CypheroN Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Facebook-statuser som "Dusjer" " "Mat på g.<3" "hører på musikk" ...PLS.. Den verste er faktisk "Fylla til helga!<3" .. på en tirsdag skriver man dette.. yay Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Facebook-statuser som"Dusjer" " "Mat på g.<3" "hører på musikk" ...PLS.. Den verste er faktisk "Fylla til helga!<3" .. på en tirsdag skriver man dette.. yay på toppen mener jeg er "åååååååå jeg er så fyllesyk. skal aldri mere drikke igjen" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Den er stygg ja. "Redusert.." også. Hva er vitsen med å skrive på facebook at du drikker? Synes det er mye hyggeligere og skrive noe som skjedde på kvelden f. eks, eventuelt legge ut bilder fra kvelden. En slager. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dere lar dere irritere for lett Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dere lar dere irritere for lett egentlig ikke. problemet er bare at folk sitter å hyler at de skal på fest så winer de om at de drakk for mye.... selvkontroll er en fin ting Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dere lar dere irritere for lett egentlig ikke. problemet er bare at folk sitter å hyler at de skal på fest så winer de om at de drakk for mye.... selvkontroll er en fin ting Det handler om å bli så dritings så mulig. Jo hardere dagen derpå er = Mer respekt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen av de villeste og gøyeste festen jeg har vært med på, har vært når jeg og andre har vært godt full. Så det ligger noe i det. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Selv drikker jeg en del, men hvis jeg ikke holder det gående blir jeg klar igjen med en gang etterpå. Dessuten blir jeg aldri skikkelig dritings, uansett. Det er litt gøy å se på alle andre da. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg syns det er tåpelig å drikke hver helg! Hvorfor drikke når du heller kan være hjemme og faktisk huske hva du har gjort? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har ikke opplevd en eneste fest enda hvor jeg har glemt noen detaljer fra kvelden. Ikke engang da jeg var i praha og drakk meg bøttefull. Det handler om det sosiale. Men nå går vi off topic her, så ta det i en annen tråd hvis dere skal fortsette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kan finne på mye annet sosialt enn å ikke drikke, har mange eksempler. Enig i de Facebook statusene også, pleier som oftest å skjule de som sprer slikt ofte. Derimot liker jeg godt når noen deler artige filmsnutter og events. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skal opp seks, har ett prosjekt og gjøre ferdig. Trenger jeg ærlig talt og si mer? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jo hardere dagen derpå er = Mer respekt. Det er noe med den setningen der jeg ikke klarer å fatte. Desto mer dritings du blir på festen, desto bedre blir respekten?. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dere lar dere irritere for lett egentlig ikke. problemet er bare at folk sitter å hyler at de skal på fest så winer de om at de drakk for mye.... selvkontroll er en fin ting Problemet er vel at de later som de ikke husker noe... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Desto mer dritings du blir på festen, desto bedre blir respekten?. Ja. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jo hardere dagen derpå er = Mer respekt. Det er noe med den setningen der jeg ikke klarer å fatte. Desto mer dritings du blir på festen, desto bedre blir respekten?. Var liksom sånn jeg tror "kidza" ser på det. Det er absolutt ikke slik jeg ser på det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ikke jeg heller. Jeg irriterer meg over stolen min som knirker vanvittig. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Irriterer meg over det umulige, stygge håret mitt som aldri er på talefot med meg. Hmf. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Deltakerne i debattforumet til DB.no. Etter at det ble betalingstjeneste, har kvaliteten sunket drastisk. Debatten er uinteressant, ettersom kun et fåtall har mulighet til å kommentere der. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 At jeg er håpløst forvirret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg