Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At legen min ikke tror meg ang. et syndrom jeg fikk påbevist av en spesialist og noen andre leger nede i Oslo.

Samt at han heller ikke tror jeg sliter med angst og psykiske problemer.

Vet hvordan det er, lurer på om noen i det heletatt faktisk kommer til å tro på meg når jeg skal på sesjon, for den ene sykdommen jeg har er så sjelden at du kun får opp 2 treff om den på google -.-....

Også irriterer det meg at jeg faktisk ble kalt inn til sesjon, altså jeg kjønner det, for det gjør jo alle, men fader, de har jo tillgang til mine sider, og der står det jo ting om meg som ikke jeg vet en gang, kan de ikke bare sjekke der at jeg ikke egnet for militæret i det heletatt av mange forskjellige grunner, istedenfor å tvinge meg til å stikke innom alle "helse steder" for å skaffe:

Legeerklæring på diagnosen min, begge 2.

Legeerklæring fra øyelege om at jeg har grå stær.

Brilleseddel fra optiker, noe som viste seg at de ikke bare kunne gi meg siden jeg hadde blitt overført til dem fra høygskolen her i byen, så da måtte jeg ha ny optiker time der, det betalte heldigvis foreldra mine. det er dog positivt at takket være det fikk jeg nye briller, som jeg får i morgen.

Også må jeg ha erklæring fra BUP om diagnosen min der og min psykiske angst. bare for å stå opp tidlig, ta toget til oslo og sløse bort en dag som jeg fint kunne brukt på skolen.

Lenke til kommentar
At jeg tenker for mye... Kommer en tanke som jeg enten liker/ikke liker, da setter den seg fast og forsvinner ikke før jeg har gjort noe med det!! Fører til skikkelig mye aggresjon/depresjon/glede, men ofte også falske forhåpninger osv... Irriterer helt jævlig!

Skjønner hva du mener, skjer med meg litt for ofte :hmm:

Endret av Jorg01
Lenke til kommentar
Jeg blir kalt rasist for jeg hater en person som tilfeldigvis er fra Afghanistan, han er verdens mest utakknemlige person og har aldri noe positivt å kommed med. DET irritererer meg.

Jeg ble også kalt rasist i dag.

Det irriterer meg at jeg må finne ei dame å ta med på juleball og at det koster 300 kroner (ikke dama).

De kan vel ikke tvinge deg til å gå på ball hvis det koster 300 kroner? Og MÅ du å ha en date?

Endret av Alfa93
Lenke til kommentar
Jeg blir kalt rasist for jeg hater en person som tilfeldigvis er fra Afghanistan, han er verdens mest utakknemlige person og har aldri noe positivt å kommed med. DET irritererer meg.

Jeg ble også kalt rasist i dag.

Det irriterer meg at jeg må finne ei dame å ta med på juleball og at det koster 300 kroner (ikke dama).

De kan vel ikke tvinge deg til å gå på ball hvis det koter 300 kroner? Og MÅ du å ha en date?

Nei, ingen tvinger meg, jeg vil gå, men satan, det er dyrt. Det er ikke påkrevd å ha med noen, men jeg hører at man bør ha det. Men det er da greit å ha dame uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...