Joddleif Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 At vannet til spruteflaska til frisøren skal være så helsikes kaldt. Og en annen ting er når det legger seg et hår på nesa og som klør så inni hamperæva.Klø da, vel?Cluet er jo at han sitter hos frisøren, og da er det ikke alltid det passer å stikke handa ut fra kappen å klø seg på nesen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tull, ikke noe problem å si "unnskyld, må bare klø meg på nesen". Pleier dere ikke å ha samtaler med frisøren? Flaut å snakke med dem? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tull, ikke noe problem å si "unnskyld, må bare klø meg på nesen". Pleier dere ikke å ha samtaler med frisøren? Flaut å snakke med dem? 8062413[/snapback] Personlig hater jeg at en del frisører absolutt skal holde en samtale gående med deg ... Hold kjeft og klipp, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tull, ikke noe problem å si "unnskyld, må bare klø meg på nesen". Pleier dere ikke å ha samtaler med frisøren? Flaut å snakke med dem? 8062413[/snapback] Personlig hater jeg at en del frisører absolutt skal holde en samtale gående med deg ... Hold kjeft og klipp, sier nå jeg. 8062668[/snapback] Hehe, da er vi to. ; ) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Debattprogram som varer i få minutter, slik at ingen får sagt en dritt av det de skal. MØKK Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Slik som på Go'Morgen Norge? De inviterer jo begge parter som oftest og så snakker de litt :o Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tull, ikke noe problem å si "unnskyld, må bare klø meg på nesen". Pleier dere ikke å ha samtaler med frisøren? Flaut å snakke med dem? 8062413[/snapback] Personlig hater jeg at en del frisører absolutt skal holde en samtale gående med deg ... Hold kjeft og klipp, sier nå jeg. 8062668[/snapback] Svært så asosial du er, da. Klarer ikke holde en høflig samtale med noen mens de står bak deg med en saks i hånden. Det kan raskt ende dårlig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, kan ende i en veldig stygg frisyre Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tull, ikke noe problem å si "unnskyld, må bare klø meg på nesen". Pleier dere ikke å ha samtaler med frisøren? Flaut å snakke med dem? 8062413[/snapback] Personlig hater jeg at en del frisører absolutt skal holde en samtale gående med deg ... Hold kjeft og klipp, sier nå jeg. 8062668[/snapback] Svært så asosial du er, da. Klarer ikke holde en høflig samtale med noen mens de står bak deg med en saks i hånden. Det kan raskt ende dårlig. 8062938[/snapback] Man trenger ikke være asosial selvom man foretrekker en hårklipp med ipoden i øra, istedet for å diskutere andre ting med frisøren Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det kalde vannet om kommer først ut at dusjen, småunger som hyler og maser og klenger, treg internett og småbrødre. det er ting som irriterer noe helt sinnsykt! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Søvnmangel; at jeg er så treg med å legge meg om kvelden, og at jeg pendler 2-3 timer hver dag! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Man trenger ikke være asosial selvom man foretrekker en hårklipp med ipoden i øra, istedet for å diskutere andre ting med frisøren 8063020[/snapback] Tja, jo, det synes jeg. Å foretrekke egen musikk framfor samtale med et annet menneske ser jeg på som ganske asosialt. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Man trenger ikke være asosial selvom man foretrekker en hårklipp med ipoden i øra, istedet for å diskutere andre ting med frisøren 8063020[/snapback] Tja, jo, det synes jeg. Å foretrekke egen musikk framfor samtale med et annet menneske ser jeg på som ganske asosialt. 8063532[/snapback] Det driter jeg rett og slett i at du gjør Good luck with your upcoming haircut appointment, have a good time dude. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du trenger ikke være enig, jeg sier det bare som det er. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Du trenger ikke være enig, jeg sier det bare som det er. 8063565[/snapback] Har aldri vært enig, jeg sier det bare slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ting som irriterer så grenseløst! -at jeg er syk i dag -all spammingen i helse-forumet -at jeg sitter inne på en fredag og forteller Internettet om ting som irriterer meg Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 TV2s nyheter. Drit i om det er enorme slagsmål i København, det norske folk må bli informert om hva Anna Nicole Smith hadde på seg i begravelsen. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det som irriterer meg mest her i værden er lærere som ikke kalrer å lære bort ting, etter det kommer folk som fører en samtale om ting jeg absolutt ikke bryr meg om. Men man er jo selvfølgelig høffelig og syntes dette er meget interessant. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) er av og til irriterende at jeg sover så tungt. En gang reiste jeg alene med fly fra kirkenes og ned til Sandefjord. Jeg sovna selvfølgelig, og våkna først 10-15 min etter landinga. Var helt alene, var lite flaut da de fulgte meg ut da (var 13 tror jeg) En ting til som er sykt irriterende, er folk som ikke kan forskjellen på hvilken og hvem eks. "Hvem bil skal vi kjøre?" "Hvem film liker du best?" (dette er ganske vanlig her, at folk ikke kan forskjellen) Endret 3. mars 2007 av multisync Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 En i+ting til som er sykt irriterende, er folk som ikke kan forskjellen på hvilken og hvem eks. "Hvem bil skal vi kjøre?" "Hvem film liker du best?" (dette er ganske vanlig her, at folk ikke kan forskjellen) 8064395[/snapback] Helt enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg