Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg vet at når jeg DIGGER en sang, så er det slett ikke sikkert at folk jeg kjenner osv, gjør det.

Derfor lar jeg være å dele det, og holder det for meg selv.

 

Desverre er det altfor mange som ikke gjør det samme.

De roper ut at man må høre på denne sangen, fordi den er best i verden.

"SÆÆRRR HAR DERE HØRT NOE SÅ BRA ELLER??!?"

Det verste er når sånne folk tar over musikken på fest, og tror alle kommer til å like det.

 

Hva får man egentlig ut av å dele alt? Er det virkelig så viktig for enkelte at andre er enige med dem og sier "JA DEN SANGEN ER SÅ DIGG ALTSÅ!!!"

Man får jo ingenting ut av det sånn egentlig.

 

Men ikke tolk dette feil, det er noe helt annet å få anbefalt en sang.

Det er trivelig.

Men å få servert den i trynet og bli tvunget til å høre på den er noe annet.

 

Dette gjelder ikke bare musikk, det gjelder det meste. Film, babes, OSV.

At ikke enkelte folk kan forstå at man liker forskjellige ting.

 

Jeg må selv innrømme at jeg har hatt lyst til å nærmest skrike ut om at andre må sjekke ut ditt og datt, men jeg vet at de mest sannsynlig ikke har gjennomgått det samme som fikk meg til å like det, derfor har de ingen grunn til å like det.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og det verste er de frekke folka som ikke legger til sanger i queue på spotify, men heller hopper over hele driten, fordi de av en eller annen grunn ikke klarer å vente noen minutter. Så forsvant håpet om å få høre den ENE sangen jeg ville høre.

Etter 20 sek stikker de en plass der de nesten ikke hører musikken en gang.

 

Lønner seg visst å være uhøflig, idiotisk og frekk. :roll:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Folk med lav selvtillit, men som er selvgode. DVS de kan aldri innrømme at de har feil, men de skifter mening hele tia for de tørr ikke å stå for sine egene meninger. Og når de faktisk har funnet ut at de tar feil, innerst inne. Så begynner de å komme med ting som er helt irrelevant i forhold til det vi prater om.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
appropo musikk og fest. så finnes det ikke mere irriterende på en fest en de som skal skifte sang hver helvettes minutt.....LA MUSIKKEN STÅ PÅ

Noen av oss er motsatt. Jeg hater musikk fra 'de populære'. Er samma sølet uasnett, og langt ifra hva normale ville kalle 'musikk'.

 

En annen ting som irriterer er når en får kontakt er at de 'skal dra for å rekke t-banen'. Så irriterende :( .

Lenke til kommentar
Ja, det kan hende, men sånn er ikke broren min. Han spør hele tiden "hvorfor gjorde han det?", "hva er det?", osv. Det er ikke alt det er meningen at man skal vite med en gang på film.

 

Det er mykje verre med folk som gir opp å sjå ein film fordi dei ikkje forstår eller synast det er "jævla boring".

Eg lånte faktisk vekk Fight club dvden min til ein kamerat. Han skulle sjå den på dataen. Han såg FEM minutt ( 5! ), og "gadd ikkje sjå meir, for det var jævli kjedli" Det var like før eg slo til det ignorante trynet. Det skal seiast though at det er den beste kameraten min, og eg har ikkje noko imot han, men akkurat då han sa at FIGHT CLUB var KJEDELEG døde noko inni meg.

Lenke til kommentar
Noen av oss er motsatt. Jeg hater musikk fra 'de populære'. Er samma sølet uasnett

Dette er absolutt ikke noe angrep eller kritikk av deg spesielt, men jeg irriterer meg over folk som tror at musikken de hører på er så mye bedre enn den alle andre hører på. Er på grunn av sånne folk at jeg ikke lenger tør å si hva slags musikk jeg hører på, hvilke band eller artister jeg synes er bra, eller hvilken sjanger jeg hører mest på... nettopp fordi disse folka finner ut at de skal se ned på meg fordi jeg ikke liker det samme som dem.

 

Er det ikke bra vi har forskjellig smak?

 

og langt ifra hva normale ville kalle 'musikk'.

 

Vil vel heller si at den "populære" musikken er det "normale" ville kalle musikk, ettersom det er det folk flest hører på. Er jo nettopp derfor det er populært ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...