Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir kalt rasist for jeg hater en person som tilfeldigvis er fra Afghanistan, han er verdens mest utakknemlige person og har aldri noe positivt å kommed med. DET irritererer meg.

 

Jeg ble også kalt rasist i dag.

 

Det irriterer meg at jeg må finne ei dame å ta med på juleball og at det koster 300 kroner (ikke dama).

 

De kan vel ikke tvinge deg til å gå på ball hvis det koter 300 kroner? Og MÅ du å ha en date?

 

Nei, ingen tvinger meg, jeg vil gå, men satan, det er dyrt. Det er ikke påkrevd å ha med noen, men jeg hører at man bør ha det. Men det er da greit å ha dame uansett.

 

Da er det vel bare å be med seg noen :)

Lenke til kommentar

Hvor jævlig vanskelig er det å bruke hodet når man henger opp ei postkasse?

"La oss henge denne postkassa 2 meter opp på veggen, 30 cm unna søppeldunkene, og la oss aldri tømme den!"

Skjønner ikke folk at avis- og postbud skal putte ting i kassene, og at vi gjerne vil slippe å gå ut av bilen for å gjøre det? Og hva får borettslag til å tro at å henge opp stativet sitt inne i en gang eller høyt oppe er en jævlig god ide? Hvorfor ikke sette opp kassene på rekke ved veien 2 meter fra inngangen, i hoftehøyde.

Og hva faen er poenget med hengelås på ei postkasse? Ingen vil ha den stygge posten din!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...