Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logikkfittemøkkfag på universitetet. Helvettes formler og møkk jeg ikke skjønner en dritt av! Hva i helvette er poenget?

 

Hva slags utdanning tar du?

 

Problemet er at det er vanskelig å la være å kikke på skjermen til personen foran.

Det er greit med laptop for dem som bruker den til noe nyttig under forelesningen, men de som bare sitter å surfer og tuller skjønner jeg ikke hvorfor gidder å møte opp.

 

Jeg irriterer meg over ei jente i klassen min som alltid sitter i sin egen verden i timen. Hun strøk visstnok i så mange fag i fjor at hun tar førsteåret på videregående om igjen i år. Og i hver jævla time sitter hun foran meg med det japseprogrammet sitt på PC-en og tegner japsetegninger. Fy faen, det er ikke rart hun høster strykkarakterer. Arrrggh! Vrææl!

Lenke til kommentar
Hihih, gå og heng deg :D

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
t9a2c6.jpg

 

Jeg hater kjedebrev. Søstera mi har kommet på spamlista mi pga kjedebrev. Jeg sender dem aldri videre, og skulle derfor levd et miserabelt liv i dag. Men det gjør jeg ikke. Bortsett fra når jeg oppdager et kjedebrev som ikke havnet i søppelposten, da går alt til helvete.

Lenke til kommentar

Ja, eg trur eg har samla opp eindel år ulykke til no. Men har ikkje merka noko av dei enda.

 

Irriterer meg også over kjedebrev på facebook som seier at om eg ikkje sender det vidare til så og så mange må eg betale for facebook. Irriterer meg enda meir at folk kan vere så dumme at dei faktisk trur facebook ville sendt rundt informasjon på den måten.

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...