Datasmurf Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 At speilet mitt aldri blir rent, uansett hvor mye jeg vasker det -_- Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Haha, skylder speilbildet på speilet, altså? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Fatter ikke de som klager på reklame på Spotify. Det er GRATIS. Hold kjeft. Eller skaff dere musikk på andre måter da vel. fatter ikke de som klager på de som klager på reklamen jeg!!! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Generelt alle bondene i Kodal og alle Volvoer. Og alle fra Kodal som kjører Vovlo... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 At rett før jeg ble ferdig med "No Russian" på veteran stoppa nettet, og jeg får ikke achievment. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Fatter ikke de som klager på reklame på Spotify. Det er GRATIS. Hold kjeft. Eller skaff dere musikk på andre måter da vel. fatter ikke de som klager på de som klager på reklamen jeg!!! Jeg fatter ikke de som klager på de som klager på de som klager på reklamen jeg! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 At rett før jeg ble ferdig med "No Russian" på veteran stoppa nettet, og jeg får ikke achievment. Den er jo lett på veteran da. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 At rett før jeg ble ferdig med "No Russian" på veteran stoppa nettet, og jeg får ikke achievment. Den er jo lett på veteran da. Ja, men still. Annoying as fuck. Det er litt morsomt, på hardened slet jeg ekstremt på denne banen, men veteran gikk lekende lett. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 fatter ikke de som klager på de som klager på reklamen jeg!!! Er som folk som lager vond mat og klager over smaken og fortsetter å lage det samme. 100 kr/måned for mye musikk er billig. Å ikke betale, men bruke Spotify aktivt og klage på reklamen er idioti. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 At Hva er likheten mellom en brusflaske og en muslim?Svar: Begge er tomme fra halsen og opp. kommer til å lage et endeløst mas om rasisme og anti-muslime holdninger i Norge. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 fatter ikke de som klager på de som klager på reklamen jeg!!! Er som folk som lager vond mat og klager over smaken og fortsetter å lage det samme. 100 kr/måned for mye musikk er billig. Å ikke betale, men bruke Spotify aktivt og klage på reklamen er idioti. like idioti som de som klager på at andre klager på det Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 MTV sitt show "FurTV". Det er morsomt, men navnet er ikkje passande! Det er ikkje det som er furry! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 fatter ikke de som klager på de som klager på reklamen jeg!!! Er som folk som lager vond mat og klager over smaken og fortsetter å lage det samme. 100 kr/måned for mye musikk er billig. Å ikke betale, men bruke Spotify aktivt og klage på reklamen er idioti. like idioti som de som klager på at andre klager på det Er det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) like idioti som de som klager på at andre klager på det Uenig. Vi kan fint klage over folk som syter pga usakelige grunner. På samme måte som de som irriterer seg over elevene som 'bare' fikk en 5+ uten å jobbe så mye når de mener de skulle hatt 6-er. Irriterende å høre på. Spesielt når det skjer relativt ofte.. Endret 22. november 2009 av chokke Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 At 80% av det som er nyheter på vg og dagbladet er totalt uintresange ting som ikkje kan kalles nyheter. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hva faen har andre med hva folk heter? Hvem er vi til å dømme deres navn? La folk hete hva faen de vil. Vel, er jo litt kjipt for ungene om de blir mobba resten av skolegangen pga navnet sitt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er da ingen som mobber noen for et navn med mindre de heter Ørn Bjørn. Og selv da tror jeg ikke ungene hadde vært så utrolig kjipe. Med alle de utlendingene vi har i landet (spesielt polakker) er da ikke dobbeltnavn og sånn noe spesielt. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er sjeldent mobbing uansett, er mer teasing. Selv heter jeg Simen og har fått min del av teasing fra engelsktalende elever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Har personlig mobbet(merk fortid) en fyr pga hans navn. (guttorm) Preben også forøvrig. Kan ikke hete Preben i Trøndelag, går bare ikke. Edit: var vel mer teasing enn mobbing. Endret 22. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Angua Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 la meg dele hva som irriterer meg: en forumdude liker søstera mi, og jeg aner ikke hvem han er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg