Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke klart å konse om å jobbe på flere år nå.

I fjor fikk jeg sykemelding og utsatte to eksamener pga. manglende konsentrasjonsevne. I år har det vært ett fag og nå er jeg på nippet til å gjøre det med enda et fag.

Så hjelper det ikke jævlig mye at jeg ikke klarer å komme meg til legen pga. jeg ikke klarer å overvinne angsten så jeg kan bestille meg time heller ><

Lenke til kommentar

Ja, noen ganger lurer jeg også på om jeg lider av det samme, i tillegg til lavt arbeidsdisiplin. Legen burde da ikke bli noe problem. Får du ikke gjort det selv, la andre gjøre det. Var det jeg gjorde når jeg ikke fikk kontakt med legekontoret og ble så irritert at jeg sendte en lapp via faren min. Etter noen timer ringte legen selv og da var det løst. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hadde jeg kjørt forbi og sett det, hadde jeg bråsvingt og meid han ned!

 

Meid han ned mens han holder bikkja, så du ender opp med å meie ned bikkja også?

Eller vente til at han har kastet bikkja ut fra broen, og så meie han ned?

Lenke til kommentar
Hadde jeg kjørt forbi og sett det, hadde jeg bråsvingt og meid han ned!

 

Meid han ned mens han holder bikkja, så du ender opp med å meie ned bikkja også?

Eller vente til at han har kastet bikkja ut fra broen, og så meie han ned?

Som jeg skrev, hadde jeg sett at han hadde kasta bikkja mens jeg kjørte, ville jeg meid han ned. Ville jo såklart ikke brast inn i enhver mann som holder en bikkje.

Det irriterer meg at jeg har foreldremøte akkurat sånn at jeg ikke rekker å dra hjem fra skolen, så jeg må vente på skolen i 2 timer :(

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...