anonymmmmmm Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Ja, eg også. Har sett alle. Men no kjem det ikkje nye før neste år. Endret 18. november 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sår inne i munnen som svir noe jævelig Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg hater snerk. Kakaosnerk? Jepp Sier som en kamerat og jeg pleide å si. Liker du sjokoladepudding liker du snerk! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Modern warfare 2 MP. Makan til ronkefest for 14 åringer med ADHD skal man lete lenge etter. Jeg ble også skuffet over multiplayerdelen der. Det eneste multiplayerspillet jeg kan spille lenger enn en halvtime er faktisk Battlefield 2. Så spørs det om BF3 blir noe bra når det en gang kommer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sjokoladepudding er det værste som noensinne er lagd. Alt som har pudding på slutten er egentlig helt forjævlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Sjokoladepudding er det værste som noensinne er lagd. Da har du ikke smakt ordentlig god bestemor-sjokoladepudding med krem å vaniljesaus! Endret 18. november 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Mmmm sjokopudding. Måråk: Så, hvem heier du på av Eric og Bill da? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Eeeigentleg Bill, men har mot min vilje byrja å like Eric også. Eg heier på begge, så alt blir på en måte både rett og gale. Noko som gjer det heile enda meir spennande. Sukk. Eric er kjekkast da. Etter at han klipte seg i alle fall. Endret 18. november 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke ta det her, plis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 At folk ikke kan være fornøyde med at vi har sjansen og muligheten til å lære to mål her til lands. La nynorsk og bokmål være obligatorisk, ikke la det bli frivillig, da vil folk suge enda mer i norsk -_- Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 At folk ikke kan være fornøyde med at vi har sjansen og muligheten til å lære to mål her til lands.La nynorsk og bokmål være obligatorisk, ikke la det bli frivillig, da vil folk suge enda mer i norsk -_- Personlig har jeg ingenting imot å lære to målformer. Det jeg irriterer meg over er måten vi blir lært det. Vi har så vidt hatt litt i ungdomsskolen og har så vidt begynt på det i videregående nå, og det forventes at vi skal kunne det eksepsjonelt? Det er for mye å be om syns jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 For min del hadde jeg likt å ha det fra barneskolen av, men de mener kanskje det blir mye å skulle lære seg både engelsk og nynorsk. Jeg syns det er fint vi har to målformer, jeg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 For min del hadde jeg likt å ha det fra barneskolen av, men de mener kanskje det blir mye å skulle lære seg både engelsk og nynorsk. Jeg syns det er fint vi har to målformer, jeg. Hadde LETT blitt med hvis jeg hadde hatt muligheten til å lære nynorsk på samme nivå som engelsk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Også enig. Jeg irriterer meg over alle kopisperre og "kopiering er fy-fy"-advarslene på mine kjøpte DVD-er. Nå har jeg lastet ned serier, musikk og spill i flere år, i hovedsak pga. pengemangel. Nå de siste 1-2 årene har jeg begynt å kjøpe de seriene og spillene jeg liker, samt betale for musikk (spotify premium). For eksempel på Simpsons-dvdene mine, så begynner hver eneste en med en film og to plakater som advarer meg om hvor uetisk og straffbart og tåpelig piratkopiering er. EDIT: Jeg har nesten alltid hatet nynorsk, og liker det fortsatt ikke. Når det er sagt, så er det ikke så veldig vanskelig å lære seg. Et par dager på regler, og et par stiler og heldagsprøver hvor man blar opp hvert eneste ord, hjelper veldig mye. Når man først begynner å kunne et par gloser, kan man som regel se på andre og vite hva slags kjønn det er, hvilken endelse det skal ha osv. Endret 18. november 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nynorska är omöjligt att förstå. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Nynorska är omöjligt att förstå. Ikke mer enn svensk. Endret 19. november 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 At mobilen min gikk tom for strøm i natt, og på-knappen fungerer jo selfølgelig ikke. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) dagen er bortkastet...jobb 13-22 i dag og lørdag...aaaaaaaaaaarg + de jævla drittungene i pvp som alltid må slenge dritt og kalle folk noobs forde man taper en runde. Endret 19. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 At jeg ikke klarer å konse om å jobbe >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg