Pentumsmart Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 At så å si alle programmene mine krasjer hver dag. PC til en formue er ikke særlig vits, failer jo. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det sitter mellom ørene vet du. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Litt vondt i huet... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Eg hadde hovudverk... Så gjekk eg og gjorde mitt nødvendige på do, og hovudverken forsvann... ? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Eg hadde hovudverk... Så gjekk eg og gjorde mitt nødvendige på do, og hovudverken forsvann... ? Å? Fordi jeg må pisse som faen xD Prøver så ser vi Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Eg hadde hovudverk... Så gjekk eg og gjorde mitt nødvendige på do, og hovudverken forsvann... ? Å? Fordi jeg må pisse som faen xD Prøver så ser vi Det var nummer 2 eg gjorde Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 At Entercard er så trege. Det er andre gang jeg må purre på dem. Gjelder at jeg fikk tilbud om forhøyet kredittgrense. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det sitter mellom ørene vet du. Eller PEBCAC ^^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ^^ Irriterer meg smått over løsningsforslagene vi får på forskjellige programmer. Læreren pratet om at vi skulle lage en quiz der det skulle være lett å legge til nye spørsmål og utvide den. Løsningsforslaget er sugent. I følge det skal man opprette en helt ny side for hvert spørsmål, kopiere alt innholdet over og bare endre spørsmålet, og gjøre dette 25 ganger. Dessverre er jeg ikke stødig nok i C# til å vise han heeelt hvordan jeg ville gjort det, men driver på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 I feel you, vi hadde det samme i PHP i fjor :| Irriterer meg grønn over at jeg ikke får til å UV-mappe, selv om jeg gjør slik som læreren gjør ganske nøyaktig. Til helvete med Maya og hele oppgaven >< Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Obama Fordi han forsøker å "stick it to The Man" Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg sitter å diskuterer med kameraten min over MSN, der han er overbevist på at jorda går under i 2012, jeg linker han da en artikkel fra NASA sine hjemmesider som skriver om 2012, og sier at alt er viss vass. Svaret jeg får tilbake er at hvem som helst kan skrive en sånn artikkel, og at de ikke motbeviser noe som helst ... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hadde en barnslig liten krangel med broren min fordi han lovte noe, men brått trakk det tilbake. Vi kom til en enighet omsider. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Å få beskjed om at jeg må være oppe klokka 7 på morningen fordi da kommer bestefaren til hu jeg bor med med en varmepumpeinstallatør, for så å sitte opp hele natta og vente til halv 11 uten at noen kommer og ingen har tatt seg bryet med å informere meg om hva som skjer. Sånt blir jeg bra forbanna av. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 blæ---har en julegave tyv i huset.... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg sitter å diskuterer med kameraten min over MSN, der han er overbevist på at jorda går under i 2012, jeg linker han da en artikkel fra NASA sine hjemmesider som skriver om 2012, og sier at alt er viss vass. Svaret jeg får tilbake er at hvem som helst kan skrive en sånn artikkel, og at de ikke motbeviser noe som helst ... Lyst å bitch-slappe denne kompisen din fra meg? Jeg irriterer meg over at jeg har mye å gjøre til i morgen, men begynner jeg med det? Eh neeei. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nynorskordboka i firefox irriterer.. eg får feil på orddeling når eg skriv i eitt ord, slik som dei fleste ord skal skrivast. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg irriterer meg over folk som absolutt må legge igjen melding på telefonsvareren min. "Øøh, nei, ringerei igjen jeg" "Umm" *klikk* "Hallo? HAAALOOOOO?" *klikk* "D he e no NN frå Stavanger Indremisjonskrets, eg lurar på om da e noke du...." "...Om du har tid til å svare på et par spørsmål så har du en sjanse til å bli medlem i Norsk Vannhodeklubb." Jeg SER at dere har ringt, og om det er et nummer jeg ikke kjenner igjen så sjekker jeg det på nettet. Er det veldig viktig, så ringer folk alltids igjen. GRR. Dette må du regne med så lenge du har mobilsvar. Hvis det er problem for deg, så fjern mobilsvar da vel. Verre er det ikke... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 akuratt nå går stem på meg forum trollet meg på nervene Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 akuratt nå går stem på meg forum trollet meg på nervene Hvem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg