€uropa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg irriterer meg noe så sinnsykt over facebook statuser som "redusert xD var så sykt drita på fest igår!!!"Samfunnsfag hadde vært ett greit fag uten en lærer som praktisk talt ER ottar, aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt kalt sjåvinist :) Ja, på ungdomsskolen var samfunnsfag favorittfaget mitt. Nå er faget redusert på grunn av en dum lærer. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Irriterer meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med livet mitt. Var overbevist om at jeg ville trives som elektriker, men blir bare mer og mer usikker. Med mindre jeg får jobb offshore blir det vel påbygg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 At når jeg var så godt i gang med tekstureringa av rommet mitt, ble det full stopp Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det irriterer meg at jeg ikke får hu ut av hodet mitt! JEg tenker på henne 24/7 Blir gal snart! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg irriterer meg over at jeg har venta 6 måneder på at hu jeg leier av skal ordne nettet. Hun har kjøpt seg ny router, men signalet er fortsatt like dårlig. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Irriterer meg over at med en gang jeg fikk jobben her, så har jeg sluttet med treningen. Går riktignok til og fra jobben, noe som tar ca 40 min en vei, men jeg føler ikke det er trening akkurat. Når jeg først har fri er jeg sliten, og vil bare slappe av Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hun har kjøpt seg ny router, men signalet er fortsatt like dårlig. Å skifte kanal kan hjelpe mye (antar det er fordi man skifter til en frekvens med mindre støy). Det forbedret signalet hjemme hos oss i hvert fall. Jeg vil anta de fleste rutere støtter dette, så det kan jo være noe å foreslå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Skal foreslå det for hun i morgen. Er det sånn at noen kanaler fungerer bra og noen ikke gjør det? Takk. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det virker slik ja. Du må nesten bare prøve deg frem til du finner den som gir best signal. Kanalene representerer forskjellige frekvenser. Ettersom støy varierer fra frekvens til frekvens vil også signalstyrken variere. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ble linket til en nettside som inneholdt virus/trojan av en fjolle på facebook. Hva faen er gleden ved å sende slikt? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ble linket til en nettside som inneholdt virus/trojan av en fjolle på facebook. Hva faen er gleden ved å sende slikt? Hvis du var dum nok til å trykke på den, fortjener du det. Neida Men jeg tror det er slikt som sendes automatisk. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det stod sånn "HHi, your on hhidden camera" og jeg tenkte bare wtf. Så trykket jeg og dermed kom varsellampen fra avast opp på skjermen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Diverse bussjåfører i Trondheim. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 svartebørs salg irriterer meg svartebørs salg irriterer meg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At mennesker med skippertaksmentalitet får lov å reprodusere seg. Faen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 At mennesker med skippertaksmentalitet får lov å reprodusere seg. Faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ingen fare, ser ikke ut til at jeg reproduserer meg med det første Skippertak er forresten glimrende og helt topp! Irriterer meg at jeg ikke får levere oppgaven før på fredag, noe som gjør at jeg ikke kan dra hjem på torsdag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Skippertak kan reise til helvete! Her blir jeg frarøvet nattesøvnen min nok en gang, og jeg har INGEN andre å skylde på enn meg sjøl. Det sviiiiir. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Irriterer meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med livet mitt. Var overbevist om at jeg ville trives som elektriker, men blir bare mer og mer usikker. Med mindre jeg får jobb offshore blir det vel påbygg Er i AKKURAT den samme problemstillingen selv! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Irriterer meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med livet mitt. Var overbevist om at jeg ville trives som elektriker, men blir bare mer og mer usikker. Med mindre jeg får jobb offshore blir det vel påbygg Er i AKKURAT den samme problemstillingen selv! +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg