Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute og kjørte min Aprilia RS 125, da de låg en "ungdoms bil" forann meg. Den kjørte noe så sykt sakte, 30 i 50 sona, Så da når eg blinka meg ut og la meg ved siden av den ga selfølgelig jævelen gass... og eg gir meir gass siden eg var ikkje klar over at han akselererte ved siden av meg. Og når vi begge ligger i runt 70-80 ved siden av hverandre begynner eg å bremse ned siden det kommer ein bil rett mot meg. Men da ser eg at ungdomsbilen begynner å bremse og så eg gir gass og legger meg forran den akkurat i sisteliten... Har aldri vert så sur på veien før :realmad: Så da gjorde eg de einaste eg kunne gjøre og de var å gi han fingeren :roll:

Lenke til kommentar

Alla Japaner! Det är fullt med Japaner på Stadens gator. En i sänder skall de stanna vid varje fornminne och fotografera dessa, alltmedan de ber förbipasserande att posera bredvid dem.

På fötterna bär de skumgummitofflor med 'hello kitty'-märken på

Jag tror att de är påväg över Sverige och Norge för att nå Klimatmötet i Köpenhamn.

Det är tydligen en stor grej på gång där. Kanske planerar de världens undergång?

Lenke til kommentar
Var ute og kjørte min Aprilia RS 125, da de låg en "ungdoms bil" forann meg. Den kjørte noe så sykt sakte, 30 i 50 sona, Så da når eg blinka meg ut og la meg ved siden av den ga selfølgelig jævelen gass... og eg gir meir gass siden eg var ikkje klar over at han akselererte ved siden av meg. Og når vi begge ligger i runt 70-80 ved siden av hverandre begynner eg å bremse ned siden det kommer ein bil rett mot meg. Men da ser eg at ungdomsbilen begynner å bremse og så eg gir gass og legger meg forran den akkurat i sisteliten... Har aldri vert så sur på veien før :realmad: Så da gjorde eg de einaste eg kunne gjøre og de var å gi han fingeren :roll:

 

Du skulle anmeldt dem. Sånne idioter burde ikke hatt førerkort i det hele tatt!

Lenke til kommentar

To ting her i gården:

 

1) at legen ikke gadd å besøke meg etter operasjonen i går. Våkna kl. 15 og ble flyttet opp senere, men ingen lege og ingen info om hva som skulle skje. Snakket til slutt med et par sykepleiere og fikk dra hjem noen timer etterpå. Trodde legene var flinke med å følge opp pasientene sine.

 

2) lite søvn i natt både pga ubehageligheter og full krig i tankene mine om hvilken ny bærbar jeg skal velge (Dell XPS 16, Alienware m15 eller m17).

Lenke til kommentar
Var ute og kjørte min Aprilia RS 125, da de låg en "ungdoms bil" forann meg. Den kjørte noe så sykt sakte, 30 i 50 sona, Så da når eg blinka meg ut og la meg ved siden av den ga selfølgelig jævelen gass... og eg gir meir gass siden eg var ikkje klar over at han akselererte ved siden av meg. Og når vi begge ligger i runt 70-80 ved siden av hverandre begynner eg å bremse ned siden det kommer ein bil rett mot meg. Men da ser eg at ungdomsbilen begynner å bremse og så eg gir gass og legger meg forran den akkurat i sisteliten... Har aldri vert så sur på veien før :realmad: Så da gjorde eg de einaste eg kunne gjøre og de var å gi han fingeren :roll:

Har opplevd det samme, men da var det faktisk en gammel mann som gjorde det. Skjønte ikke hva hensikten var med å plutselig ikke la meg slippe forbi, nesten for enhver pris. Var kun oss to på det veistrekket og slik mannen hadde kjørt tidligere så var det ingenting som skulle tilsi at han hadde hastverk på noen måte. Hastverk fikk han plutselig når jeg ville forbi av en eller annen grunn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...