iSimen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At pcene på skolen min ikke har nynorsk autokorrektur liste. Når vi har nynorsk skrivedag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At den jævla PC-skjermen blir mindre og mindre etter hvert sideskifte , til slutt er skjermen helt hvit & man kan ikke lese en skit.......hva faen er det for noe tøys > Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Folk som oppdaterer på facebook hele jævla tiden! Kan ha 100 updates på en time... Og 50 av dem kan komme fra enkeltpersoner! I tillegg til det hater jeg at folk som oppdaterer hele tiden skriver "visdomsord" og ting som liksom betyr noe, men så kan de ikke skrive.... " I wanne run and smash into you ♥ " Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Slike folk trykker man "skjul" på eller fjerner fra vennelista. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ingenting irriterer meg mer enn jenter som flyr rundt med palestinaskjerf uten å vite om konflikten, spesielt når de hater Israel og holder med Palestina. Palestina er en av de mest kvinnefiendtlige landet i verden... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) *mine innlegg* %&¤!"# Legg den i favoritter for helvete. Dritirreterende hvis det er en tråd man følger med på Endret 25. november 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) *mine innlegg* %&¤!"# Legg den i favoritter for helvete. Dritirreterende hvis det er en tråd man følger med på Er jo litt enig, men blir ikke det samme å legge i favoritter. Forøvrig er det irriterende at jeg bruke tre kvarter på nynorsk skrivedag. Idiotiske oppgaver, umulig å skrive utfyllende. Endret 25. november 2009 av LanSi Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jenny Skavlan. Hvorfor er du over alt, Jenny Skavlan? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Å få kjeft fordi man gjør det man føler er riktig. edit: + hvorfor i helvete er legesentrene stengt på onsdager??!!! Endret 25. november 2009 av Myst Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jenny Skavlan. Hvorfor er du over alt, Jenny Skavlan? Jeg lurer på det samme. Ooh, Mira og han fjotten Jan Thomas også. Eww. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Norske kjendiser er crap. Noen av dem har kanskje et visst talent innen populærkultur, men mange av dem er hverken dyktige eller interessante. Likevel blåses de opp til norgeshelter i ukebladene. Jeg forstår det ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Samme med de kongelige. Men de er vel kjendiser de også. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kongefamilien er bundet til rollene sine på grunn av gamle tradisjoner, og helt ærlig så synes jeg de er fine representanter for landet. Heller dem enn Jenny Skavlan, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Joda, jeg liker kongefamilien, vel, jeg likte. Hvorfor er hver minste filleting de gjør / ikke gjør nødt til å komme på trykk i alle tabloidene? Märtha har ny hatt, Mette-Minus er uthengt i tysk presse igjen, Marius er sjalu på småsøsken bla bla ukeblad, resten står i avisa, gawd :| Olav må snu seg i grava. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er fordi media styres av kjendiskåte nordmenn, og kjendiskåte nordmenn styres av media. Det er en ond, ond sirkel, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At pcen min skrur seg av xxxxx antall ganger hver dag, hele jævla tiden. anoying shit. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At Lånekassen sender meg purring på en regning jeg aldri har fått, og at det er umulig å få tak i Lånekassen på telefon uten å måtte vente minst ti minutter, noe jeg ikke har råd til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At pcen min skrur seg av xxxxx antall ganger hver dag, hele jævla tiden. anoying shit. Hva med å vurdere at det er noe galt med den? Dårlige minnesnusker? Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At pcen min skrur seg av xxxxx antall ganger hver dag, hele jævla tiden. anoying shit. Hva med å vurdere at det er noe galt med den? Dårlige minnesnusker? hehe, joda seff er det noe galt med den vil jeg tro men er fortiden er jeg dønn fattig så det tar nok noen lønninger før den blir frisk igjen hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Juleting før 23. desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg