Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det døde ikke. Og det er kanskje på bedringens vei.

 

#cruelty to animals is punished by Criminal Code by community service, fines, arrest or imprisonment of up to 1 year (the latter one has barely ever been used).

# The poor animal care which leads to either animal death, falling ill or becoming crippled, may be punished by warnings or fines up to 200 LTL (86,5 USD).

# Repeated animal abuse leads up to 2000 LTL (865 USD) fine and confiscation of the animal.

Det spørs vel kva straff han får, når bøtene på generell mishandling er så lave. Håper inderlig at han havnar i fengsel i 1 år, gjerne meir.

Lenke til kommentar
Jeg kan med hånden på hjerte si at 21 år er verdt det hvis han litauendritten kommer til norge.

Tror ikke du tenker det etter, tja, sånn 1 mnd.

 

La meg få leke litt badass nå da..

Hvis du først skal være badass så må du heller si "Jeg kan med hånden på hjerte si at å få reinført dødstraff i Norge er verdt det hvis han litauendritten kommer til Norge" :p

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/arti...hp?artid=580752

 

"Forskjellsbehandling" ja. Nei. Fy faen jeg hater nordmenn til tider.

Linka den litt tidligere i tråden. Reagerte også veldig på det. Hva faen er det de vil liksom? Faen skal helseministeren gjøre med at hu er alergisk mot egg? Er faen ikke en gud vi snakker om her heller. Og de kan ville ha en ny vaksine som hun tåler til de blir blå i trynet, det finnes ikke og det er bare å fuckings akseptere det.
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/arti...hp?artid=580752

 

"Forskjellsbehandling" ja. Nei. Fy faen jeg hater nordmenn til tider.

Linka den litt tidligere i tråden. Reagerte også veldig på det. Hva faen er det de vil liksom? Faen skal helseministeren gjøre med at hu er alergisk mot egg? Er faen ikke en gud vi snakker om her heller. Og de kan ville ha en ny vaksine som hun tåler til de blir blå i trynet, det finnes ikke og det er bare å fuckings akseptere det.

Jaha? Jentungen tåler ikke den vaksinen som myndighetene sier hun MÅ ta fordi hun er i risikogruppa. Men hun tåler det ikke, vaksinen er dyrket på egg som hun er allergisk mot. Mener du at denne jentungen må leve i dødsangst fordi staten har kjøpt inn en vaksine som ikke alle tåler - til alle? Eller mener du at siden jenta "ikke er en gud" så skal ikke staten ta seg bryet med å hjelpe henne? Hva med alt mediehysteriet som har vært rundt dette? Er det unaturlig at hun er redd?

 

Ting som irriterer så grenseløst er slike som deg. Som menger seg med "oss vanlige" hele tiden. Folk er spesielle og har spesielle behov. Det er ikke alle som passer inn i ditt AP-samfunn.

---

Og jo. Vaksinen finnes. Men staten må kjøpe hundretusener av den om de vil ha den.

Endret av B@L2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...