Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^^

 

Irriterer meg smått over løsningsforslagene vi får på forskjellige programmer. Læreren pratet om at vi skulle lage en quiz der det skulle være lett å legge til nye spørsmål og utvide den. Løsningsforslaget er sugent. I følge det skal man opprette en helt ny side for hvert spørsmål, kopiere alt innholdet over og bare endre spørsmålet, og gjøre dette 25 ganger.

Dessverre er jeg ikke stødig nok i C# til å vise han heeelt hvordan jeg ville gjort det, men driver på.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å diskuterer med kameraten min over MSN, der han er overbevist på at jorda går under i 2012, jeg linker han da en artikkel fra NASA sine hjemmesider som skriver om 2012, og sier at alt er viss vass. Svaret jeg får tilbake er at hvem som helst kan skrive en sånn artikkel, og at de ikke motbeviser noe som helst ...

Lenke til kommentar
Jeg sitter å diskuterer med kameraten min over MSN, der han er overbevist på at jorda går under i 2012, jeg linker han da en artikkel fra NASA sine hjemmesider som skriver om 2012, og sier at alt er viss vass. Svaret jeg får tilbake er at hvem som helst kan skrive en sånn artikkel, og at de ikke motbeviser noe som helst ...

 

Lyst å bitch-slappe denne kompisen din fra meg?

 

Jeg irriterer meg over at jeg har mye å gjøre til i morgen, men begynner jeg med det? Eh neeei.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk som absolutt må legge igjen melding på telefonsvareren min.

 

"Øøh, nei, ringerei igjen jeg"

 

"Umm" *klikk*

 

"Hallo? HAAALOOOOO?" *klikk*

 

"D he e no NN frå Stavanger Indremisjonskrets, eg lurar på om da e noke du...."

 

"...Om du har tid til å svare på et par spørsmål så har du en sjanse til å bli medlem i Norsk Vannhodeklubb."

 

Jeg SER at dere har ringt, og om det er et nummer jeg ikke kjenner igjen så sjekker jeg det på nettet. Er det veldig viktig, så ringer folk alltids igjen. GRR.

Dette må du regne med så lenge du har mobilsvar. Hvis det er problem for deg, så fjern mobilsvar da vel. Verre er det ikke...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...