Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deltakerne i debattforumet til DB.no. Etter at det ble betalingstjeneste, har kvaliteten sunket drastisk. Debatten er uinteressant, ettersom kun et fåtall har mulighet til å kommentere der.

Den har jo alltid vært noe drit da. Full av jævla kverulanter og folk som skal rette på andres skrivefeil. Fy faen for noe avfall.

Lenke til kommentar
Skal opp seks, har ett prosjekt og gjøre ferdig. Trenger jeg ærlig talt og si mer?

 

Hva klager du på? Jeg skal opp kl. 07, skole til 15:10 og jobb fra 17:00 til 22:30... Og slik fortsetter det til fredag kveld. Må da legge meg rett fra jobb fordi jeg må være på jobb igjen kl. 06....

 

For å ikke snakke om å dra på en innflyttingsfest senere lørdag kveld... weey

Endret av salah
Lenke til kommentar
Dere lar dere irritere for lett :p

egentlig ikke. problemet er bare at folk sitter å hyler at de skal på fest så winer de om at de drakk for mye.... selvkontroll er en fin ting

 

Ja, faen, det er tullete å sutre over problemer man er herre over.

 

For å ikke snakke om å dra på en innflyttingsfest senere lørdag kveld... weey

 

Du må ikke dra på fest. Bli hjemme hvis det er så forferdelig.

 

Forkortelser som "Plz" og "Pls" irriterer meg, tar det virkelig så lang tid å føye på tre bokstaver?

 

Jeg irriterer meg over forkortelser generelt. Jeg irriterer meg over at naturfaglæreren min er så dårlig til å skrive. Hun gjør masse orddelingsfeil og bruker sine egne personlige forkortelser hele tiden (kokepunkt = kokp). Ofte ender jeg opp med å ikke forstå stoffet. Ikke én gang i løpet av alle årene jeg har gått på skole, har jeg hatt en naturfaglærer som er flink i norsk.

Jeg irriterer meg over forkortelsene noen i film-forumet bruker. Noen forkorter Pirates of the caribbean som potc, for eksempel. Og det er langt fra den verste forkortelsen. Hvordan i f skal jeg vite hvilken film det er snakk om? De fleste to- eller tretegns forkortelsene kan være så mye annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...