ohno Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Folk som oppdaterer statusen sin på facebook, venter noen timer, sletter det igjen og skriver akkurat det samme. Ja, jeg har sett at du har vondt i kneet! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 At jeg ikke klarer å konse om å jobbe >< Samme her ass.. Så mye distraheringer ute og går (spesielt forumet). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har ikke klart å konse om å jobbe på flere år nå. I fjor fikk jeg sykemelding og utsatte to eksamener pga. manglende konsentrasjonsevne. I år har det vært ett fag og nå er jeg på nippet til å gjøre det med enda et fag. Så hjelper det ikke jævlig mye at jeg ikke klarer å komme meg til legen pga. jeg ikke klarer å overvinne angsten så jeg kan bestille meg time heller >< Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ja, noen ganger lurer jeg også på om jeg lider av det samme, i tillegg til lavt arbeidsdisiplin. Legen burde da ikke bli noe problem. Får du ikke gjort det selv, la andre gjøre det. Var det jeg gjorde når jeg ikke fikk kontakt med legekontoret og ble så irritert at jeg sendte en lapp via faren min. Etter noen timer ringte legen selv og da var det løst. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Twilightkonseptet Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085 AAAAAAARGH!!! KILL HIM KILL HIM! fy jeg blir så sur sur sur sur! sorry for raseriafall, men jeg kan ikke noe for det Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Faen til ein kødd, han der skulle hatt noko så jævlig med bank. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fy faen... Sorry, men hva faen er det med folk fra den delen av europa, skutt i hodet.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hadde jeg kjørt forbi og sett det, hadde jeg bråsvingt og meid han ned! Endret 19. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg hadde dytta han utfor broen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hadde jeg kjørt forbi og sett det, hadde jeg bråsvingt og meid han ned! Meid han ned mens han holder bikkja, så du ender opp med å meie ned bikkja også? Eller vente til at han har kastet bikkja ut fra broen, og så meie han ned? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hadde jeg kjørt forbi og sett det, hadde jeg bråsvingt og meid han ned! Meid han ned mens han holder bikkja, så du ender opp med å meie ned bikkja også? Eller vente til at han har kastet bikkja ut fra broen, og så meie han ned? That is the question. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Bikkja lever etter den traff bakken og jo! Endret 19. november 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Hadde jeg kjørt forbi og sett det, hadde jeg bråsvingt og meid han ned! Meid han ned mens han holder bikkja, så du ender opp med å meie ned bikkja også? Eller vente til at han har kastet bikkja ut fra broen, og så meie han ned? Som jeg skrev, hadde jeg sett at han hadde kasta bikkja mens jeg kjørte, ville jeg meid han ned. Ville jo såklart ikke brast inn i enhver mann som holder en bikkje. Det irriterer meg at jeg har foreldremøte akkurat sånn at jeg ikke rekker å dra hjem fra skolen, så jeg må vente på skolen i 2 timer Endret 19. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fyfaen, hvor dum er det mulig å bli? Hæstkuk! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Pratet med en kjempehyggelig fyr på omegle.com Hadde lyst å spørre om e-posten hans, slik at jeg kunne fortsette å snakke med han når det passet meg. "I have to go now. Take care!" Nå er jeg dritforbannet. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Pratet med en kjempehyggelig fyr på omegle.comHadde lyst å spørre om e-posten hans, slik at jeg kunne fortsette å snakke med han når det passet meg. "I have to go now. Take care!" Nå er jeg dritforbannet. Lemme guess... Du har ganske få venner? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nei! Det er bare trist å snakke med en skikkelig hyggelig fyr, for så å brått måtte forlate han uten å få høre fra han igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg