Karlson Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 En venninne av meg hadde bursdag i dag. Den siste måneden har hun hatt nedtelling til dagen i dag på msn, og de siste dagene har hun sagt klart i fra, med "BURSDAG I MORGEN!" i nicket på msn. Rett før midnatt oppdaterte hun statusen på facebook med "Natta<3 (telefonnummer)". Irriterer øksen av meg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da blir hun nok skuffet når det ikke kommer så mange gratulasjoner som hun hadde regnet med. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hun har MANGE fjortissvenninner, samt pupper, så 700 notifications er nok til å regne med. Lenke til kommentar
Alfa93 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg blir kalt rasist for jeg hater en person som tilfeldigvis er fra Afghanistan, han er verdens mest utakknemlige person og har aldri noe positivt å kommed med. DET irritererer meg. Jeg ble også kalt rasist i dag. Det irriterer meg at jeg må finne ei dame å ta med på juleball og at det koster 300 kroner (ikke dama). De kan vel ikke tvinge deg til å gå på ball hvis det koter 300 kroner? Og MÅ du å ha en date? Nei, ingen tvinger meg, jeg vil gå, men satan, det er dyrt. Det er ikke påkrevd å ha med noen, men jeg hører at man bør ha det. Men det er da greit å ha dame uansett. Da er det vel bare å be med seg noen Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At Juve ikke har klart en forbanna dritt de siste to sesongene. Samme gjelder forsåvidt Arsenal Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hun har MANGE fjortissvenninner, samt pupper, så 700 notifications er nok til å regne med. Åh herregud, PUPPER oh yes!!! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Irriterer at jeg har så inni helevetes vondt i halsen, klarer såvidt å svelge Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Irriterer at jeg har så inni helevetes vondt i halsen, klarer såvidt å svelge Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvor jævlig vanskelig er det å bruke hodet når man henger opp ei postkasse? "La oss henge denne postkassa 2 meter opp på veggen, 30 cm unna søppeldunkene, og la oss aldri tømme den!" Skjønner ikke folk at avis- og postbud skal putte ting i kassene, og at vi gjerne vil slippe å gå ut av bilen for å gjøre det? Og hva får borettslag til å tro at å henge opp stativet sitt inne i en gang eller høyt oppe er en jævlig god ide? Hvorfor ikke sette opp kassene på rekke ved veien 2 meter fra inngangen, i hoftehøyde. Og hva faen er poenget med hengelås på ei postkasse? Ingen vil ha den stygge posten din! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 At jeg fikk hele 1.0 på en E-Lære prøve. JOHOO! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Og hva faen er poenget med hengelås på ei postkasse? Ingen vil ha den stygge posten din! det er faktisk folk og drittunger som stjeler posten til folk Men helvette da....Wow konton min er fryst og jeg er blakk.... dette er og forblir en møkka dag Endret 26. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Faen at jeg skulle bli syk akkurat i dag som jeg skulle ut med en venninne i klassa på byen. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Faen at jeg skulle bli syk akkurat i dag som jeg skulle ut med en venninne i klassa på byen. samme med meg for et par uker sia. skulle på julebord med jobben og greier, og seff hadde jeg kjøpt masse drikke og greier men NEIDA jeg ble syk dagen før og ble frisk degen etter... det er irreterende det Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 FAEN, skiene jeg har spart til et par mnd. nå, er selfølgelig utsolgt. Og jeg finner ingen andre som selger til samme pris. FUCK Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 At folk som spiller wow er bare nerder uansett hvor mye de spiller! og spiller man COD MW2 er man dritkul :) Slik holdning irriterer meg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 FAEN, skiene jeg har spart til et par mnd. nå, er selfølgelig utsolgt. Og jeg finner ingen andre som selger til samme pris. FUCK Da har du ikke bruk for pengene lenger da. Trenger penger jeg. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Er ikke så veldig mye penger det var snakk om da Ikke mye du får gjort for dem. Edit: Kan jo alltids gå for fjorårets modell av Line Prophet når jeg tenker meg om. Synd de ikke ser like fresh ut Endret 26. november 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Støvlene mine er ødelagt. Ikke kjekt å bo i Bergen da Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 DNB Nor og NAV må ha noen sucky servere hvor de har nettbank o.l. på. DNB Nor virker som de slår av alle servere om kvelden, mens NAV har den tåpelige feilemelding/unnskylding/uduglighet på sin side altfor ofte.. ARghh!!OI+91233 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 NAV sine sider er jo ikke brukbare mellom klokken 23 og 07. Teite greier. "Nei, alle som hacker gjør det jo om natten. Hjeeeelp!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg