Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 akuratt nå går stem på meg forum trollet meg på nervene Hvem? thebiggestnerdever han har forsøpplet masse tråder med stemmelinken sin Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Thebiggestnerdever tipper jeg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 akuratt nå går stem på meg forum trollet meg på nervene Hvem? thebiggestnerdever han har forsøpplet masse tråder med stemmelinken sin Ja så det nå. Idioti. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Den jævla sosiopaten fra Alta like under her. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 At de som var best i matematikk på barneskolen (hovedsaklig 5-7) blir en av de dårligste på ungdomskolen. Da snakker jeg om meg selv og mange andre jeg kjenner. Matte er så jævlig grelt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Logikkfittemøkkfag på universitetet. Helvettes formler og møkk jeg ikke skjønner en dritt av! Hva i helvette er poenget? Hva slags utdanning tar du? Problemet er at det er vanskelig å la være å kikke på skjermen til personen foran.Det er greit med laptop for dem som bruker den til noe nyttig under forelesningen, men de som bare sitter å surfer og tuller skjønner jeg ikke hvorfor gidder å møte opp. Jeg irriterer meg over ei jente i klassen min som alltid sitter i sin egen verden i timen. Hun strøk visstnok i så mange fag i fjor at hun tar førsteåret på videregående om igjen i år. Og i hver jævla time sitter hun foran meg med det japseprogrammet sitt på PC-en og tegner japsetegninger. Fy faen, det er ikke rart hun høster strykkarakterer. Arrrggh! Vrææl! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 akuratt nå går stem på meg forum trollet meg på nervene Hvem? thebiggestnerdever han har forsøpplet masse tråder med stemmelinken sin slapp av de fleste her syns du er allright Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Irriterer meg no grenseløst over at denne tråden NEKTER å dø ut og slutte å være på toppen av mine inlegg lista Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nå tar det bare enda lengre tid før den lider en naturlig død. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kan jo bare fjerne den derifra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det er ikke 71 grader nord i dag. Jeg som stresset meg hjem fra Peppes. Jævla piss. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hihih, gå og heng deg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 UNICEFS humorkveld irriterer meg. Nå hadde jeg håpet på humor på løpende bånd, men nei da... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hihih, gå og heng deg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg hater kjedebrev. Søstera mi har kommet på spamlista mi pga kjedebrev. Jeg sender dem aldri videre, og skulle derfor levd et miserabelt liv i dag. Men det gjør jeg ikke. Bortsett fra når jeg oppdager et kjedebrev som ikke havnet i søppelposten, da går alt til helvete. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Ja, eg trur eg har samla opp eindel år ulykke til no. Men har ikkje merka noko av dei enda. Irriterer meg også over kjedebrev på facebook som seier at om eg ikkje sender det vidare til så og så mange må eg betale for facebook. Irriterer meg enda meir at folk kan vere så dumme at dei faktisk trur facebook ville sendt rundt informasjon på den måten. Endret 16. november 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Halsen min prøver å drepe meg Sår i halsen er det værste jeg vet. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bensin er så dyrt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bensin er så dyrt! Enig. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Stem FrP da, så blir du kvitt den fæle skatten, og alle de slemme svartingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg