Demonfudge Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 La nå han/hun få lov til å ha den avataren og signaturen han/hun vil ha da. Har da sett en haug med signaturer og avatarer på dette forumet som er verre, blant annet mine. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Folk som trer halve flaska inn i munnen når de skal ta seg en slurk. Det er en flaske, ikke en penis. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Og litt ekkelt når man ser innholdet i flaska som renner fra kjeften og inn i flaska igjen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 RLE. Bare... RLE. Hvorfor må vi ha det på skolen? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Norway in a nutshell Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fikk med meg den der. Utrolig idiotisk, om det der går gjennom, er brorparten av venna mine i fare for å miste lappen -_- Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Norway in a nutshell "Mistet jobben pga mye sex med kona, frykter overgrep i arbeidsplassen." Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fy faen, så urettferdig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At legen min ikke tror meg ang. et syndrom jeg fikk påbevist av en spesialist og noen andre leger nede i Oslo. Samt at han heller ikke tror jeg sliter med angst og psykiske problemer. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At legen min ikke tror meg ang. et syndrom jeg fikk påbevist av en spesialist og noen andre leger nede i Oslo.Samt at han heller ikke tror jeg sliter med angst og psykiske problemer. Vet hvordan det er, lurer på om noen i det heletatt faktisk kommer til å tro på meg når jeg skal på sesjon, for den ene sykdommen jeg har er så sjelden at du kun får opp 2 treff om den på google -.-.... Også irriterer det meg at jeg faktisk ble kalt inn til sesjon, altså jeg kjønner det, for det gjør jo alle, men fader, de har jo tillgang til mine sider, og der står det jo ting om meg som ikke jeg vet en gang, kan de ikke bare sjekke der at jeg ikke egnet for militæret i det heletatt av mange forskjellige grunner, istedenfor å tvinge meg til å stikke innom alle "helse steder" for å skaffe: Legeerklæring på diagnosen min, begge 2. Legeerklæring fra øyelege om at jeg har grå stær. Brilleseddel fra optiker, noe som viste seg at de ikke bare kunne gi meg siden jeg hadde blitt overført til dem fra høygskolen her i byen, så da måtte jeg ha ny optiker time der, det betalte heldigvis foreldra mine. det er dog positivt at takket være det fikk jeg nye briller, som jeg får i morgen. Også må jeg ha erklæring fra BUP om diagnosen min der og min psykiske angst. bare for å stå opp tidlig, ta toget til oslo og sløse bort en dag som jeg fint kunne brukt på skolen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 aaarg.... blir så irritert når ingen i huset faktisk gidder å vaske. jeg er møkk sliten når jeg kommer fra jobb, men det er pokker meg ingen andre som gidder å ta i Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Men FITTA TIL JENS Hvordan i horehelvete klarte jeg å tråkke på en jævla kinakule på rommet slik at det ligger kjeks og dritt spredt overalt. Helvetes romperacer. Lenke til kommentar
Jorg01 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) At jeg tenker for mye... Kommer en tanke som jeg enten liker/ikke liker, da setter den seg fast og forsvinner ikke før jeg har gjort noe med det!! Fører til skikkelig mye aggresjon/depresjon/glede, men ofte også falske forhåpninger osv... Irriterer helt jævlig! Skjønner hva du mener, skjer med meg litt for ofte Endret 25. november 2009 av Jorg01 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ingenting irriterer meg mer enn jenter som flyr rundt med palestinaskjerf uten å vite om konflikten, spesielt når de hater Israel og holder med Palestina. Palestina er en av de mest kvinnefiendtlige landet i verden... + OVER 9000! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg misliker også at folk er imot Israel uten å ha satt seg inn i konflikten. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg misliker også at folk er imot Israel uten å ha satt seg inn i konflikten. Lenke til kommentar
Alfa93 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg blir kalt rasist for jeg hater en person som tilfeldigvis er fra Afghanistan, han er verdens mest utakknemlige person og har aldri noe positivt å kommed med. DET irritererer meg. Jeg ble også kalt rasist i dag. Det irriterer meg at jeg må finne ei dame å ta med på juleball og at det koster 300 kroner (ikke dama). De kan vel ikke tvinge deg til å gå på ball hvis det koster 300 kroner? Og MÅ du å ha en date? Endret 25. november 2009 av Alfa93 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg misliker også at folk er imot Israel uten å ha satt seg inn i konflikten. Den slår rimelig bra begge veier. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg blir kalt rasist for jeg hater en person som tilfeldigvis er fra Afghanistan, han er verdens mest utakknemlige person og har aldri noe positivt å kommed med. DET irritererer meg. Jeg ble også kalt rasist i dag. Det irriterer meg at jeg må finne ei dame å ta med på juleball og at det koster 300 kroner (ikke dama). De kan vel ikke tvinge deg til å gå på ball hvis det koter 300 kroner? Og MÅ du å ha en date? Nei, ingen tvinger meg, jeg vil gå, men satan, det er dyrt. Det er ikke påkrevd å ha med noen, men jeg hører at man bør ha det. Men det er da greit å ha dame uansett. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Irriterer meg over at venstre stortå er en pest og en plage, konstant smerte i leddet samt en negl som er ganske shabby... Trur jeg åkar til legen med den når jeg får nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg