Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er absolutt ikke noe angrep eller kritikk av deg spesielt, men jeg irriterer meg over folk som tror at musikken de hører på er så mye bedre enn den alle andre hører på. Er på grunn av sånne folk at jeg ikke lenger tør å si hva slags musikk jeg hører på, hvilke band eller artister jeg synes er bra, eller hvilken sjanger jeg hører mest på... nettopp fordi disse folka finner ut at de skal se ned på meg fordi jeg ikke liker det samme som dem.

 

Er det ikke bra vi har forskjellig smak?

 

 

 

Vil vel heller si at den "populære" musikken er det "normale" ville kalle musikk, ettersom det er det folk flest hører på. Er jo nettopp derfor det er populært ;)

Hmm, touchè (om den ikke skal være andre veien). Jeg sier heller ikke hvordan smak jeg har, ellert produsere jeg foretrekker. Poenget mitt (tror jeg) var at 'alle' hører på en sjanger, det som spys ut på The Voice, MTV osv osv. Spesielt når det nærmest forventes at alle skal 'digge' nye 'hitten' til Rihanna eller Lily Alen.

Jeg tror heller ikke jeg har noe bedre eller dårligere musikksmak enn andre, jeg tror derimot at min er mer definert og lettere å sette ord på særtrekkene i forhold til 'populærmusikk'. Når innstillingen til en elektronisk låt er at den er elendig, men såfort den spilles på mtv så er den bra (Fragma - Toca's Miracle), det er ganske på trynet. Joda, nå kan noen kommentere at jeg har motsatt innstilling, og det stemmer nok det.

Så tilbake til utgangspunktet, at jeg misliker høy musikk som 'alle' har hørt iløpet av de siste 5 dagene og dytter den nærmest på deg.

Lenke til kommentar

når jeg la meg i går kl 3 var det en bot som gikk rundt å farmet i wow, når jeg står opp 13, er den jævelen der fortsatt. sendte melding til wow, men eneste man får tilbake er at de skal sende han post og se om han svarer...HVA FAEN.... stikk dit han er å se selv da, i steden for å gi han en sjanse. han logger jo seg på en eller annen agng uansett for å selge dritten og da kan han bare nekte for alt...grrrrrrr

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som absolutt må legge igjen melding på telefonsvareren min.

 

"Øøh, nei, ringerei igjen jeg"

 

"Umm" *klikk*

 

"Hallo? HAAALOOOOO?" *klikk*

 

"D he e no NN frå Stavanger Indremisjonskrets, eg lurar på om da e noke du...."

 

"...Om du har tid til å svare på et par spørsmål så har du en sjanse til å bli medlem i Norsk Vannhodeklubb."

 

Jeg SER at dere har ringt, og om det er et nummer jeg ikke kjenner igjen så sjekker jeg det på nettet. Er det veldig viktig, så ringer folk alltids igjen. GRR.

Lenke til kommentar
Ja, det kan hende, men sånn er ikke broren min. Han spør hele tiden "hvorfor gjorde han det?", "hva er det?", osv. Det er ikke alt det er meningen at man skal vite med en gang på film.

 

Det er mykje verre med folk som gir opp å sjå ein film fordi dei ikkje forstår eller synast det er "jævla boring".

Eg lånte faktisk vekk Fight club dvden min til ein kamerat. Han skulle sjå den på dataen. Han såg FEM minutt ( 5! ), og "gadd ikkje sjå meir, for det var jævli kjedli" Det var like før eg slo til det ignorante trynet. Det skal seiast though at det er den beste kameraten min, og eg har ikkje noko imot han, men akkurat då han sa at FIGHT CLUB var KJEDELEG døde noko inni meg.

 

Da har han dårlig filmsmak. Ingen filmer er spennende etter fem minutter. Fight Club har en helt grei begynnelse, og blir bare bedre.

Lenke til kommentar
En idiot som har parkert bilen sin i min innkjørsel. Så eg får ikkje parkert bilen min der nå.

Det er ingenting. Når vi pleide å ha bandøving i tilflukslokalet (ja det var der det var fram til vi fikk en rockekonteiner) så var det biler som parkerte forran utgangsdøra, og nei det var ikke lovlig. Så når bilene sto så nærme at vi så vidt fikk opp døra men ikke kom oss ut så ringte vi og krevde å få dem tauet bort. (det var jo ikke signal hvis ikke døra var oppe heller så det var jo egentlig jævlig skummelt siden det kun var en vei ut.)

 

Men hvis det sto biler som sto slik at vi fikk døra akkurat nok opp til at vi kunne lirke oss ut så bare slo vi opp døra alt vi kunne sånn at bilene fikk seg in liten bulk fra døra. (var som regel transport biler, men regelen for å ikke parkere forant tilfluktslokalet gjaldt for dem og, det var jo på kvelden)

Lenke til kommentar

kjenner jeg allerede HATER denen uka som kommer :( masse seinvakter og jobb 14-22(hele dagen er kasta bort) noen av dagene

 

+ jeg hater og irriterer meg over mennesker som skal komme med moral preken hver gang man sier man er litt lei kveldsjobb "vær glad du har en jobb du"...jada jeg er happy ,men betyr ikke at jeg skal finne meg i alt...

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...