Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

*mine innlegg*

Legg den i favoritter for helvete. Dritirreterende hvis det er en tråd man følger med på

Er jo litt enig, men blir ikke det samme å legge i favoritter.

 

Blir akkurat det samme for min del. Først åpne "Mine Innlegg", så kjapt åpne alle tråder av interesse i ny fane. "Favoritter" og samme regla.

 

Ukas irritasjon: Treningsstudioet jeg henger på for tida har flere TVer hvor de spiller musikkvideoer på 'mute', og så fylles rommet av sanger fra radioen.

 

Blir uvel av at det er null samsvar, og TVene er selvfølgelig plassert rett foran der jeg vanligvis henger, slik at det er umulig å se bort.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blir kalt rasist for jeg hater en person som tilfeldigvis er fra Afghanistan, han er verdens mest utakknemlige person og har aldri noe positivt å kommed med. DET irritererer meg.

 

Jeg ble også kalt rasist i dag.

 

Det irriterer meg at jeg må finne ei dame å ta med på juleball og at det koster 300 kroner (ikke dama).

Lenke til kommentar
Da bør du lese litt bedre. Han døde i en bilulykke, men ingen vet hvem han er

Ikke rart forvirringen er til stede når siden heter missingchildren.com, og det står Missing Date: Jun 30, 1995, men ja, leste det nå.

 

Edit: Forreten en grunn til denne store fascinasjonen for denne persone? Både nick, avatar og signatur er jo for han/hun.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...