Kieft Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Irriterer meg at jeg har helt fucked up døg rytme for tiden, og i tillegg gjør alt annet enn det som må gjøres når jeg er våken. Endret 18. november 2009 av Eiiid Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Deltakerne i debattforumet til DB.no. Etter at det ble betalingstjeneste, har kvaliteten sunket drastisk. Debatten er uinteressant, ettersom kun et fåtall har mulighet til å kommentere der. Den har jo alltid vært noe drit da. Full av jævla kverulanter og folk som skal rette på andres skrivefeil. Fy faen for noe avfall. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det har jo til tider ekstrem underholdningsverdi i det minste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Irriterer meg over det umulige, stygge håret mitt som aldri er på talefot med meg. Hmf. Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Skal opp seks, har ett prosjekt og gjøre ferdig. Trenger jeg ærlig talt og si mer? Hva klager du på? Jeg skal opp kl. 07, skole til 15:10 og jobb fra 17:00 til 22:30... Og slik fortsetter det til fredag kveld. Må da legge meg rett fra jobb fordi jeg må være på jobb igjen kl. 06.... For å ikke snakke om å dra på en innflyttingsfest senere lørdag kveld... weey Endret 18. november 2009 av salah Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 If you work for a living, why do you kill yourself working? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Alltid like morsomt når folk surver over å at de må opp til normal tid. Jeg begynner på jobb 02:30. Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Forkortelser som "Plz" og "Pls" irriterer meg, tar det virkelig så lang tid å føye på tre bokstaver? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Forkortelser som "Plz" og "Pls" irriterer meg, tar det virkelig så lang tid å føye på tre bokstaver? y. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Skikkelig typisk at nå om dagen går arbeidstimene dobbelt så sakte mens fritidstimene dobbelt så fort. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Folk med elendig gramatikk Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Folk med elendig gramatikk LOL. Sorry, måtte le. Oh, the irony. Endret 18. november 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dere lar dere irritere for lett egentlig ikke. problemet er bare at folk sitter å hyler at de skal på fest så winer de om at de drakk for mye.... selvkontroll er en fin ting Ja, faen, det er tullete å sutre over problemer man er herre over. For å ikke snakke om å dra på en innflyttingsfest senere lørdag kveld... weey Du må ikke dra på fest. Bli hjemme hvis det er så forferdelig. Forkortelser som "Plz" og "Pls" irriterer meg, tar det virkelig så lang tid å føye på tre bokstaver? Jeg irriterer meg over forkortelser generelt. Jeg irriterer meg over at naturfaglæreren min er så dårlig til å skrive. Hun gjør masse orddelingsfeil og bruker sine egne personlige forkortelser hele tiden (kokepunkt = kokp). Ofte ender jeg opp med å ikke forstå stoffet. Ikke én gang i løpet av alle årene jeg har gått på skole, har jeg hatt en naturfaglærer som er flink i norsk. Jeg irriterer meg over forkortelsene noen i film-forumet bruker. Noen forkorter Pirates of the caribbean som potc, for eksempel. Og det er langt fra den verste forkortelsen. Hvordan i f skal jeg vite hvilken film det er snakk om? De fleste to- eller tretegns forkortelsene kan være så mye annet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noe jeg ikke skjønte? Altså, med vilje? Huff … Irriterer meg over at folk gir komplimenter. Det er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Seff oppdaterte IW MW2 idag, så multiplayercracken ikke funket! Seff måtte det skje akkurat idag! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Seff oppdaterte IW MW2 idag, så multiplayercracken ikke funket! Seff måtte det skje akkurat idag! Word Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har snart 2000 innlegg. Jeg har altså brukt altfor mye tid på forumet de siste 19 månedene. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 pokenmon spamen på tg forumet irriterer meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg