Hyperio Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Folk som har med bærbare datamaskiner inn i forelesningssaler for så å kun surfe på facebook, nyheter eller spille spill. Utrolig forstyrrende når de sitter foran deg. Så sinnsykt enig med deg. Hva faen er vitsen med å reise på forelesninger når man ikke engang følger med?. Da kan man like gjerne sitte hjemme. Jeg har alltid laptop med meg for å notere. Men når det kommer praktisk info (som man vet fra før), personlige "off-topic-historier" og annet bullshit er det greit å kunne surfe litt. Og man MÅ jo ikke se på skjermen til andre. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Problemet er at det er vanskelig å la være å kikke på skjermen til personen foran. Det er greit med laptop for dem som bruker den til noe nyttig under forelesningen, men de som bare sitter å surfer og tuller skjønner jeg ikke hvorfor gidder å møte opp. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noe som irriterer meg mer, er folk som du vet kikker på skjermen din. Derfor sitter jeg bakerst i klasserommet. Jeg noterer på vanlig måte, men hater når folk ser det jeg skriver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Eller når folk i friminutter kommer å skal se hva du gjør på din pc og står bak deg i fem minutter og spør om alt du gjør. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som faktisk leser det jeg skriver på MSN høyt for seg selv. De må absolutt få med seg hva jeg skriver. Har faktisk sagt i fra flere ganger og. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Folk som ser hva du skriver generelt er irriterende. Senest forrige uke fanga jeg en kis i å lese egenvurderingen min som skulle leveres, og jeg sa at han skulle gå bort og ikke se. 5 minutter senere ser jeg at han faen meg sitter der fortsatt. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg surfer ikke på skolen fordi det alltid er noen som "overvåker" det jeg gjør. Det er ekstremt plagsomt. Så nå bruker jeg det bare til å notere. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 tv2 nyhetene ... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 + jeg hater og irriterer meg over mennesker som skal komme med moral preken hver gang man sier man er litt lei kveldsjobb "vær glad du har en jobb du"...jada jeg er happy ,men betyr ikke at jeg skal finne meg i alt... Enig. Er så sykt irriterende når folk begynner sånn. Det blei fort slutt på det da jeg sa til daglig leder og ass. daglig leder at hvis det ikke bedrer seg så sier jeg opp. Da blei det fort stille og færre vakter på meg. For min del gjaldt det at jeg haddet jobbet lør+søn 6 uker i strekk, og minst en dag (lør eller søn) i 11 uker i strekk og helgen er de eneste dagene jeg har mulighet til å dra hjem til mor/far/venner hjemmefra. For meg virker det som om mange tror de er "disposable" selv i deltidsjobber eller enkle stillinger, men dersom man faktisk gjør en god jobb så kan man ofte si ifra. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Modern Warfare 2: Hidden 30 Meter igjen 15 minutter brukt Sniper som tar meg akkurat når jeg tror jeg er safe. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Logikkfittemøkkfag på universitetet. Helvettes formler og møkk jeg ikke skjønner en dritt av! Hva i helvette er poenget? Åh, du får sikkert bruk for det... i et annet liv. Typisk skoleverket. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 kjenner jeg allerede HATER denen uka som kommer ... Som tatt ut fra tankene mine. Ikke nok med at jeg ikke har våknet opp helt enda, men fortsatt drit mye å gjøre i dette drittprosjektet og sjefen vil ha det fort som f. Er også ganske deppa allerede fra før. Prikken over i-en blir vel at operasjonen blir utsatt igjen langt frem i tid. Yeey, for en kul uke det vil bli. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Logikkfittemøkkfag på universitetet. Helvettes formler og møkk jeg ikke skjønner en dritt av! Hva i helvette er poenget? Haili. W :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Faen, jeg har mista sigarettetuiet mitt : < Det kosta bare en tier, var stygt som juling og låsen og fjærene fungerte egentlig ikke helt, men jeg hadde 12 lucky inni >< Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det er jævlig irriterende når du spiser noe du er allergisk mot og får ubehagligheter i halsen og hoven i munnen. Av en eller annen merkelig grunn får jeg allergisk reaksjon mot ukokte gulerøtter eller epler en sjelden gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Heldig er du som får det en sjelden gang, jeg får det hele tiden Og det hjelper ikke så alt for mye å koke gulrøttene heller. Men så igjen, jeg reagerer på pærer også, noe som ifg. fastlegen min "ikke er mulig" :S Lenke til kommentar
Kald Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kjedet meg for ett par uker siden så jeg aktiverte facebook kontoen min igjen for å se om det var noe nytt. Etter en liten stund så begynner jeg å se hvorfor den ble deaktivert... Er det bare jeg som ikke er interessert i hva alle har til middag eller når de går fra pc'en til kjøleskapet? Helt utrolig hvor mye folk skal oppdatere statusen sin med. Folk virker helt desperate for at andre skal gi dem en tilbakemelding på at de finnes. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det har du helt rett i! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 dobbeltmoralen til folk irriterer meg. og ei jeg kjenner som tror hun er verdens smarteste og kjempe voksen bare forde hun er 2 år eldre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Da var man satt i en ukes karantene, great! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg