Skogsraa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Mat og helselæreren min! Jeg skulle lage noe gjørbakst, og da må en jo bruke lunkent vann. Da nektet hun meg å ta lunkent vann fra springen. Jeg måtta ta kaldt vann fra springen og varme det i en kasserolle til det ble lunkent. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Mat og helselæreren min! Jeg skulle lage noe gjørbakst, og da må en jo bruke lunkent vann. Da nektet hun meg å ta lunkent vann fra springen. Jeg måtta ta kaldt vann fra springen og varme det i en kasserolle til det ble lunkent. Haha! Hva for noe tull er det? Irriterer meg over at det er tentamen i morra, selvom det alltid går ganske greit. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Mat og helselæreren min! Jeg skulle lage noe gjørbakst, og da må en jo bruke lunkent vann. Da nektet hun meg å ta lunkent vann fra springen. Jeg måtta ta kaldt vann fra springen og varme det i en kasserolle til det ble lunkent. Du bur vel ikkje i ørsta? Min mat og helselærar gjer akkurat det same Endret 17. november 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 HATER broren min over alt i verden. Hvorfor må han irritere så sinnsykt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 De to neste ukene på skolen er fulle av tentamener og prøver som bare baller på seg. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Har Engelsk fremføring imorgen men aner selvfølgelig ikke hva jeg skal snakke om. Hater fremføringer som er "frie", men må være innenfor noen spesielle tema. Tema for fremføring i spoiler. Er en nokså fri fremføring, men det står ikke spesifikt nok IMO. Tips til hva jeg kan ha om? Den Engelskspråklige verden: Historiske forhold i engelsktalende land Geografiske forhold i engelsktalende land Samfunnsforhold i engelsktalende land Utdanningssystemet i engelsktalende land Arbeids- og næringsliv i engelsktalende land Edit: Går det ann å ha om The American Civil War (hører det til under noen av de punktene?) Endret 17. november 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 At hovedkortet virker til å spille samme visa som før. Forbaska ork det skal være. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 At det er overskya ute >< Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Mat og helselæreren min! Jeg skulle lage noe gjørbakst, og da må en jo bruke lunkent vann. Da nektet hun meg å ta lunkent vann fra springen. Jeg måtta ta kaldt vann fra springen og varme det i en kasserolle til det ble lunkent. Du bur vel ikkje i ørsta? Min mat og helselærar gjer akkurat det same Kan ikke akkurat si at jeg vet hvor ørsta er. Det er vel standard opplæring på alle lærere. Edit: rot Endret 17. november 2009 av Liccentorp Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Mat og helselæreren min! Jeg skulle lage noe gjørbakst, og da må en jo bruke lunkent vann. Da nektet hun meg å ta lunkent vann fra springen. Jeg måtta ta kaldt vann fra springen og varme det i en kasserolle til det ble lunkent. Det gjør av samme grunn som at man aldri skal innta varmt vann fra springen. Varmt vann fra springen er kun til ett formål -> oppvask. Grunnen til at man ikke skal bruke det varme vannet er at gift- og forurensende stoffer løser seg lettere opp i varmt vann samt at mange vannrør i hus i Norge inneholder bly som også konsentreres i større grad i varmt vann. Spesielt barn er spesielt utsatt og kan bli alvorlig syke dersom de inntar for mye varmt vann fra springen. Dersom du koker varmt vann fra springen drepes ikke giftstoffer men tvert imot økes konsentrasjonen etter hvert som vann fordamper. Legionellabakterier trives også veldig godt i rør/beredere/loddepunkter. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Wow, ryggen min sovnet. Det har aldri skjedd før Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg kommer ikke til å høre på deg HEHAEHAEHAEHAEH. EDIT: Folk som rekker å poste mellom posten min og den posten jeg ville svare på. Særlig når det ikke var et realt irritasjonsmoment. ARGHGHGGH! Endret 17. november 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Da kunne i hvertfall l'æreren min sagt det når jeg spurte hvorfor. Ikke bare avvist meg og sagt at det er en skam at jeg ikke vet hvorfor, uten å nevne grunnen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det kalles en horelærer som baserer seg på gammel kunnskap men ikke vet hvorfor, fordi hun ikke er en god lærer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 At noen har stjålet / rota bort et brev som var korrekt adressert og sendt til meg fra Ørsta for 2-3 uker siden. Det tar ikke 2-3 uker for et brev å reise fra Ørsta til Steinkjer, gah! >< Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det kalles en horelærer som baserer seg på gammel kunnskap men ikke vet hvorfor, fordi hun ikke er en god lærer. Notert! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg stemmer for at de som sendte det lyver, Smurfen. God idé forresten. Kan påstå jeg har sendt brev og spørre hvorfor folk svarer. Bra ved juletider om man har glemt noen. Endret 17. november 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er ganske sikker på at hun ikke lyver om å ha sendt det. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Posten er ikke akkurat noe å ta av seg hatten for, nei. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 At jeg for så fort dårlig samvittighet for andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg