. Aurggg! Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At jeg har fått denne sangen på hjernen... den spiller i loop hele tiden... gah! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At jeg har fått denne sangen på hjernen... den spiller i loop hele tiden... gah! Fått den på hjernen jeg og BTW, irriterende å møte opp på skola i dag for så å finne ut at jeg ikke har lærer. Ingen vikar heller, så da kunne vi dra hjem. Gah, bor ikke akkurat ved siden av skolen heller, 45 min å gå hjem i et godt tempo. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At jeg har fått denne sangen på hjernen... den spiller i loop hele tiden... gah! Den er genial. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At jeg har fått denne sangen på hjernen... den spiller i loop hele tiden... gah! Den er genial. Den er gammel. Jeg er så syyyykt mye mer oldfag en dere. [/ironi] Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Den er gammel. Den er awesome. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At en av mobberne jeg har prøvd å glemme i nesten 10 år har plutselig begynt å kontakte meg på facebook. Og han vil ikke gi opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At jeg greide å kjøpe feil snus .. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At en av mobberne jeg har prøvd å glemme i nesten 10 år har plutselig begynt å kontakte meg på facebook. Og han vil ikke gi opp. du får blokkere han. blokkerings lista mi er lang på facebook. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det tviler jeg ikke på, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At en av mobberne jeg har prøvd å glemme i nesten 10 år har plutselig begynt å kontakte meg på facebook. Og han vil ikke gi opp. du får blokkere han. blokkerings lista mi er lang på facebook. Ikke bare der den er lang, hehe heh..he.. Fra spøk til alvor. Gjør som Estella sier. Sikkert vanskelig å late som om han er luft, men det er nok det beste å gjøre. Har du bedt han la deg være i fred? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 LED-tver irriterer meg... Er det virkelig ingen som vil at filmer skal se filmaktig ut? Jaja, hvis noen sier at LED-tver er bra film-TVer koker det over for meg, men har heldigvis ikke hørt noen si det enda. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 LED-tver er bra film-TVer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 De er jo gode film-TVer, gi meg en grunn til at de ikke er. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At en av mobberne jeg har prøvd å glemme i nesten 10 år har plutselig begynt å kontakte meg på facebook. Og han vil ikke gi opp. du får blokkere han. blokkerings lista mi er lang på facebook. Ikke bare der den er lang, hehe heh..he.. Fra spøk til alvor. Gjør som Estella sier. Sikkert vanskelig å late som om han er luft, men det er nok det beste å gjøre. Har du bedt han la deg være i fred? Flere ganger, og nå sier han det er min feil at det gikk som det gikk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Mininova er i praksis død. Det samme gjelder demonoid. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 LanSi, gjør som meg, drit i alt som heter facebook. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) At en av mobberne jeg har prøvd å glemme i nesten 10 år har plutselig begynt å kontakte meg på facebook. Og han vil ikke gi opp. du får blokkere han. blokkerings lista mi er lang på facebook. Ikke bare der den er lang, hehe heh..he.. Fra spøk til alvor. Gjør som Estella sier. Sikkert vanskelig å late som om han er luft, men det er nok det beste å gjøre. Har du bedt han la deg være i fred? jeg har blokkert sosiale tapere som brukte tre år av sitt liv for å plage meg. har ikke intresse at de skal kunne kontakte meg + ei overlegen kjerring som mener hun er såååå mye bedre en meg forde jeg umulig kan ha noe liv når jeg drar på tg. Håper inndelig tullingen som kjørte i ca 135 hm/t med ett piano bak mister lappen. slikt kjører man bare ikke!!! Endret 27. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 LanSi, gjør som meg, drit i alt som heter facebook. Oppskriften på suksess. Ellers skulle jeg gjerne tatt en prat med en del av dem som mobbet meg på barne- og ungdomsskolen. Jeg har veldig lyst til å fortelle dem et par sannhetens ord, og le av at de går på trygd, er alkoholikere og har 13 lausunger. Hirr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg