Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakk med henne om det.

 

Det er kanskje ikkje det første ein 14 år gamal gut vil sette seg ned å diskutere med systra si...

Aha, trodde du var en del eldre. Kanskje du heller bare skal la henne ikke låne pc'en når du er vekk.

 

Uansett, så må du jo ikke være spesifikk. "Så du var inne på noen linker jeg.. Det kan du godt droppe"eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Snakk med henne om det.

 

Det er kanskje ikkje det første ein 14 år gamal gut vil sette seg ned å diskutere med systra si...

Aha, trodde du var en del eldre. Kanskje du heller bare skal la henne ikke låne pc'en når du er vekk.

 

Uansett, så må du jo ikke være spesifikk. "Så du var inne på noen linker jeg.. Det kan du godt droppe"eller noe i den duren.

 

Ho har eigen PC. That's the problem. Fekk min bærbare når eg kjøpte stasjonær.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg kom hjem fra jobb nr1, frisk og rask kl 14.00. Vasket bilen og spiste middag. Så kl 16.00 ca 2 minutt etter jeg hadde spist opp så fikk jeg noe satans vondt i huet. Og 5 minutt etterpå ble jeg sinnsykt kvalm. Jeg skulle da på jobb igjen kl 17.00 så jeg tok to paracet og håpet på det beste. 10 min før jeg kom på jobb nr2 så ringte jeg og sa at jeg er på vei, men tviler sterkt på at jeg klarer og gjennomføre "dagen" på 4 timer. Men, jeg ble enig med sjefen om at jeg skulle prøve så lenge jeg orka.

 

 

Etter 5 minutt på jobb begynte kvalmen og komme for fult, da gikk jeg på do for og vente på det som var i ferd med og skje. Hele middagen kom opp igjen, pluss 250g rosiner som jeg hadde spist imens jeg vasket bilen. Da sa jeg til sjefen at jeg ikke har sjangs til og komme igjennom dagen i den formen jeg er i. Jeg fikk da dra hjem kl 17.30.

 

De 3 og en halv siste timene har bestått av Spy, spy og atter spy. Det er VONDT når du er helt tom i magen og enda må spy :no: . Pluss at jeg også "urinerer" ut av baken :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Det er VONDT når du er helt tom i magen og enda må spy :no: .

Det er sant, men det er deilig etter du har spydd. Man føler seg lettere og frisk ganske fort, egentlig.

Ja det er sant! Men, så går det maks 60min før man må spy igjen :(

 

Nei, det er ikke godt å kjenne smaken av halvfordøyd mat i kjeften. Og man blir tom i magen.

Lenke til kommentar
Når jeg skal slå til noen i drømmene mine, får jeg ALDRI kraft i slaget. Jeg skjønner ikke hvorfor, men det er irriterende.

Det er fordi du aldri har opplevd det. Da kan du aldri drømme det riktig heller. Jeg drømte en gang at jeg skulle hoppe paraglider, men selvfølgelig ble drømmen avbrutt eller gikk til noe annet i det jeg skulle ut og sveve. En annen gang var jeg på jakt etter orrfugl (har aldri jaktet på orrfugl, kun ryper), men i stedet for å skyte etter fuglen kastet jeg ei Cola-flaske etter den. Jeg kan nevne flere ting, men jeg tror du skjønner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...