iSimen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Irriterer meg at jeg tapte 200 kr i pokerlag i kveld>.< Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det irriterer meg veldig at min splitter nye harddisk har problemer allerede... Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Irriterte meg i da tidlig da jeg var litt sent ute til forelesning, og skulle innom butikken og handle frokost først. Var en haug av GAMMLINGER der! De var overalt, og vimsa rundt med handlevogner ute av kontroll. Når jeg kom til kassa hadde hu ene glemt igjen kortet sitt, og hu brukte shit-lang tid på å finne ut om det var hennes da hun fikk det av han iu kassa. Det står jo for faen meg navn på det! Oldiser skulle hatt en egne butikker å suse rundt i. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Stakkars deg! Kjenner til problemet, opplevd det selv! Noen eldre er jo ikke slik, men noen! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Drep de eldre så blir vi kvitt problemet en gang for alle! Ja, jeg kødder Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ingenting som irriterer meg like mye som denne mannen Paki American Fast Food Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg irriterer meg over snora som er på flaggstanga. Det blåser kraftig ute nå, og den snora treffer flaggstanga. Pling pling pling pling pling pling pling pling pling pling pling osv. Og det blir til at jeg gjør ting i den rytmen som plinginga lager, smått irriterende. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg irriterer meg over snora som er på flaggstanga. Det blåser kraftig ute nå, og den snora treffer flaggstanga. Pling pling pling pling pling pling pling pling pling pling pling osv. Og det blir til at jeg gjør ting i den rytmen som plinginga lager, smått irriterende. Gjør som jeg, kutt av snora. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det frister veldig, men det er ikke min flaggstang. Og hun jeg leier av har stuevinduene mot flaggstanga, så det blir så dumt når jeg løper rundt på plenen i boksern med machete i ene hånda og lommelykt i den andre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hun hadde nok bare tenkt at du var fargerik. Lenke til kommentar
Yahmaan Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det som irriterer meg mest akkurat nå er: 1- Å bo i kollektiv med personer som har på en haug med torrents døgnet rundt. 2- At jeg starter kl. 08.30 hver dag på unvierstetsutdanning. 3- Og aller mest så irriterer det meg at det er bikkjekaldt men ikke 1cm med snø. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Skjønner jeg godt, irriterer meg at jeg må vente til tirsdag på noe som skal skje : p Og velkommen hit forresten;) Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det frister veldig, men det er ikke min flaggstang. Og hun jeg leier av har stuevinduene mot flaggstanga, så det blir så dumt når jeg løper rundt på plenen i boksern med machete i ene hånda og lommelykt i den andre. Den jeg gjorde det på var ikke min heller. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Skjønner jeg godt, irriterer meg at jeg må vente til tirsdag på noe som skal skje : p Og velkommen hit forresten;) Få noe til å skje, da vel. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Når folk som står meg nær handler på en dum måte, eller sier noe som er totalt idiotisk. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du har ikke feber? Får du det er det garantert svineinfluensa, med mindre du har hatt det før. Det har jo kommet muterte versjoner nå også som du vet. Mange får også oppkast. Hadde feber i går kveld. Men føler meg mye bedre nå. Men jeg er fortsatt småkvalm og svimmel Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 jobb 13-21 faen at noen har satt meg på bare kveld denne uka...grrrrr Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Når folk som står meg nær handler på en dum måte, eller sier noe som er totalt idiotisk. Amen brother. Eksempel: "fight club va dårli. Ej sovna ette 5 minutt" Og når me såg No country for old men, klarte h*an å ha ut av seg: "Faen kor kjedeli, altfor mykje snakking i dinne filme!" Endret 21. november 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Svineinfluensaen er visst på vei vekk, men nå virker det som jeg har en infeksjon i halsen! Yeay! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Blærekatarr. Herregud som det svir Endret 21. november 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg