Stoop kid Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) *mine innlegg*Legg den i favoritter for helvete. Dritirreterende hvis det er en tråd man følger med på Er jo litt enig, men blir ikke det samme å legge i favoritter. Blir akkurat det samme for min del. Først åpne "Mine Innlegg", så kjapt åpne alle tråder av interesse i ny fane. "Favoritter" og samme regla. Ukas irritasjon: Treningsstudioet jeg henger på for tida har flere TVer hvor de spiller musikkvideoer på 'mute', og så fylles rommet av sanger fra radioen. Blir uvel av at det er null samsvar, og TVene er selvfølgelig plassert rett foran der jeg vanligvis henger, slik at det er umulig å se bort. Endret 25. november 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Folk som tydeligvis skal stille en et spørsmål, sier navnet ditt, så begynner de å rote med noe annet og venter leeeenge med å fortsette setningen. Er en på jobben som alltid gjør dette, irriterer meg så jeg koker i toppen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg blir kalt rasist for jeg hater en person som tilfeldigvis er fra Afghanistan, han er verdens mest utakknemlige person og har aldri noe positivt å kommed med. DET irritererer meg. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 er du overasket over det? alle nordmenn nå for tida er rasister veitu Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At en kompis rygga heftig inn i bilen min i stad. Ikke sur på han, bare situasjonen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg blir kalt rasist for jeg hater en person som tilfeldigvis er fra Afghanistan, han er verdens mest utakknemlige person og har aldri noe positivt å kommed med. DET irritererer meg. Jeg ble også kalt rasist i dag. Det irriterer meg at jeg må finne ei dame å ta med på juleball og at det koster 300 kroner (ikke dama). Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du kan få meg for en 4pakning Lerum julebrus Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At jeg ikke aner hva som er i Jason Somethings avatar. Forsøk på wax model? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nei takk, jeg må nok ta med ei jeg kjenner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At jeg ikke aner hva som er i Jason Somethings avatar. Forsøk på wax model? Tror det en forsvunnen person Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Ja, og jeg har lagt snø på bildet. Julestemning er kjekt da Edit: Ikke forsvunnet, men uidentifisert Endret 25. november 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Edit: Ikke forsvunnet, men uidentifisert Ifølge linkene dine er han vel begge deler? Tviler på at han går rundt og lever og gjør vanlige ting, samtidig som ingen vet hvem det er. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Ja, det høres litt spesielt ut. Ting som irriterer: Kalde fingre. Argh. Får alltid det når jeg sitter foran PC-en. Endret 25. november 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Da bør du lese litt bedre. Han døde i en bilulykke, men ingen vet hvem han er Det er en slags skulptur som de lager for å vise hvordan et menneske ser ut Endret 25. november 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Da bør du lese litt bedre. Han døde i en bilulykke, men ingen vet hvem han er Ikke rart forvirringen er til stede når siden heter missingchildren.com, og det står Missing Date: Jun 30, 1995, men ja, leste det nå. Edit: Forreten en grunn til denne store fascinasjonen for denne persone? Både nick, avatar og signatur er jo for han/hun. Endret 25. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Og hva er poenget med dette på et norskt forum? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vi har alle forskjellige interesser? Skal jeg ha bilde av Kongen da siden vi er norske? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du tar deg veldig lett nær av ting? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kan jeg spørre hvorfor du er så besatt av den personen? Har lest litt rundt, det er et spennende mysterium, men det er da ikke SÅ spennende? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Neh, igrunn ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg