Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som har med bærbare datamaskiner inn i forelesningssaler for så å kun surfe på facebook, nyheter eller spille spill. Utrolig forstyrrende når de sitter foran deg.

Så sinnsykt enig med deg. Hva faen er vitsen med å reise på forelesninger når man ikke engang følger med?. Da kan man like gjerne sitte hjemme.

Jeg har alltid laptop med meg for å notere. Men når det kommer praktisk info (som man vet fra før), personlige "off-topic-historier" og annet bullshit er det greit å kunne surfe litt. Og man MÅ jo ikke se på skjermen til andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
+ jeg hater og irriterer meg over mennesker som skal komme med moral preken hver gang man sier man er litt lei kveldsjobb "vær glad du har en jobb du"...jada jeg er happy ,men betyr ikke at jeg skal finne meg i alt...

 

Enig. Er så sykt irriterende når folk begynner sånn. Det blei fort slutt på det da jeg sa til daglig leder og ass. daglig leder at hvis det ikke bedrer seg så sier jeg opp. Da blei det fort stille og færre vakter på meg. For min del gjaldt det at jeg haddet jobbet lør+søn 6 uker i strekk, og minst en dag (lør eller søn) i 11 uker i strekk og helgen er de eneste dagene jeg har mulighet til å dra hjem til mor/far/venner hjemmefra.

 

For meg virker det som om mange tror de er "disposable" selv i deltidsjobber eller enkle stillinger, men dersom man faktisk gjør en god jobb så kan man ofte si ifra.

Lenke til kommentar
kjenner jeg allerede HATER denen uka som kommer ...

 

Som tatt ut fra tankene mine. Ikke nok med at jeg ikke har våknet opp helt enda, men fortsatt drit mye å gjøre i dette drittprosjektet og sjefen vil ha det fort som f. Er også ganske deppa allerede fra før. Prikken over i-en blir vel at operasjonen blir utsatt igjen langt frem i tid. Yeey, for en kul uke det vil bli.

Lenke til kommentar

Kjedet meg for ett par uker siden så jeg aktiverte facebook kontoen min igjen for å se om det var noe nytt.

Etter en liten stund så begynner jeg å se hvorfor den ble deaktivert...

 

Er det bare jeg som ikke er interessert i hva alle har til middag eller når de går fra pc'en til kjøleskapet? Helt utrolig hvor mye folk skal oppdatere statusen sin med.

Folk virker helt desperate for at andre skal gi dem en tilbakemelding på at de finnes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...